Az üzlethozó hírlevél titka

Időpont: 2015. december 16. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Nem hoz üzletet cégének hírlevele? Egyre kevesebben olvassák? Spam-be kerülnek?

Hírlevele minden cégnek lehet, s többségük használja is ügyfélkapcsolatokra, üzleti célokra. A jó hírlevelet, mely betölti a funkcióját, nagyon nehéz elkészíteni, eredményességét megtartani, speciális marketingtechnikáit megtanulni és alkalmazni.

Hírlevél-készítési mesterfogások, technikák nem csak kezdőknek a legjobb szakértőktől.

Az üzlethozó hírlevél titka

A BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztálya – Piac & Profit közös rendezvénye

 

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Időpont:
2015. december 16. (szerda) 10.00−16.30

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Választási Osztály

Regisztráció: 9.30−10.00

Program

10.00−10.40 A hírlevél adatbázisgyűjtésének, kezelésének, értékesítésének, kiküldésének, a leiratkozásnak stb. törvényi előírásai.

Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai ügyvédi iroda

10.40−11.10 A sikeres hírlevél  a jó hírlevél-kiküldő rendszer en is múlik. Mit kell tudnia a jó hírlevél-kiküldő rendszernek? Szerverkapacitás, spam-kivédés, visszapattanók kezelése, érdeklődési profilok építése, célcsoport-programozás  stb.

Előadó: Dely Gábor termékfejlesztési vezető, d-code Kft. DIMSZ E-mail marketing tagozati elnök

11.10−11.40 A hírlevél a vállalati kommunikációs rendszer szerves része. Milyen mérési és kapcsolódási pontokkal kell ellátni (crm-rendszerrel, analytics-szel, weboldallal, webshoppal stb.)? Hogyan használjuk ki az integrált kommunikációt?

Előadó: Csarkó Judit on-line divízióvezető, Piac & Profit

11.40−12-00 Konzultációs és kávészünet

12.00−12.30 Hogyan válik a hírlevél kommunikációs eszközből értékesítési csatornává? A feliratkozástól a pénztárig vezető út stációi.

Előadó: Kocsis Márk üzletág-vezető, AS Sevices Kft.

12.30−13.00 A perszonalizált hírlevél a nyerő! Hogyan lehet a hírlevél-előfizető tömeget személyesen megszólítani, fogyasztási szokásaikat megismerni?

Előadó: Némethi Erika jogi szakokleveles közgazdász – nemzetközi kkv-szakértő, Marketingszöveg.hu

 

13.00−13.30 Milyen a modern, népszerű  hírlevél tagolása, olvashatósága

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató. Kreatív Kontroll Kft., www.marketingszöveg.com

13.30−14.00 Konzultációs és ebédszünet

14.00−14.30 A kép és szöveg legújabb trendjei. Tartalommarketing a hírlevélben.

 Előadó: Nagy Barna ügyvezető,  stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

14.30−15.00 A jó és a rossz email marketing. Milyen hibákat ne kövessünk el soha!

Előadó: Fialka Krisztina cégvezető, ReachMedia Kft.

15.00−15.30 Vevőt generáló hírlevél. Hogyan építsünk saját hírcsatornát, amelyre figyelnek?

Előadó: Kóczán Zsófia marketingvezető, Alphasonic Kft.

15.30−16.00 Üzleti kézfogó. Szervezett üzletember-találkozó az üzleti kapcsolatok építésének szándékával. Névjegycsere, rövid bemutatkozások.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

 

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

 

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. december 4-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. december 4-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák