A Tech Data racionalizáló és piacbővítő

- Többféle módon próbált meg alkalmazkodni a világban kialakult recessziós piaci helyzethez a Tech Data Magyarország - mondta egy sajtótájékoztatón október végén Diószeghy Zoltán, a cég magyarországi ügyvezető igazgatója.

- Elsősorban költséghatékony módszerekkel próbáltuk a lehető legnagyobb mértékben leszorítani kiadásainkat. Új beszállítókat kerestünk meg, hiszen a kínálatban új termékek megjelenése természetesen új ügyfeleket is jelent. S ezzel párhuzamosan fokozottan előtérbe helyeztük legmodernebb szolgáltatásunkat, az elektronikus kereskedelmet. Tavaly decemberben a nagykereskedelmi cégek között elsőként vezettük be Magyarországon is In Touch rendszerünket, ami tulajdonképpen egy web alapú böngészőn keresztül elérhető on-line információs és kereskedelmi rendszer. Más szavakkal ez azt jelenti, hogy viszonteladóink egyetlen kattintással választhatnak és vásárolhatnak termékskálánkból, illetve vásárlás előtt minden termékről pontos információt szerezhetnek a naprakész és részletes termékleírásokból. A weboldalon az információk mellett az aktuális árakat is feltüntettük, ezzel a kiskereskedők dolgát is megkönnyítettük, valamint ezáltal fontos támpontot adunk nekik.
Az elektronikus vásárlás előnyeit egyre többen ismerik és használják ki, ám főleg a számítástechnikai berendezések világában a vásárlás nem fejeződik be azzal, hogy megvesszük az árut, hiszen az érzékeny és sokszor nehéz berendezéseket el is kell szállítani rendeltetési helyükre. Ezért az In Touch-hoz a Tech Data egy gyors és zökkenőmentesen működő szállítási rendszert is kapcsolt. Ennek köszönhetően az egy kattintással kiválasztott és megvásárolt termékeket akár néhány órán belül a kívánt helyszínre szállítják.
- Vállalatunk, a Tech Data 22 európai leányvállalata közül mára már mindegyik bevezette az on-line kereskedelmet. Az eredmények magukért beszélnek: a Tech Data a 2000/2001-es pénzügyi évben bonyolított 20,4 milliárd dolláros éves forgalmának 25 százaléka már az elektronikus kereskedelemből származott. A szolgáltatás on-line, vagyis mindig elérhető természetének köszönhetően pedig tulajdonképpen egy állandóan nyitva tartó irodával várjuk a viszonteladókat és az érdeklődőket – zárta gondolatmenetét az ügyvezető igazgató.

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo