Adó- és munkaügyi ellenőrzésre várva

A KKV-AKADÉMIA ötödik őszi rendezvénye

Időpont: 2013. október 22. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Hogyan készüljünk fel az adóellenőrzésekre? Milyen adóellenőrzésekre lehet számítani? Melyek azok az adminisztrációs kötelezettségek, melyeket folyamatosan végre kell hajtanunk, mert adóellenőrzésekkor kérhetik? Milyen jogai vannak az adóellenőrzést végrehajtóknak? Milyen jogai és kötelezettségei vannak az ellenőrzötteknek? Hogyan tanácsos viselkedni, kommunikálni az adóhatóság képviselőivel? Az iratok, az adminisztráció rendben tartásának fontossága, a gyors, készséges iratátadás jelentősége az ellenőrzés folyamán.

Mit ellenőriz a munkaügyi ellenőr? Az ellenőrzési elvárásoknak megfelelő munkaügyi adminisztráció elmaradhatatlan elemei. A munkavégzés helyszínének, a munkavégzés körülményeinek, a munkaszerződések és a gyakorlat összhangjának fontossága.

Könyvelési és adószakértők, gyakorló vállalatvezetők segítenek a kkv-k felkészítésében, hogy ne félelemmel, hanem magabiztossággal nézzenek az ellenőrzések elé.

Adó- és munkaügyi ellenőrzésre várva

A BKIK IX. Banki, Biztosítási Osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

 

Időpont: 2013. október 22., 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A rendezvényt támogatja: a BKIK XXVIII. Osztálya

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.40 Az adóigazgatási eljárás – Az ellenőrzés fajtái, jogok és kötelezettségek az ellenőrzés során adózó és adóhatóság oldalán, önellenőrzés, ellenőrzésre kijelölés és ellenőrzés folyamata, becslési eljárás, ellenőrzés különös szabályai, ellenőrzés jogkövetkezményei, hatósági eljárás, végrehajtási eljárás, elévülés.
Előadó: Farkas Gábor KPMG szenior menedzser, adótanácsadó

10.40−11.10 A könyvelőnk felelőssége – és az ügyvezető felelőssége. Mit kell magunknak tudni, s mit várhatunk el a könyvelő alvállalkozótól, munkatárstól.
Előadó: Kökényesiné Pintér Ilona igazgatóhelyettes, Saldo Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Zrt.

11.10−11.40 Az adóhatósági képviselet jelentősége
Előadó: Kuntner Andrea partner, VGD Ferencz & Partners Kft.

 11.40−12.00 Konzultáció és kávészünet

12.00−12.30 Adócsalásból büntetőügy
Előadó: Káposztás Ágnes ügyvéd

12.30−13.00 Mérlegen a revízió. Esettanulmányok megtörtént adóellenőrzések alapján. Mit tegyünk és mit ne tegyünk a vizsgálat során.
Előadó: Dr. Nagy Szabolcs ügyvezető igazgató, Balancing Kft

 13.00−14.00 Konzultáció és ebédszünet
(benne 20 perc Üzleti Kézfogó)

14.00−14.30 Mire kell figyelnünk idén a munkaügyi ellenőrzésekkor. Mire van joga a munkaügyi ellenőrnek és a cégnek?
Előadó: Pentz Edina bérszámfejtési vezető, RSM-DTM Hungary

14.30−15.00 Praktikák az adóellenőrzés során. Hogyan készüljünk az adóvizsgálatra?
Előadó: Nyári Zsolt, szenior adómenedzser, Mazars Kft.

15.00−15.30 A beszállító partnerek ellenőrzése  a befogadott számla tartalma és hitelessége érdekében.
Előadó: Dr. Ujfalussy Zsolt partner, Dessewffy & Dávid valamint Társaik Ügyvédi iroda

 15.30− Konzultáció az előadókkal

 15.40− Üzleti kézfogó − a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.) Kétszer 20-20 perc a programon belül (ebédszünetben és a rendezvény végén).

Üzleti kézfogó
Figyelem: Új szolgáltatás a Piac & Profit Konferenciáin! A Piac & Profit konferenciái ezentúl nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat adnak át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszik, hogy a konferencián megjelenők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek. Ennek érdekében a Piac & Profit az őszi konferenciáin bevezeti a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését elősegítő “Üzleti kézfogó” programot. Ezentúl már nem csak a hasznos tartalom, hanem a networking-építés miatt is érdemes eljönni a rendezvényeinkre.

 

Részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő (Egy cégtől érkező második, harmadik fő 50% kedvezménnyel jöhet)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

A KKV-AKADÉMIA 2013. őszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:


Kedvezményes részvételi díjak:

1.) A részvételi díj 13.000.- + áfa/rendezvény

2.) 3 vagy több téma együttes megrendelése esetén a kedvezményes ár: 10.000 Ft + áfa /rendezvény

A regisztráció ebben az esetben rendhagyó, ne a honlapon jelentkezzen, kérjük küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni:  vsiko@piacesprofit.hu

3.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén (ugyanazon rendezvényre érkező második, harmadik fő): minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak fél áron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi, gyorsasági kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódnak!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

 

Részvételi díj

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. október 11-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. október 11-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@piacesprofit.hu,
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák