Gyorsulási verseny a villanyautóknál

Gyorsul a verseny a villanyautóknál: a Ford a tervezett 4.5 Mrd. dollár helyett immár 11 milliárdot kíván 2020-ig elektromos és hibrid-autók fejlesztésére fordítani. Jim  Farley, a második legnagyobb amerikai autógyártó cég főnöke a detroiti autóvásáron jelentette be az új terveket.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A Ford eddig csak a Focus elektromos változatával jelentkezett a piacon, de a Tesla váratlan sikere új kihívást jelent, amelynek óriási beruházásokkal kívánnak megfelelni. Így többek között dolgoznak a Ford rendkívül keresett pickup-ja, az F-150 hibrid változatán is. A verseny annál élesebb, mivel a fő vetélytárs, a General Motors, már bejelentette, hogy 2023-ig legalább 20 kocsiját elektromos meghajtással is piacra dobja

Autó gombnyomásra: nem vásároljuk, alkalomra rendeljük a kocsikat
2025 körül már ugyanannyiba kerül majd egy elektromos, mint egy robbanómotoros autó és nagy szerepe lesz az önvezető, többek által is használt kocsiknak, véli a Volkswagen konszern jövőkutató részlegének vezetője.
A Volkswagen konszern, amelyet az éppen az Egyesült Államokban kifrobbant dízel-botrány ezen a piacon igen érzékenyen érintett, ugyancsak nagy beruházásokkal menekül előre. A vezetés detroiti bejelentése szerint 2020-ig 3.3 Mrd. dolláros beruházással erősítik jelenlétüket az észak-amerikai piacon és évente legalább két új modellel jelennek ott meg. Az egyik az új Jetta, amelyet Detroitban már bemutattak, de még nem eldöntött, forgalmazzák-e majd ezt a modellt az anyaországban.

A VW 2017-ben több kocsit tudott eladni, minr bármikor  korábban: világszerte összesen 6.23 milliót, 4.2 százalékkal többet, mint az előző évben. Különösen Kínában volt ezúttal is sikeres a VW, ott tavaly 3.18 Mio. kocsit értékesítettek. Tanulságos, hogy Németországban viszont, ahol még nem felejtették a dízelbotrányt, a 2017-es eladások, 532.00 autóval, 4.7 százalékkal az előző évi alatt maradtak.

(Forrás: Der Spiegel)

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo