Infokom

Kábelezés – kebelezés – A korai felhasználók többet fizetnek

PP Online

A kábelpiac főszereplői egy szinte érintetlen piac meghódításának reményében költenek súlyos pénzeket kábelfektetésre és műholdra. A távbeszélő-hálózat alternatívája a kábeltelevíziós hálózat lehet, amelyen a távközlési szolgáltatások széles skáláját lehet nyújtani. A kábeloffenzíva valódi tétje tehát a háztartások multimédiás bekebelezése, az internetező, interaktív magyar “távháztartásfő” megnyerése. Aki egyelőre csak annyit lát-érez mindebből, hogy ha szinten kívánja tartani eddigi csatornaválasztékát, vagy bővíteni szeretné azt, jóval mélyebben kell a zsebébe nyúlnia, mint eddig.

Tovább olvasom »

Könyvírás a weben – a webről

PP Online

Elektronikus kereskedelem címmel jelent meg dr. Mójzes Imre és Talyigás Judit szerkesztésében az a kötet, amelynek szerzői (legalábbis részben) egymással személyesen is csak a mai sajtótájékoztatón találkoztak először, mivel az alkotómunka teljes egészében az interneten zajlott.

Tovább olvasom »

Könyvírás a weben – a webről

PP Online

Elektronikus kereskedelem címmel jelent meg dr. Mójzes Imre és Talyigás Judit szerkesztésében az a kötet, amelynek szerzői (legalábbis részben) egymással személyesen is csak a mai sajtótájékoztatón találkoztak először, mivel az alkotómunka teljes egészében az interneten zajlott.

Tovább olvasom »

Márkázott információk – A TNS Modus: ahol a piackutatás posztgraduális képzés

PP Online

A TNS Modus története két okból is tanulságos lehet a Piac és Profit olvasóinak. Egyrészt, mert a rendszerváltás évében hazai tőkével – bocsánat, az akkor jellemző módon, tőke nélkül -, családi vállalkozásként jött létre, majd amikor hosszú évek kitartó munkájával eljutott a fejlődés új fokáig, külső, külföldi, szakmai befektető bevonásával tudott továbblépni. Másrészt, mert nyomon követve nemcsak a hazai, hanem a világgazdaság fejlődését is, a közelmúltban úgy döntött: az elsők között reagál az információs technológia kihívására, és teremti meg az internetes piackutatás feltételeit. Sőt, jelentős szerepet vállal abban, hogy az új évezred elején más hazai vállalkozások is időben felkészüljenek az új gazdaságra.

Tovább olvasom »

Márkázott információk – A TNS Modus: ahol a piackutatás posztgraduális képzés

PP Online

A TNS Modus története két okból is tanulságos lehet a Piac és Profit olvasóinak. Egyrészt, mert a rendszerváltás évében hazai tőkével – bocsánat, az akkor jellemző módon, tőke nélkül -, családi vállalkozásként jött létre, majd amikor hosszú évek kitartó munkájával eljutott a fejlődés új fokáig, külső, külföldi, szakmai befektető bevonásával tudott továbblépni. Másrészt, mert nyomon követve nemcsak a hazai, hanem a világgazdaság fejlődését is, a közelmúltban úgy döntött: az elsők között reagál az információs technológia kihívására, és teremti meg az internetes piackutatás feltételeit. Sőt, jelentős szerepet vállal abban, hogy az új évezred elején más hazai vállalkozások is időben felkészüljenek az új gazdaságra.

Tovább olvasom »

1 + 1 = 4

PP Online

A fejlett világban csendes forradalom zajlik. Több millió vevőt kiszolgáló világcégek „egyedi” termékeket produkálnak. A fejlettebb országokban élők olyan személyhívót vásárolhatnak, amelyet az általuk megadott paraméterek szerint gyártanak le – 29 millió(!) változatban. A rászorulók multivitamin-kapszulát rendelhetnek, amelyet egyetlenegy beküldött hajszáluk alapján(!) állítanak össze, s amely pontosan a szervezetük megkövetelte vitaminokat tartalmazza. De nemcsak a […]

Tovább olvasom »

1 + 1 = 4

PP Online

A fejlett világban csendes forradalom zajlik. Több millió vevőt kiszolgáló világcégek „egyedi” termékeket produkálnak. A fejlettebb országokban élők olyan személyhívót vásárolhatnak, amelyet az általuk megadott paraméterek szerint gyártanak le – 29 millió(!) változatban. A rászorulók multivitamin-kapszulát rendelhetnek, amelyet egyetlenegy beküldött hajszáluk alapján(!) állítanak össze, s amely pontosan a szervezetük megkövetelte vitaminokat tartalmazza. De nemcsak a […]

Tovább olvasom »
infokommunikació, okostelefon alkalmazás, online kereskedelem

Ezek Európa legjobb appjai

piacesprofit.hu

A MasterCard bemutatta egyedülálló 36 európai ország legjobb mobilvásárlási alkalmazásait. A Mobile Top App Index 19 kiskereskedelmi kategóriában mutatja be a legjobb vásárlási alkalmazásokat és rávilágít a legfontosabb ágazati trendekre.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor