Az online bolt továbbra is nagy üzlet

Tizennyolc százalék - a válaszadók mindössze ekkora hányada válaszolta azt, hogy csökkent 2009-ben webáruházának forgalma 2008-hoz képest. Ez azt jelenti, hogy a többségnek - a válság ellenére - növekedett vagy stagnált, de nem billent negatív irányba.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megéri fejleszteni, hiszen azok az interneten létező áruháztulajdonosok, akik emellett döntöttek - legyen az kismértékű vagy egészen drasztikus átalakítás - legalább 9%-os növekedést realizálhattak a forgalmukban - derül ki a webshopexperts.hu felméréséből. A kutatásból kiderül az is, hogy a látogatószámot minden megkérdezett webáruház tulajdonos figyelemmel kíséri kisebb-nagyobb rendszerességgel, a konverziós mérőszámok követése azonban már nem mondható ilyen hatékonynak. A válaszadók negyede ugyanis nem tudja mekkora a konverziós rátája, vagyis azt, hogy 100 látogatója közül hány vásárolt ténylegesen, vagy iratkozott fel hozzá. Érdekesség, hogy a legfiatalabb és a legidősebb áruházak átlagos konverziós rátája közti különbség mindössze 0,36%.

A tranzakciós értékeknél azonban már nagyobb különbségeket találunk, hiszen az egyéves, vagy annál fiatalabb áruházak átlagosan feleannyit termelnek (15 472 forint), mint az öt évnél idősebbek (31 894 forint). Úgy tűnik tehát, hogy a hosszabb ideje az e-kereskedelmi színtéren működő áruházak nagyobb bizalmat élveznek a vevők részéről, hiszen többet is hagynak a kasszánál. Ez a tendencia igazolódik az átlagos napi látogatottságot illetően is, hiszen az 5 éves vagy annál idősebb áruházak négyszer annyi látogatót tudhatnak magukénak, mint a legfiatalabbak.

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo