Piac & Profit konferenciák Konferenciaközpont
Konferencia év kiválasztása:

Adó, cafeteria, társasági jog 2015

Több adó, több adminisztráció

időpont:2015. január 15.

helyszín:Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

Áttekintés kkv-vezetők számára a 2015-ben megváltozott adózásról, szabályozási, adminisztrációs kötelezettségekről. Döntést segítő konzultáció.

Ez az év is adó- és szabályozóváltozásokkal kezdődik. Sok újdonsággal kell a cégvezetőnek azonnal tisztában lennie, beépítenie a szervezet pénzügyi és gazdálkodási rendszerébe, valamint üzleti döntéseibe.

Három nagy témában kimerítő tájékoztatás és személyes konzultáció a legjobb adó és jogi szakértőktől.

Piacbővítés exporttal

A hazai kkv-k exportlehetőségei Európában és a távoli piacokon

időpont:2015. január 22.

helyszín:Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99.

Az új külügyi és külgazdasági kormányzat nagy hangsúlyt fektet a hazai kkv-k exporttevékenységének bővítésére, finanszírozására. Ennek érdekében exportösztönzési és tanácsadási segítséggel, valamint helyi kereskedelmi  szolgáltatásokkal ösztönzi a kkv-kat a piacnyitásra, a kinti piacokon megjelenésre. Európa a legfontosabb exportirány, ám a távoli piacok még messze nincsenek felfedezve, s ott jelentős esélyei vannak a hazai kkv-k-nak termékeik, speciális szolgáltatásaik eladására. A külpiaci megjelenés megkönnyítésére jelentős intézményi és üzleti segítség van itthon és a célországokban is.

Hová menjünk, kitől kapunk segítséget, milyen finanszírozási és tanácsadási segítségek léteznek, s hol, milyen keresletre számíthatunk?

Az új exportsegítő infrastruktúráról, az egyes intézmények kompetenciájáról, a célországok piaci környezetéről, az exportfinanszírozásról, a kereskedőházak szolgáltatásairól és az üzleti gyakorlatról kompetens, szakértő előadók nyújtanak konzultációval egybekötött tájékoztatást.

Énmárka-, cégmárkaépítés

A cég értékét növelő és eredményt hozó marketing

időpont:2015. január 29.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy önmaga, személyében is „marketingeszköze” legyen a cégének. Mik azok a marketing eszközök, amelyek révén a vezető (vagy akár a cégből bárki más) személyében pozitívan hatni tud az eladásra és a cég hírnevének, ismertségének, hitelességének erősítésére? Hát még a sikeres cégmárkaépítés, amely az előző előnyökön kívül mágnesként vonzza az értékes munkaerőt, akik erősebb kötődést éreznek az ilyen munkahely iránt.  Az erős cégmárkával rendelkező cégekhez sokkal hűségesebbek a vásárlók is. Rengeteg márka-, szakmai, presztízs-, munkahely-minősítő, tisztességes üzleti magatartást elismerő, minőségi termék- stb. díj létezik, s elszaporodásuk jelzi, hosszú távon sokat hoznak a konyhára.

Szakértőink, az üzleti életben gyakorlatot szerzett szakemberek bevezetnek bennünket az énmárka-, cégmárkaépítés trendjeibe, gyakorlatába és megmutatják a sikeres mintákat.

Befektető- és startupkereső

A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei

időpont:2015. február 05.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Érdemes a vállalat új innovációira külön startup-vállalkozást indítani, mert befektetővonzó. A befektetők egyre szívesebben fordulnak a startupok felé, a startupok pedig nélkülük nem boldogulnak. Miért kedveli a tőke az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerekkel kecsegtető startup vállalkozásokat? Magyarországon az utóbbi két évben (lehet, hogy a Jeremie programoknak köszönhetően) a kockázati tőkebefektetők érdeklődése erősen a startupok felé irányult. A stratégiai befektetők érdeklődése is megváltozott.  És ha nem vagyunk startupok? Számíthatunk-e  a befektetők figyelmére, s azt mivel érhetjük el? Hogyan tegyük startuppá a cégünkben keletkező innovációs tartalmazó fejlesztéseket?

Befektetők, startupok, finanszírozással foglalkozók, sikersztorik főszereplői osztják meg tudásukat, tapasztalataikat a konferencia résztvevőivel.

EKÁER élesben

időpont:2015. február 12.

helyszín:Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99.

Az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer (EKÁER) bevezetésének kegyelmi időszaka március 1-jével lejár. A napokban dől el, hogy működhet-e zökkenőmentesen vagy akadozni fog miatta a gazdaság. A kockázat igen nagy abban az esetben is, ha a megnövekedett anyagi és adminisztrációs terheket minden érintett bevállalja és pontosan működteti. A partnereknek nagyon erős együttműködésére van szüksége ahhoz, hogy a megrendelt áru megérkezzen, s ne legyenek tömeges veszteségek. Az üzleti és joghelyi kockázatok mindenesetre megnőnek. Ennek csökkentése érdekében nagyon pontos információkra van szüksége a vállalatoknak.

Jöjjön el, hallgassa meg a NAV osztályvezetőjének tájékoztatását , majd ismerje meg az EKÁER-nek megfelelés adminisztrációs előírásait, a gyakorlatban alkalmazás minden részletét is!

Webáruházi trendek 2015

A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra

időpont:2015. február 19.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.

A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.

Szakértőink, a gyakorlati életben jártas előadóink segítségével készüljön fel a változásokra, az elengedhetetlen fejlesztésekre!

Pénz, de honnan?

Fókuszban az új EU-pályázatok

Konferenciasorozat kkv-knak és önkormányzatoknak

időpont:2015. február 26.

helyszín:Szeged, Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (Párizsi krt. 8-12.)

2015-ben jelentős összegű EU-pályázati programok nyílnak a kkv-k és a regionális szereplők számára. Folyamatos meghirdetésre lehet számítani, s a legfrissebb információkat azonnal továbbadják előadóink a Pénz, de honnan? roadshow-állomásokon. Létrejött a kkv-k exportját segítő intézményi hálózat, és számos olcsó, kedvező hitel- és támogatási források állnak rendelkezésre 2015-ben is a kkv-szektor versenyképességének erősítése érdekében. Magángazdasági szereplők is kínálnak hasznos, hatékonyságnövelő és költségcsökkentő szolgáltatásokat a kkv-k és önkormányzatok számára.
Az információközelség és a gyorsaság hatalmas versenyelőny!
A továbbra is térítésmentes Pénz, de honnan? konferenciasorozat ehhez segíti hozzá az országos roadshow résztvevőit.
A Pénz, de Honnan? roadshow 13. évét Szegeden kezdi meg. (További helyszíneket lásd a meghívó végén!)
A konferencia díjmentes, regisztrációhoz kötött!
 

Social Media és az üzleti célok

időpont:2015. március 19.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)


Adminisztrációcsökkentés olcsón

E-ügyintézés

időpont:2015. április 09.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)


Cégvezetési trendek 2015.

időpont:2015. május 21.

helyszín:Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)


A kártyás fizetés szolgáltatója:A kártyás fizetés szolgáltatója: