Női siker a fiatal vállalkozó díjon

Kisbaba mellett indított rakétasebességű médiavásárló cég és palacsinta franchise lett az Országos Fiatal Vállalkozói Díj nyertese.

A Fiatal Vállalkozók Hete országos programsorozat több ezer fiatalt mozgósított a múlt hét során. A budapesti tematikus napokat és a vidéki nagyvárosokban tartott eseményeket az év fiatal vállalkozója díj ünnepélyes átadása koronázta meg.

Kenéz-Hanyecz Kinga
Kép:Fivosz

A 2014-es Országos Fiatal Vállalkozó Díjat Kenéz-Hanyecz Kinga kapta meg, aki egy öt hónapos kisfiú édesanyjaként, kilenc hónapja kezdett el tevékenykedni saját médiavásárló cégében. Ilyen rövid idő alatt eddig csaknem 300 millió forint árbevételt mutathat fel vállakozása. Ezzel sikerült a hazai piacvezető médiaügynökségek közé bekerülni, amik javarészt (kettő kivételével) a munltinacionális kategóriába tartoznak. „A főiskolán belszerettem a marketing szakmába, majd sikerült is ehelyezkednem ezen a területen. Mivel imádom, amit csinálok, ezért számomra ez nem számít munkának. Tavaly év végén ismertem fel egy piaci rést a szakmámban, aminek okán megalapítottuk a médiavállalatot. Az első megvalósított kampányunk során megszerzett Effie ezüst díjat követően az Országos Fiatal Vállalkozó Díj kiválasztottjaként újabb sikert könyvelhetek el. Az elismerés mellett annak is örülök, hogy személyesen elmondhatom majd minden fiatalnak, igenis be lehet törni a multik által uralt piacra, ha megtaláljuk azt a hajszálnyi különbséget, aminek segítségével újraértelmezhető egy adott tevékenységi terület.” - nyilatkozta Kenéz-Hanyecz Kinga, a Creabird Zrt. alapító vezérigazgatója.

Kovács Patrik a FIVOSZ elnöke és Oszlánczi Réka
Kép:Fivosz

Fiatal kora ellenére Oszlánczi Rékának sikerült női vezetőként elfogadtatnia magát. Az avasi pincevilág (Miskolc) szívében megnyitott palacsintaház és étterem alapító tulajdonosa a viszontagságok ellenére (globális gazdasági válság, az átlagosnál fejletlenebb megyeszékhely, fiatal női vezetőkkel szemben támasztott előitéletek, stb.) felvirágoztatta a kulináris élményközpontnak titulált Creppy PalancsintaHázat, majd franchise rendszerű étteremláncot hozott létre belőle. „Az elmúlt évek gyakorlati tapasztalatainak köszönhetően, illetve a tanulási folyamatok eredményeként sikerült kidolgozni Franchise rendszerünket. A FIVOSZ-BossConnect Mentor Program keretében választottam magamnak mentort, aki egy rózsadombi üzlet megnyitásával javasolta a terjeszkedés elindítását, amit szemptemberben meg is valósítottunk. Kifejezetten boldog vagyok, hogy létezik egy ilyen ifjúsági szervezet hazánkban, ami kézzelfogható módon vezeti sikerre a fiatalkat. A küldöndíj pedig maga a hab volt a palancsintán.” - nyilatkozta „A Jövő Reménysége” különdíjas Oszlánczi Réka, a Creppy Franchise System Kft. vezető tulajdonosa.

Az Opten 2014-es, harmadik negyedévi adataiból kiderül, hogy Magyarországon a 18-40 év közötti korosztályból mindössze 260 ezer fiatal tevékenysége köthető vállakozáshoz. A nők aránya 38,4%, míg a férfiaké 61.6%. A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének Női Bizottsága és FIVOSZ mentorprogramja egyaránt támogatja a vállalkozni vágyó nőket és a női vállalkozókat annak érdekében, hogy az említett korosztály és azon belül a hölgyek minél nagyobb számban képviseltessék magukat a gazdasági életben.

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo