Egy kis jel segít a Black Friday-küzdelemben

A magyar kereskedők is kezdenek harcba szállni a Black Friday-őrületben. A kisebb kereskedőknek viszont okos trükkökre van szükségük, hogy a nagyok reklámdömpingje mellett is elérjen a fogyasztóhoz az üzenetük. Segítünk!

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók. Az idei szeptemberi adatok már több mint tízezer keresést mutattak.

A magyar kereskedők is egyre jobban látják, érdemes erre a napra – ami idén november 25-re esik – különleges kedvezményekkel készülni. Még akkor is, ha kisvállalkozásként nem tudjuk felvenni a versenyt a nagyok "őrült áraival". Van pár tippünk, hogy az extra árak helyett mit kínálhat a vásárlási őrület napján.

Azonban hiába készülünk kiváló akcióval, ha a vásárlók észre sem veszik, micsoda lehetőséget szalasztanának el, ha nem keresnék fel a boltunkat. A nagyvállalatok komoly marketingkampányokkal támogatják meg a különleges napot, de ehelyett is van olcsóbb megoldásunk a kicsiknek!

A Black Friday-, vagy fekete péntek-akció olyan téma, amit kiválóan, célzottan tudunk hirdetni a Google vagy a Facebook felületén. Ha pontosan ismerjük a célcsoportot, könnyen célozhatjuk nekik az üzenetet, hogy különösen érdemes a kiemelt napon vásárolni nálunk. A kulcsszavak pedig abban is segítenek, hogy a kifejezetten az akciókra vadászók is megtalálják az üzenetünket.

Ezt ráadásul nemcsak hirdetéssel érhetjük el, hanem a hazai céges posztokban még méltánytalanul mellőzött hashtag (#) használatával is. A hashtag abban segít, hogy egy kulcsszó vagy kifejezés elé illesztve sokkal egyszerűbben lehet rákeresni az adott témára, így a cégünkre is. Ha a posztjaink, a bejegyzéseink, a képeink alatt létrehozzuk a #hashtag-gel ellátott kulcsszavakat, arra rákattintva az érdeklődők minden olyan posztot megnézhetnek, amelyet ugyanazzal a hashtaggel láttak el. (Itt olvashat róla részletesebben.)

Ahhoz, hogy az akciónkra könnyedén rábukkanjanak az érdeklődő fogyasztók  #blackfriady, #feketepentek és #feketepéntek hashtagekkel lássuk el az ezzel kapcsolatos bejegyzéseinket valamennyi közösségi oldalon!

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo