A WEB 2.0 használatának fortélyai

Az internet és az online rendkívül testreszabott marketing lehetőségeket kínál a mikro, kis- és középvállalatok számára. Nem kellenek ugyanis milliók arra, hogy megmutassák magukat, portékáikat, szolgáltatásaikat akár országos kiterjedéssel is potenciális partnereik számára.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A nagyok sok-sok millió forintot tudnak betervezni reklám-, marketingköltésekre, de a kicsik nem tudják megfizetni a hirdetési, megjelenési felületek árait. Jelentősebb ismertséget, potenciális piacot viszont könnyedén, fillérekből tudnak szerezni, ha ismerik a web fortélyait.

Természetesen a minimum az, hogy rendelkezzünk szélessávú internet hozzáféréssel, ami által nemcsak részesei lehetünk a világunkat elöntő információáramlásnak, hanem haszonélvezője is.


Sokan nem használják ki az internet adta lehetőségeket

Az online-ban, internetben rejlő marketing-lehetőségeket szinte a kis- és középvállalatok testére szabták. Ha értő módon tudjuk használni az online-ban, internetben, közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, szinte semmi pénzből hihetetlen széles piacot nyithatunk magunknak. Egy pillantás alatt ismertté tehetjük termékeinket, szolgáltatásainkat, ötleteinkhez társakat találhatunk, kedvezményes üzleteket köthetünk. S nem kell hozzá más, csak a fortélyok ismerete.

A sikeres vállalatok nem kis mértékben annak is köszönhetik sikereiket, hogy fórumként használják a világhálót, s így olyan közösségi intelligenciára tesznek szert, amely más formában nem lenne elérhető.

Érdemes időt fordítani az új webes kommunikáció megértésére és használatára, s azon belül is a közösségi site-ok működési mechanizmusára, hogy általa egyszerre akár többszázezer kapcsolatot szerezve, azt üzleti előnyökre fordítsuk.

A Piac & Profit és a BKIK által közösen rendezett tréning, melynek címe: „Olcsó és gyors piacszerzés: WEB 2.0" várja a regisztrálókat. Január 26-án, csütörtökön lesz. Kedvezmény érvényes január 15-ig.

A tematika és regisztráció ide kattintva érhető el. 

 

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo