Infokom

Vége a technológiaalapú gazdaságnak, jön a biogazdaság?

Demcsák Gergely

Először volt az ipari társadalom, majd jött a posztindusztriális. Átéltünk már szolgáltatói, bevásárlói/fogyasztói társadalmat. Napjainkban az információs jelző a befutó. De látszik, hogy néhány évtized múlva kihívója legyőzi. A vadászó, gyűjtögető társadalmak sok-sok ezer évig, az agráralapúak már csak mintegy tízezer évig maradtak fenn. Az ipari társadalmi formáció a XVIII. század közepe körül jelent meg, […]

Tovább olvasom »

A felgyorsulás ára

Demcsák Gergely

„Amióta az ősember kijött a barlangból, még nem nézett szembe ilyen mértékű változásokkal. Az emberiségnek el kell döntenie, vajon játékos, teljes jogú résztvevő vagy csak néző akar-e lenni?” – így érzékeltette egy amerikai társadalomtudós azt, hogy a világ alapvető változások előtt áll, amelyek nagyobbak, mint amelyeken az elmúlt néhány száz vagy talán ezer évben átment. […]

Tovább olvasom »

Dotkom tanulmány az on-line reklámról

PP Online

Az on-line reklámpiac csupán a teljes hazai reklámpiac 0,53 százalékát teszi ki, növekedése azonban sokkal gyorsabb, mint a reklám más területeié. Az internetes médiatulajdonosok közül a nagyobb portálok idén a hirdetési bevételek 200-300 százalékos növekedésére számítanak, de az óvatosabban kalkuláló, reklám- és médiaügynökségek is 150-180 százalékos bővülésben bíznak.

Tovább olvasom »

Dotkom tanulmány az on-line reklámról

PP Online

Az on-line reklámpiac csupán a teljes hazai reklámpiac 0,53 százalékát teszi ki, növekedése azonban sokkal gyorsabb, mint a reklám más területeié. Az internetes médiatulajdonosok közül a nagyobb portálok idén a hirdetési bevételek 200-300 százalékos növekedésére számítanak, de az óvatosabban kalkuláló, reklám- és médiaügynökségek is 150-180 százalékos bővülésben bíznak.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor