Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, de ennél nagyobbat nem is tévedhetnének. A márka az, ami segít megkülönböztetni magunkat a zsúfolt piacon, amitől minket választanak majd a vásárlók anélkül, hogy bele kéne vetnünk magunkat a gyilkos árversenybe. A márka megvéd, ha nehézségekkel küzdünk, vagy, ha esetleg krízisbe kerül a cég. Ehhez pedig sokat hozzátehet a cégvezető személyes brandje is – már, ha van neki. A vásárlók sokkal könnyebben bíznak meg emberekben, mint arctalan cégekben.

Blog, videó, Instagram, Linkedlin

A tartalommarketing a király – mondják az ehhez értő guruk, ezért boldog-boldogtalan próbálkozik vele. Ahhoz azonban, hogy ne csúfos kudarc és szörnyű csalódás legyen a vége, jobb, ha nem vaktában lövöldözünk. De mára megkerülhetetlen része a cégmarketingnek a közösségi médiában való jelenlét is. Hogy a Facebookra fordított idő és pénz megéri, ha tudatosan, átgondolt stratégia alapján használják a vállalatok, azt mára már kutatások bizonyítják.

A trendek azonban itt is folyamatosan változnak: ideje megismerkedni a közösségi oldalas blogolással és ráállni a videós tartalmak készítésére – mondják a terület szakértői. És ha ez nem lenne elég, tanácsos lenne elkezdeni foglalkozni a többi népszerű csatornával is. Az Ön cégének van már például Instagram fiókja? És fent van már a Linkedinen?

Mindennapi marketinggyakorlat

A marketing téma kapcsán nem lehet figyelmen kívül hagyni a reklámtörvény és a reklámadó törvény jelentette kötelezettségeket, ahogy persze azt sem, hogy hogyan mérhetjük az eredményeket. Hogyan dönthet minderről a vezető? A Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciájának előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk június 22-én, hogy felkészülten indulhasson neki az őszi szezonnak!

Részletes program és regisztráció itt.

https://www.piacesprofit.hu/konferenciakozpont/cegmarketing-2017/

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo