Ügyfélnek az Invitelnél a legjobb

2009. november 06. péntek - 14:21 / Rajczy Gábor
  •    

Első helyezést ért el az Invitel a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" címmel meghirdetett versenyen, amelyben összesen 24 vállalat szállt ringbe. Az eredményhirdetésre november 5-én került sor.

A jelentkezők két kategóriában – 20 üzlethelyiség alatt, 20 üzlethelyiség felett – versengtek. Az országszerte 18 Teleponttal rendelkező Invitel a 20 üzlethelyiség alatti kategóriában érdemelte ki az elsőnek járó elismerést. A kategória második helyezettje az OpenHouse Ingatlan Franchise Hálózat lett, a kategória harmadik helyezettje a Signal Biztosító Zrt.

A jelentkező vállalatok üzlethelyiségeit „ál-vásárlók" látogatták, hogy kiderítsék, az adott üzletben mennyire ügyfélbarát a kiszolgálás és a környezet, illetve hogy a vállalat ügyfélkezelési politikája hogyan is fest a mindennapi gyakorlatban, az ügyfelek szemszögéből nézve. A próbavásárlásokra véletlenszerű időpontokban került sor, egy-egy üzletbe több alkalommal is visszatértek a tesztet végző bírálók, akik országszerte tesztelték a versenyzők üzleteit.

Az Invitel a verseny-időszakon kívül is sokat tesz az ügyfelek elégedettségéért, így a díjat leginkább a Telepontok felkészült munkatársai érdemelték ki. A társaság külsős céget is megbíz azzal, hogy folyamatosan vizsgálja, hogy milyen élményt kínál vevőinek egy-egy látogatás a Telepontokban. Azért is fontos a folyamatos mérés, mert egy évben, átlagosan az Invitel ügyfeleinek fele legalább egyszer személyesen is felkeresi az Invitel helyi Telepontját. A folyamatos munka sikerét a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díj is igazolja.

 

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor