Tíz tipp, hogy mutatós legyen a standunk!

Itt a konferencia és a kiállítási szezon, sorra nyílnak a lehetőségek céges bemutatkozókra, ügyfélszerzésre, imázsépítésre. Azonban nem mindegy, hogy cégünk milyen külcsínnel mutatkozik be ezeken a rendezvényeken, szakértőn ehhez ad tippeket.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: HITA

Kiállításon, konferencián, vásáron részt venni a legtöbb cég számára úri huncutságnak számít, pedig a helyi szakkiállításokon való megjelenés az egyik legfontosabb, és sok ágazatban kihagyhatatlan piacépítési eszköz. (Van öt fontos lépés, ha szakmai vásárra készülünk!) Csakhogy nem mindegy, milyen standdal jelenünk meg, hiszen cégünk imázsáról van szó. A reklámeszköz.hu szakértői a megjelenéshez adnak tíz tanácsot, amelyet érdemes megfogadni!

1. Gondoljunk a helyigényre

Mérjük fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készítsünk fotókat! A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.

2. Készítsünk látványtervet a helyszíni fotókból!

Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.

3. Gondoljuk át a reklámüzenetet és tervezzük/terveztessük meg időben a grafikát!

Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!

4. Újra felhasználható reklámeszközökkel sokat megtakaríthatunk!

Tervezzünk hosszú távra és ésszerűsítsük a marketing kiadásainkat: használjunk olyan displayeket, amelyekben a reklámgrafika könnyen cserélhető és után gyártható.

5. Hagyjunk rá mindig még egy napot a határidőre.

Fontos számításba venni a nagy formátumú nyomtatás időigényét. Objektív okokból a nyomtatás, száradás és utómunka nem megy egyik pillanatról a másikra. Számoljunk a reklámeszközök előállításának időigényével!

Hogyan legyünk sikeresek külföldi szakkiállításon?
Aki külföldi piacot épít, annak megkerülhetetlen, hogy kiállításokon vegyen részt. De nem elég csupán kiutazni. Bödőcs Róbert, a HITA üzletfejlesztési főosztályának vezetője szerint a kiállítási részvétel olyan, mint a hegymászás.
6. Kezdjünk a legkeményebb dióval!

A reklámszakmában mindent tegnapra kell elkészíteni. Kezdjünk foglalkozni elsőként a legtöbb időt igénylő reklámeszközzel!

7. Előre egyeztessük a leadási határidőt a kivitelezővel!

A grafikai anyagleadási határidő ugyanolyan fontos, mint a kivitelezési határidő. Későn leadott grafikák esetében ne csodálkozzunk, ha a kivitelezés is csúszni fog!

8. A helyszíni dekorációt érdemes tapasztalt dekoratőrökre bízni!

A szakképzett és tapasztalt dekoratőrök képesek rövid időn belül minőségi munkát végezni. Nem érdemes a rendezvény reggelén betanulni a dekoratőr szakmát! Számos esetben a helyszíni installáció dekorációs költségén megtakarított néhány ezer forint egyáltalán nem éri meg a fáradságot. Érkezzünk inkább kipihenten a jól előkészített és feldíszített rendezvényhelyszínre és koncentráljunk a valódi feladatra!

9. Felejtsük el a ragasztószalagos plakátozást!

A látvány alapján az első pillanatban megítéli a potenciális vevő az eladót. A ragasztószalag kora lejárt.

10. Gondoljunk a reklám utóéletére!

Gyakori ügyfélkérdés, hogy mit csináljon a legyártott reklámeszközökkel két rendezvény között. Egyrészt lehetőség van bérlésre is, amikor a szerkezetet a bérbeadó raktározza, de lehetőség van komplett szolgáltatásként a displayek leszerelésére, el-és visszaszállítására is. De választhatunk olyan reklámberendezést is, amelyet két akció között irodai háttérként, térelválasztóként használhatunk.

Három személyesmárka-építő tipp rendezvényekre
Nyakig vagyunk a konferenciaszezonban. Nehéz eldönteni, hogy kivel ismerkedjünk meg, hogyan mutatkozzunk be egy élő rendezvényen? Nem egyszerű „melegen tartani” az újonnan megszerzett értékes kapcsolatokat? Ezekhez nyújt segítséget a Piac&Profit szakértője!

Véleményvezér

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.
Jó hír, mégsem pusztul el a világ

Jó hír, mégsem pusztul el a világ 

Sokan úgy gondolják, hogy addig létezik a világ, amíg vannak méhek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo