Piac & Profit konferenciák Konferenciaközpont
Konferencia év kiválasztása:

Az üzlethozó hírlevél titka

időpont:2015. december 16.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Hírlevele minden cégnek lehet, s többségük használja is ügyfélkapcsolatokra, üzleti célokra. A jó hírlevelet, mely betölti a funkcióját, nagyon nehéz elkészíteni, eredményességét megtartani, speciális marketingtechnikáit megtanulni és alkalmazni. Hírlevél-készítési mesterfogások, technikák nem csak kezdőknek.

Sok a stressz és a konfliktus?

időpont:2015. november 24.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Mindennapjaink zaklatott tempója, a rohamosan változó környezet, a bizonytalan, kiszámítható gazdasági, üzleti, szabályozási környezet nagy megpróbáltatások elé állítja a vállalatok, vállalkozások menedzsmentjeit. Stresszhelyzetekre és konfliktuskezelésre adott technikák, módszerek hangzanak el kkv-vezetők számára.

Német–Magyar Üzleti Fórum

időpont:2015. november 05.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Magyarország első számú külkereskedelmi partnere az Európai Unió gazdaságilag legerősebb országa, Németország. Az ország ideális piaci és gazdálkodási környezetet nyújt a hazai vállalkozások számára, ha azok piacbővítési vagy egyéb más céllal jelen szeretnének lenni egy jól működő, erős, igényes és sokoldalú keresletet támasztó gazdaságban. A Német–Magyar Üzleti Fórumon a hazai kis- és középvállalatok teljes körű áttekintést kapnak a németországi piac lehetőségeiről.

Céggondok, céges variációk

időpont:2015. október 21.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Cégutódlás, cégeladás, cégfeltőkésítés, leányvállalatok létrehozása külföldön, a holdingformáció létjogosultsága, telephelyek létesítése itthon és külföldön. Milyen lépés miért éri meg az üzletvitel és a költséghatékonyság szempontjából? Nemzetközi és hazai jogban, adózásban jártas szakértőink hasznos információkat, tanácsokat adnak egyéni problémákra is.

Brit–Magyar Üzleti Fórum

időpont:2015. október 08.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Az Egyesült Királyság ideális piaci és gazdálkodási környezetet nyújt a hazai kis- és közepes vállalkozások számára is, ha azok piacbővítés vagy egyéb más céllal jelen szeretnének lenni egy jól működő, erős, igényes és sokoldalú keresletet támasztó ország gazdaságában.

A Brit–Magyar Üzleti Fórumon a hazai kis- és középvállalatok teljes körű áttekintést kapnak a brit piac korlátok nélküli lehetőségeiről. A rendezvényen ott lesznek a brit gazdasági környezet, a szabályozás, a működési feltételek jó ismerői.

EU-pályázatok Fóruma

Fókuszban a 2015-ben megpályázható források

időpont:2015. szeptember 24.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Folytatódik az EU-pályázatok Fóruma konferenciasorozatunk. Sorra írják ki az idén még túlnyomó többségben vissza nem térítendő támogatásokat tartalmazó EU-pályázatokat. Az őszi Fórumon elsősorban a  GINOP és a VEKOP legfrissebb pályázati kiírásairól tudhatunk meg minden fontos részletet. De sok hasznos tudnivaló hangzik el a többi olyan operatív program pályázati kiírásról is, melyek a kkv-kat közvetlenül és közvetve is érintik, érdekeltek azokban (KÖFOP, MAHOP, KEHOP, EFOP, GINOP, IKOP, TOP, VP).

Fórum keretében a pályázatokról felkészült szakemberek tolmácsolják a legfrissebb információkat és a plenáris és személyes konzultációkon minden kérdésre válaszolnak.

KKV-AKADÉMIA

7 rendezvény ősszel

időpont:2015. szeptember 10. - 2015. december 16.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Ismét továbbképzésre, új tudások megszerzésére invitáljuk a gyakorlott vállalatvezetőket. Az őszi szemeszteren hét új témában rendkívül időszerű, hasznos, nélkülözhetetlen információkat osztanak meg a gyakorlati életben tapasztalatot, tudást szerzett előadóink. A KKV-AKADÉMIÁN megszerzett tudásokat a kkv-vezetők azonnal beépíthetik döntéshozatalukba, üzletmenetükbe, ezzel versenyelőnyre tehetnek szert.

Minden eladó!

Szemléletváltás az értékesítési módszerekben

időpont:2015. szeptember 10.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Az ügyfélközpontúság már nem elegendő ismérve a jó értékesítőnek. Ma az ügyfélismeretre akár pszichológusként képes, az ügyfélből felkészült, annak minden problémájára választ adó, segítő, együttműködő értékesítési szakember a nyerő.

Az új gondolkodásmód, képességek, technikák tanulhatóak!

Értékesítési szakember előadóink áttekintést nyújtanak kkv-vezetőknek, hogyan alakítsák át a mai világ követelményeinek megfelelően értékesítési munkatársaik szemléletét, felkészültségét.

S.O.S. A reklámpiacot alapvetően átrendező törvényváltozások

időpont:2015. június 25.

helyszín:Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.) 6. terem

Többen, többet adózunk, a hirdetési megrendelések más rendszerben jutnak el a megjelenésig! Hogyan tovább?

Ha lap- és/vagy online kiadó, tartalomszolgáltató, Sales House, reklámügynökség, hirdető cég, vagy pénzügyes, könyvelő, jobb, ha gyorsan tisztában lesz, mit kell másként tennie, hogyan kell igazodnia a két elfogadott, a reklámpiacot alapvetően átrendező új szabályokhoz.

Két törvénymódosítás vár bevezetésre, mely alapvetően érinti a reklámpiac szereplőit: lap és online kiadókat, tartalomszolgáltatókat, Sales House-okat, reklámügynökségeket és hirdető cégeket, valamint az adó- és bevallási kötelezettséget készítő pénzügyi és könyvelői irodákat, munkatársakat.

Az egyik: Már a kisebb, reklámfelületeket is értékesítő print és online lapkiadókat, tartalomszolgáltatókat is adófizetésre és adminisztrációnövelésre kötelező reklámtörvény-módosítás (100 millió forint feletti hirdetési bevétel adóztatása).

A másik: a reklámügynökségeket és a Sales House-okat, valamint a hirdető cégeket és a reklámközzétevőket, azok közötti piaci kapcsolatokat alapvetően átrendező reklámtörvény-módosítás.

A felkészítő rendezvényen szakértő előadóink a törvények és azok végrehajtási rendelkezéseinek ismeretében hasznos ismeretekkel, tanácsokkal látják el a piaci szereplőket.

EU-pályázatok – 2015

Fókuszban a már meghirdetett pályázati kiírások

időpont:2015. június 23.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Két új pályázati kiírás és a GINOP keretében újabb 85 milliárd forintra lehet pályázni  mikro- kis és középvállalkozásoknak kapacitásbővítő beruházásaik  támogatására, termelőeszköz-, gépbeszerzésre és kapcsolódó beruházásokra, telephelyek kialakítására, kapacitásbővítésre. A májusban kiírt külpiaci megjelenés elősegítésére június 22-től, a két új kiírásra július 9-től adhatók be a pályázatok. A vissza nem térítendő támogatás intenzitása akár 70 %-os is lehet.

Továbbá részletes tájékoztatás a Széchenyi és a Horizon 2020-ról, a Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Programról, az informatikai pályázatokról és még sok egyébről!

Minden, már publikus, tudható információt, választ megadnak felkészült előadóink.

Ismerd fel a legjobb munkatársaid!

Gyors és pontos munkatárs-kiválasztási rendszerek

időpont:2015. június 18.

helyszín:BCM Nagykereskedelmi és Konferenciaközpont (XV. Szentmihályi út, 171. 3. emelet)

Egyszerű, praktikus karakterológiai rendszereket ismertetünk meg a gyors, pontos munkatárs-kiválasztáshoz, csapatépítéshez, team-ek felállításához.
S nem utolsósorban önmagunk, mint vezetők személyiségének, vezetői képességeink tudatosításához. Erősségeink és gyengeségeinkkel való szembenézéshez és elfogadáshoz.
Érdekes felismerések várnak rád, s biztosan jobb emberismerővé válsz a személyiségismereti tréningen.
 

Add el(ő) magad!

Az eredményes előadás, tárgyalás mesterfogásai

időpont:2015. június 11.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A készségfejlesztő tréninget azoknak a vezetőknek, a cég arcainak ajánljuk, akik szeretnének javítani személyiségük, fellépésük, másokra gyakorolt benyomásuk hatásfokán. Akik szeretnének jobb, magával ragadóbb, eredményesebb előadók, prezentálók, tárgyalók, véleményt mondók, vitapartnerek, üzletkötők, munkaadók lenni.
Nem kész szövegeket, sztereotípiákat, elcsépelt értékesítői fogásokat tanítunk, hanem a saját személyiség, egyediség megtalálását, erősségeinek, érdekességének, egyediségének másokat magával ragadó használatát. Mert minden emberben benne rejlik egy olyan egyéniség, sztori, stílus, karizma, amely, ha jól átjön, mindenkit meggyőz. S akkor az átadandó gondolataink biztosan átmennek és emlékezetesek maradnak. És ez maga az eredményesség.
Ha úgy érzi, hogy az előadásaiban, felszólalásaiban elmondott gondolatok nem mindig élik túl a pillanatot, alig-alig van hatásuk, nem ragadnak meg a hallgatóságban, akkor ez a tréning sokat adhat önnek.
Ezen ugyanis lehet változtatni!

Üzleti Etikus Cégek Fóruma

Az üzleti tisztesség és a siker összefüggései

időpont:2015. június 04.

helyszín:Budapest, Hotel President (V. ker. Hold utca 3-5.)

A cégek üzleti morálja alapvetően a vezető, vezetőség hitvallását, etikai elveit, emberi értékrendszerét tükrözi vissza. Van-e különbség a multinacionális és a családi kis-, középvállalkozások etikai értékrendje között? Lehet-e tudatosan beépíteni a tisztességes emberi értékrendeket a cégbe vagy ez csak a vezetők és az ott dolgozó emberek magukkal hozott magas emberi moralitásán múlik?

Tisztességes árkialakítás, a szerződések és fizetési határidők betartása, a munkavállalók és alvállalkozók kiszolgáltatottságának nem kihasználása, a természet, környezet tisztelete, értékként kezelése, felelősségvállalás a cégtől függő emberi, természeti, társadalmi környezetért, s még sorolhatnánk, mit is értünk etikus üzleti magatartáson. Számon lehet-e már kérni a cégeken termékük, szolgáltatásuk etikusságát? Mondhatja-e magáról egy vállalat, hogy etikus, ha terméke, szolgáltatása károsít embert, állatot, természetet? Emberi, társadalmi értékeket rombol?

Elfogadható-e még az az érv, hogy az etikus üzleti magatartás nem kifizetődő? Egyáltalán hosszú távon melyik a nyerő: tisztességtelen, önző profithajhászás, vagy a tisztességes, emberi, etikus üzletvitel?

Évente egyszer összegyűlnek az üzleti etikus cégek vezetői, valamint a társadalom és az üzleti élet képviselői, hogy ezeket a kérdéseket megvitassák és mások számára is elgondolkodtató, a széles körű megértést segítő válaszokat adjanak.

Pénz, de honnan? Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. május 28.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

2015-ben 133 új EU-pályázatot fognak meghirdetni, melyből a gazdaságfejlesztési és a terület- és településfejlesztési operatív programok bőségesen kapnak. Az egész évben várható pályázati kiírásokról, valamint a rendezvényig meghirdetettekről a Pénz, de honnan? konferencia előadói a legfrissebb információkat  hozzák el, ezúttal a Közép-Magyarország Régióba, Budapestre. A régió vállalkozásai számára többek között bemutatjuk a kkv-k exportját segítő új intézményi hálózatot, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási forrásokat. Hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokkal ismertetik meg üzleti szereplő előadóink a résztvevő döntéshozókat.


A rendezvény ingyenes, regisztrációhoz kötött.

 

Orosz–FÁK-országok Üzleti Fórum

Fókuszban Oroszország, Fehéroroszország, Kazahsztán

időpont:2015. május 21.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Oroszország  és a FÁK-országok hatalmas felvevőpiaca látszólag óriási lehetőségeket tartogat a hazai kkv-k számára. Ám az Oroszország által meghirdetett embargó az EU-országokból jövő élelmiszerek importjára (hús, zöldség, gyümölcs, tejtermékek) visszavetette a kereskedelmi forgalmat. Kevesen tudják, hogy az orosz-belorusz-kazah vámunió, a három ország egységes vámrendszere rendkívüli kereskedelmi előnyökkel kecsegtet a hatalmas piacra bejutni vágyóknak. Használjuk ki a Breszttől Almatiig húzódó hatalmas piacra bejutás vámunió nyújtotta előnyeit!

A konferencián  Oroszország és a FÁK-országok piacának legjobb ismerőitől, szakértőitől kaphatunk hasznos tanácsokat, információkat.

Pénz, de honnan? Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. május 14.

helyszín:Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (Honvéd tér 2.)

2015-ben 133 új EU-pályázatot fognak meghirdetni, melyből a gazdaságfejlesztési és a terület- és településfejlesztési operatív programok bőségesen kapnak. Már április végétől, május elejétől folyamatos, nagy tömegű pályázati kiírásokra lehet számítani az összesen 12 ezer milliárd forintnyi forrásból.  A Pénz, de honnan? idei konferencia előadói a legfrissebb információkat  hozzák el, ezúttal a Nyugat-Dunántúl Régióba, Szombathelyre. A régió vállalkozásai számára többek között bemutatjuk a kkv-k exportját segítő új intézményi hálózatot, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási forrásokat. Hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokkal ismertetik meg üzleti szereplő előadóink a résztvevő döntéshozókat.
A  Pénz, de honnan? konferenciasorozat továbbra is térítésmentes, regisztrációhoz kötött!

Pénz, de honnan? Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. május 07.

helyszín:Miskolc, Hotel Pannonia Miskolc (Kossuth utca 6.)

2015-ben 133 új EU-pályázatot fognak meghirdetni, melyből a gazdaságfejlesztési és a terület- és településfejlesztési operatív programok bőségesen kapnak. Már április végétől, május elejétől folyamatos, nagy tömegű pályázati kiírásokra lehet számítani az összesen 12 ezer milliárd forintnyi forrásból. A Pénz, de honnan? idei konferencia előadói a legfrissebb információkat  hozzák el, ezúttal az Észak-Magyarország Régióba, Miskolcra. A régió vállalkozásai számára többek között bemutatjuk a kkv-k exportját segítő új intézményi hálózatot, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási forrásokat. Hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokkal ismertetik meg üzleti szereplő előadóink a résztvevő döntéshozókat.

A  Pénz, de honnan? konferenciasorozat továbbra is térítésmentes, regisztrációhoz kötött!

 

Cégvezetési trendek 2015.

időpont:2015. április 29.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Más módszerekkel kell már céget vezetni, fejleszteni, szervezni, más gondolkodásmód, vezetési stílus hozza az eredményeket a 21. században. Új értékek, gondolkodásmód jelent meg és terjed a cégek körében. Az új gondolkodásmód más vezetési stílusokat, hitvallásokat, célrendszereket, fontossági sorrendeket, ügyfélkezelést, integráltabb érdekrendszerek szerinti működést, szervezetfejlesztési módszereket, szemléletet, képességeket  követel meg.

Fókuszban a kis- és középvállalatok cégvezetési, menedzselési és szervezetfejlesztési problémái, és az azokra adott jó gyakorlati megoldások, újszerű megközelítések.

Pénz, de honnan? Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. április 22.

helyszín:Székesfehérvár, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (Hosszúsétatér 4-6.)

2015-ben 133 új EU-pályázatot fognak meghirdetni, melyből a gazdaságfejlesztési és a terület- és településfejlesztési operatív programok bőségesen kapnak. A tavaszi hónapokban folyamatos, nagy tömegű pályázati kiírásokra lehet számítani az összesen 12 ezer milliárd forintnyi forrásból.  A Pénz, de honnan? idei konferencia előadói a legfrissebb információkat  hozzák el, ezúttal a Közép-Dunántúl Régióba, Székesfehérvárra. A régió vállalkozásai számára többek között bemutatjuk a kkv-k exportját segítő új intézményi hálózatot, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási forrásokat. Hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokkal ismertetik meg üzleti szereplő előadóink a résztvevő döntéshozókat.

A  Pénz, de honnan? konferenciasorozat továbbra is térítésmentes, regisztrációhoz kötött!

EU-pályázatok – 2014-2020

2015-ben 133 új pályázat indul

időpont:2015. április 16.

helyszín:Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.) 9. terem

Dömping várható tavasztól az új EU-pályázati kiírásokból. 7 év alatt 12 ezer milliárd forintnyi EU-pályázati forrás talál majd gazdára. Legalább 60 %-a közvetlenül a gazdaságfejlesztést szolgálja, a többi humán és reál infrastruktúra fejlesztésére fordítódik.  A konferencia fókuszában a GINOP, a TOP, a VEKOP, az IKOP, a KEHOP és az EFOP vállalkozásokat, üzleti szektort érintő operatív programjai állnak, de a Vidékfejlesztési Program ismertetésére is sor kerül.

Mire pályázhatunk 2015-ben, mikor és milyen pályázati kiírásokra számíthatunk idén?

Minden, már publikus, tudható információt, választ megadnak felkészült előadóink.

Spóroljunk az adminisztráción!

Időt, energiát, pénzt hozó megoldások

időpont:2015. április 09.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Sajnos nem fordíthatunk hátat adminisztrációs kötelezettségeinknek. Ha nem akarunk káoszt a cégnél, s a NAV és a hatóságok bírságait sem tudjuk rendszeresen finanszírozni, akkor meg kell vele birkóznunk.  Rengeteg hatékony, pénzt és időt spóroló megoldások léteznek adminisztrációs terheink csökkentésére. Sőt, munkánkat, cégvezetési hatékonyságunkat is növelhetjük általuk, ha ésszerűen, egymással jól összehangolva választjuk ki a testhez állókat. Szakmai tanácsadók és az adminisztrációcsökkentés témájában szolgáltatók segítségével sok ötletet, megoldást szedtünk egy csokorba. Érdemes meghallgatni, megismerkedni a legújabb jelentős megtakarítást hozó megoldásokkal!

Pénz, de honnan? Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. április 02.

helyszín:Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (Széchenyi u. 2., III. emelet)

2015-ben 133 új EU-pályázatot fognak meghirdetni, melyből a gazdaságfejlesztési és a terület- és településfejlesztési operatív programok bőségesen kapnak. A tavaszi hónapokban folyamatos, nagy tömegű pályázati kiírásokra lehet számítani az összesen 12 ezer milliárd forintnyi forrásból.  A Pénz, de honnan? idei konferencia előadói a legfrissebb információkat  hozzák el, ezúttal az Észak-Alföld Régióba, Nyíregyházára. A régió vállalkozásai számára többek között bemutatjuk a kkv-k exportját segítő új intézményi hálózatot, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási forrásokat. Hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokkal ismertetik meg üzleti szereplő előadóink a résztvevő döntéshozókat.

A  Pénz, de honnan? konferenciasorozat továbbra is térítésmentes, regisztrációhoz kötött.

Franchise, a sikeres üzleti modell

időpont:2015. március 26.

helyszín:BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

Újabbnál újabb sikersztorik, rohamosan bővülő hálózatok hívják fel az üzleti szektor figyelmét a franchise-ra mint követni érdemes üzleti modellre. Nem véletlen, hogy ezt a nehéz gazdasági környezetben is eredményes konstrukciót sikeresen alkalmazza a franchise-átadó és -átvevő is.

A franchise modell kritériumairól, a kézikönyv elkészítéséről, a működőképes marketingről, az egységes arculat fontosságáról felkészült, tapasztalt szakemberek tájékoztatják a kkv-vezetőket. Sok gyakorlati tudást, ismeretanyagot, tapasztalatot adnak át, melyek azonnal hasznosíthatók az üzletmenetben. Számos új modell, sikersztori is bemutatkozik.

Social Média – 2015

Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra

időpont:2015. március 19.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak.
A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken. Ki kell tűnnünk a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról mindent megtudhat szakértő előadóinktól. 

Pénz, de honnan? Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. március 12.

helyszín:Pécs, Pécsi Kereskedelmi Központ (Majorossy I. u. 36.)

2015-ben jelentős összegű EU-pályázati programok nyílnak a kkv-k és a regionális szereplők számára. A Vidékfejlesztési Program is tartalmaz újdonságokat. Folyamatos meghirdetésre lehet számítani, s a legfrissebb információkat azonnal továbbadják előadóink a Pénz, de honnan? roadshow-állomásokon. Létrejött a kkv-k exportját segítő intézményi hálózat, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási források állnak rendelkezésre 2015-ben is a kkv-szektor versenyképességének erősítése érdekében. Magángazdasági szereplők is kínálnak hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokat a kkv-k és önkormányzatok számára.
Az információközelség és a gyorsaság hatalmas versenyelőny!

A továbbra is térítésmentes Pénz, de honnan? konferenciasorozat ehhez segíti hozzá az országos roadshow résztvevőit.

A Pénz, de Honnan? roadshow 13. évének második állomása Pécsen lesz. (További helyszíneket lásd a meghívó végén!)

A konferencia díjmentes, regisztrációhoz kötött!

III. Kínai-Magyar Üzleti Fórum

Üzlet a kínai cégekkel Kínában és itthon

időpont:2015. március 05.

helyszín:Budapest, BCM − Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. eme

Jelentős elmozdulás történt az elmúlt évben a kínai-magyar üzleti kapcsolatokban. Az új külgazdasági kormányzat rendkívül fontosnak tartja a kínai kereskedelmi kapcsolatok nagyságrendi növelését, s főként a hazai kkv-k kifelé irányuló exportjának elősegítését. Kína is jelentősen bővítette a piacára befogadott magyar termékek körét.

A hazai kkv- számára a legnagyobb problémát még mindig a kínai piac hatalmas befogadóképessége okozza. Ennek áthidalására, a kapacitások összegyűjtésére és a kínai piacon megjelentetésére is van már válasz: a kereskedőházak intézménye.

A Fórumon megtudhatjuk, hogyan lehet Kínába bejutni áruinkkal, szolgáltatásainkkal, milyen hatósági, engedélyezési és kulturális szokásokat kell elsajátítani. Bőséges információkat kapnak azok a cégek is, amelyek itthon keresik a kínai árukkal és cégekkel a kereskedelmi kapcsolatokat.

Külön foglalkozunk a Kínához tartozó, de önálló városállammal, Hongkonggal.

Az Üzleti Fórumon a gyakorlati információk mellett üzleti kapcsolatok létesítésére is lehetőség nyílik.

 

Pénz, de honnan? Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. február 26.

helyszín:Szeged, Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (Párizsi krt. 8-12.)

2015-ben jelentős összegű EU-pályázati programok nyílnak a kkv-k és a regionális szereplők számára. A Vidékfejlesztési Program is tartalmaz újdonságokat. Folyamatos meghirdetésre lehet számítani, s a legfrissebb információkat azonnal továbbadják előadóink a Pénz, de honnan? roadshow-állomásokon. Létrejött a kkv-k exportját segítő intézményi hálózat is, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási források állnak rendelkezésre 2015-ben is a kkv-szektor versenyképességének erősítése érdekében. Magángazdasági szereplők is kínálnak hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokat a kkv-k és önkormányzatok számára.
Az információközelség és a gyorsaság hatalmas versenyelőny!
A továbbra is térítésmentes Pénz, de honnan? konferenciasorozat ehhez segíti hozzá az országos roadshow résztvevőit.
A Pénz, de Honnan? roadshow 11. évét Szegeden kezdi meg. (További helyszíneket lásd a meghívó végén!)
A konferencia díjmentes, regisztrációhoz kötött!
 

EKÁER élesben

időpont:2015. február 24.

helyszín:Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

Már csak pár munkanapjuk marad a vállalkozásoknak, hogy felkészüljenek az EKÁER változásaira, amennyiben az országgyűlés február 20-án elfogadja a kapcsolódó törvénymódosítást. A törvény márciusi indulásról rendelkezik, de a részletszabályoknak még a tervezete sem ismert...

Egyedülálló lehetőség, hogy egy helyen szerezzen meg minden friss és fontos információt, első kézből!

Hallgassa meg a NAV osztályvezetőjének tájékoztatását, ismerje meg az adminisztrációs előírásokat és a gyakorlati alkalmazás minden részletét a törvény várható elfogadása és a rendszer indulása közötti rövid időszakban!

 

Webáruházi trendek 2015

A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra

időpont:2015. február 19.

helyszín:Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.

A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.

Szakértőink, a gyakorlati életben jártas előadóink segítségével készüljön fel a változásokra, az elengedhetetlen fejlesztésekre!

Befektető- és startupkereső

A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei

időpont:2015. február 05.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Érdemes a vállalat új innovációira külön startup-vállalkozást indítani, mert befektetővonzó. A befektetők egyre szívesebben fordulnak a startupok felé, a startupok pedig nélkülük nem boldogulnak. Miért kedveli a tőke az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerekkel kecsegtető startup vállalkozásokat? Magyarországon az utóbbi két évben (lehet, hogy a Jeremie programoknak köszönhetően) a kockázati tőkebefektetők érdeklődése erősen a startupok felé irányult. A stratégiai befektetők érdeklődése is megváltozott.  És ha nem vagyunk startupok? Számíthatunk-e  a befektetők figyelmére, s azt mivel érhetjük el? Hogyan tegyük startuppá a cégünkben keletkező innovációs tartalmazó fejlesztéseket?

Befektetők, startupok, finanszírozással foglalkozók, sikersztorik főszereplői osztják meg tudásukat, tapasztalataikat a konferencia résztvevőivel.

Énmárka-, cégmárkaépítés

A cég értékét növelő és eredményt hozó marketing

időpont:2015. január 29.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy önmaga, személyében is „marketingeszköze” legyen a cégének. Mik azok a marketing eszközök, amelyek révén a vezető (vagy akár a cégből bárki más) személyében pozitívan hatni tud az eladásra és a cég hírnevének, ismertségének, hitelességének erősítésére? Hát még a sikeres cégmárkaépítés, amely az előző előnyökön kívül mágnesként vonzza az értékes munkaerőt, akik erősebb kötődést éreznek az ilyen munkahely iránt.  Az erős cégmárkával rendelkező cégekhez sokkal hűségesebbek a vásárlók is. Rengeteg márka-, szakmai, presztízs-, munkahely-minősítő, tisztességes üzleti magatartást elismerő, minőségi termék- stb. díj létezik, s elszaporodásuk jelzi, hosszú távon sokat hoznak a konyhára.

Szakértőink, az üzleti életben gyakorlatot szerzett szakemberek bevezetnek bennünket az énmárka-, cégmárkaépítés trendjeibe, gyakorlatába és megmutatják a sikeres mintákat.

Piacbővítés exporttal

A hazai kkv-k exportlehetőségei Európában és a távoli piacokon

időpont:2015. január 22.

helyszín:Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99.

Az új külügyi és külgazdasági kormányzat nagy hangsúlyt fektet a hazai kkv-k exporttevékenységének bővítésére, finanszírozására. Ennek érdekében exportösztönzési és tanácsadási segítséggel, valamint helyi kereskedelmi  szolgáltatásokkal ösztönzi a kkv-kat a piacnyitásra, a kinti piacokon megjelenésre. Európa a legfontosabb exportirány, ám a távoli piacok még messze nincsenek felfedezve, s ott jelentős esélyei vannak a hazai kkv-k-nak termékeik, speciális szolgáltatásaik eladására. A külpiaci megjelenés megkönnyítésére jelentős intézményi és üzleti segítség van itthon és a célországokban is.

Hová menjünk, kitől kapunk segítséget, milyen finanszírozási és tanácsadási segítségek léteznek, s hol, milyen keresletre számíthatunk?

Az új exportsegítő infrastruktúráról, az egyes intézmények kompetenciájáról, a célországok piaci környezetéről, az exportfinanszírozásról, a kereskedőházak szolgáltatásairól és az üzleti gyakorlatról kompetens, szakértő előadók nyújtanak konzultációval egybekötött tájékoztatást.

Adó, cafeteria, társasági jog 2015

Több adó, több adminisztráció

időpont:2015. január 15.

helyszín:Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

Áttekintés kkv-vezetők számára a 2015-ben megváltozott adózásról, szabályozási, adminisztrációs kötelezettségekről. Döntést segítő konzultáció.

Ez az év is adó- és szabályozóváltozásokkal kezdődik. Sok újdonsággal kell a cégvezetőnek azonnal tisztában lennie, beépítenie a szervezet pénzügyi és gazdálkodási rendszerébe, valamint üzleti döntéseibe.

Három nagy témában kimerítő tájékoztatás és személyes konzultáció a legjobb adó és jogi szakértőktől.

A kártyás fizetés szolgáltatója:A kártyás fizetés szolgáltatója: