Ön is érzi már a karácsonyi szezont?

Sikeresnek bizonyult az idei Internetes Vásárlás Napja (DotcommerceDay) a résztvevő e-kereskedők számára. A november első péntekjén lezajlott, ötödik alkalommal megrendezett egynapos e-commerce óriáspromócióban és iparági összefogásban több száz webáruház kínált valamilyen különleges kedvezményt, és könyvelt el kiugró forgalmat. Sőt, többeknek ez az év legerősebb napja, megelőzve a karácsonyt is.

Kép:PP archív

Öt évvel ezelőtt, az akkor első alkalommal megrendezett Internetes Vásárlás Napját még november végére ütemezte a szervező Neo Interactive digitális ügynökség (egy időben az amerikai black friday-jel), de a webáruházak visszajelzései alapján a következő évtől már november elejére került a rendezvény. Így ugyanis az e-kereskedők zöme számára ez a nap beindítja, nem pedig már kannibalizálja a karácsonyi internetes eladásokat. De nem csupán ezért hasznos a webáruházak számára az Internetes Vásárlás Napja, hanem mert éles tesztet is jelent a nagy roham előtt, ami után egy-két hétig még lehetőségük van logisztikában, árazásban vagy bármilyen marketing témában korrigálni, finomhangolni.

"A JátékNet.hu Webáruház a kezdetek óta támogatja az Internetes Vásárlás Napját. Idén nemcsak a „szokásos” növekedés látszódott, de jól megfigyelhető volt a vásárlók tudatos választása is: vásárlóink kiemelkedően magas arányban kérték csomagjukat MPL Postapontra és csomagautomatába, illetve a bankkártyás fizetések aránya is követte ezt a trendet. Ezt a napot azonban csak azoknak az e-kereskedőknek ajánljuk, akik jól felkészültek, és képesek a hirtelen jött, elképesztően magas számú rendelést logisztikai, vevőszolgálati és IT szempontból is megfelelően kezelni. Az internetes  vásárló elvárásai ugyanis egyre magasabbak – a JátékNet az extrém erős napon is pontosan ugyanazt a vásárlási élményt nyújtotta, mint egy szürke, augusztusi hétköznap." Őri Gergely, operatív igazgató, JátékNet.hu Webáruház

„A lira.hu webáruház idén már második alkalommal vett részt az Internetes Vásárlás Napján. Az eredmény, azt hiszem, magáért beszél, hisz a tavalyi tapasztalatokat felhasználva a DotcommerceDay forgalom a kétszerese volt a tavalyinak, ami azt jelenti, hogy ezzel túlléptük a tavalyi legerősebb karácsonyi nap forgalmát is.” Deák Gyula István, marketing és üzletfejlesztési igazgató, Líra Könyv Zrt.

„Sikeresen zárult az idei akció a Butlers.hu lakásfelszerelési webáruháznál. Évről-évre jobb eredményeket érünk el ezen a kiemelt napon, és a tavalyi évet is sikerült bőven túl szárnyalni. Idén négyszer nagyobb forgalmunk volt egy átlag naphoz képest az Internetes Vásárlás Napján. Jövőre ennél is nagyobb célokat tűztünk ki.” Kis Dániel, e-kereskedelmi vezető, Butlers

Last minute tippek a Fekete Péntekre
Még nincs veszve semmi, előttünk van november 27-e, a Fekete Péntek.  Tavaly több, nagyobb internetes áruház rendszere összeomlott – köszönhetően a hihetetlen kedvezményeknek – a rengeteg vásárló rohamától. Erre az időpontra időzíti a legtöbb online kereskedő kiemelkedő akcióját. Ha Ön nem tervezett előre eddig, most adunk néhány tippet, hogyan fogjon gyors és hatékony kommunikációba.

"Az idei internetes vásárlás napja is kiemelkedő volt számunkra, ugyanúgy, mint az előzőek. A tavalyi évhez képest 50%-kal több megrendelés érkezett, triplája, mint tavalyelőtt. Az idei médiatámogatás kiemelkedő volt, ez érezhető volt a látogatók számából is. Az internetesvasarlasnapja.hu weboldalról 2593 egyéni látogató érkezett, ez mindenképpen meghatározó. Ezen a napon gyakorlatilag két átlagos hónap forgalmát bonyolítottuk le, ami igazán letesztelte, hogy kellően fel tudtunk-e készülni az idei karácsonyi szezonra.” Petri Zoltán Csaba, webáruház vezető,, Fakopáncs Játék Webáruház

„A tavalyi évhez hasonlóan idén is nagy forgalmat generáltunk, a szokásos napi forgalom négyszeresét értük el, és a látogatottságunk is megduplázódott.” Horányi Krisztina, marketing munkatárs, Office Depot Hungary Kft.

„Az idei évi minden idők legsikeresebb IVN napja volt, ami természetesen nem meglepő, mert az IVN-án bonyolított forgalmunk minden évben jelentős növekedést mutat, ami idén sem maradt el.” Kovács Péter, ügyvezető, KreatívJáték.hu

„1048 megrendelés érkezett november 6-án, ami a legmerészebb várakozásainkat is felülmúlta! Most aztán van mit csinálnunk!” Székely Áron, webáruház vezető, Tanulóbicikli.hu Kft.)

Áron szenvedélyesen hisz abban, amit csinál, vele készült korábbi interjúnkat itt találja!

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo