Befektető- és startupkereső

A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei

Időpont: 2015. február 05. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Érdemes a vállalat új innovációira külön startup-vállalkozást indítani, mert befektetővonzó. A befektetők egyre szívesebben fordulnak a startupok felé, a startupok pedig nélkülük nem boldogulnak. Miért kedveli a tőke az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerekkel kecsegtető startup vállalkozásokat? Magyarországon az utóbbi két évben (lehet, hogy a Jeremie programoknak köszönhetően) a kockázati tőkebefektetők érdeklődése erősen a startupok felé irányult. A stratégiai befektetők érdeklődése is megváltozott.  És ha nem vagyunk startupok? Számíthatunk-e  a befektetők figyelmére, s azt mivel érhetjük el? Hogyan tegyük startuppá a cégünkben keletkező innovációs tartalmazó fejlesztéseket?

Befektetők, startupok, finanszírozással foglalkozók, sikersztorik főszereplői osztják meg tudásukat, tapasztalataikat a konferencia résztvevőivel.

Befektető- és startupkereső

A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Szakmai partner: HVCA, Magyar Spin-off és Start-up Egyesület

Időpont: 2015. február 5. (csütörtök) 10:00-16:00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Az állami szerepvállalás előnyei és hátrányai a kockázati tőkebefektetés területén.

 Előadó: Bruckner Zoltán befektetési igazgató / managing partner, Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., és HVCA tagja

10.30−11.00 A befektetők tipizálása: üzleti angyal, kockázati tőkebefektető, szakmai befektető. Mi kelti fel a befektetők érdeklődését? Mire számítunk 2015-ben a befektetői piacon? Hol lesznek tranzakciók?

Előadó: Horgos Lénárd partner, M27 Absolvo

11.00−11.20 A startupság lényege, paraméterei, összetevői, fajtái. Elemzés a sikeres magyar startupokról. Sikerük általános és speciális jellemzői, minták, amik átvehetők tőlük.

Előadó:Vicze Gábor, a Magyar Spin-off és Start-up Egyesület elnöke

11.20−11.40 Céggyorsítók, inkubátorok. A kezdő startupokat támogató modellek.

Előadó:Jermann Ádam programmenedzser, Digital Factory Zrt.

11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.00−12.30 Hazai és EU-s pályázati források startupoknak.

Előadó: Madarász András, értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Pályázati Tanácsadó Kft.

12.30−12.50 Híd a start-upperek és a befektetők között: FIVOSZ-BossConnect Mentor Program

Előadó: Lévay Csaba ügyvezető igazgató, BossConnect

12.50−13.20 Egyesült Királyságbeli lehetőségek start-upok számára.

Előadó: Balázs Gergely, befektetési szakértő  – UK Trade & Investment

13.20−14.00 Konzultációs és ebédszünet

 14.00−16.00

Startup Pódium

14.00−14.20 Miért érdemes ma Magyarországon innovatívnak lenni. Hazai startupok sikerei, kudarcai, tanulságai. Hogyan lehet pénzt szerezni az innovációhoz, mik az általános hibák és buktatók, s mi a sikeres startupok titka?

Előadó: Fodor Zoltán az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője

14.20−15.35 Startup-bemutatkozások tanulságokkal. (15-15 perces előadások)

Meghívott startupvezetők:

Dömötör Ákos, OptoForce Kft. (befektetők a cégben 2013-tól)

Árendás Csaba, QuantisLabs Kft.(komoly nemzetközi sikerek)

Szekeres Péter, vezető kutató, Neticle Technologies (startup-gondolkodásmód)

Oszterhuber Roland, PartyMates project

Swarz Gábor, üzletfejlesztési igazgató, USTREAM

15.35−16.20 Interaktív beszélgetés a startupok és a közönség között  Fodor Zoltán vezetésével.

16.10−16.40 Üzleti kézfogó A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

5. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. január 23-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. január 23-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
23

6000 Kecskemét, Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Árpád krt. 4.

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)