Bizalmi vagyonkezelés

Céges és magánvagyon tökéletes biztonságba helyezése

Időpont: 2014. december 04. , Helyszín: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A bizalmi vagyonkezelés jogintézménye 800 éves. Idén az új PTK Magyarországon is lehetővé tette bárki számára, hogy éljen ezzel a hasznos és nagyon sok mindenre használható lehetőséggel. Az üzleti és magánéletben egyaránt rendkívül sok érdekből és módon használható a vagyon védelmére, annak biztonságba helyezésére, megóvására.  Milyen feltételekkel válhat egy szervezet bizalmi vagyonkezelővé, kik lehetnek eseti vagyonkezelők, mire vigyázzunk a tulajdonjogot is átruházó vagyonkezelői szerződés kötésekor, mire lehet praktikusan, előnyösen használni az új intézményt az üzleti életben és a magánéletben?  A bizalmi vagyonkezelői intézménnyel végre megoldható céges és magánvagyonunk teljes biztonságba helyezése bármiféle veszéllyel szemben.

A konferencia előadói tapasztalt jogászok, ügyvédek, adószakértők, nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező üzletemberek azonnal használható, praktikus tanácsokkal szolgálnak az új jogintézmény előnyeiről.

Bizalmi vagyonkezelés

Céges és magánvagyon tökéletes biztonságba helyezése

 

Rendezők: BKIK. IX. Bank, Biztosítás és Vagyonkezelés Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2014. december 4. 10.00−14.00
Helyszín:  Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet.)

Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Osztálya

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Az új PTK bizalmi vagyonkezelést szabályozó törvényének ismertetése, értelmezése. Eseti és üzletszerű bizalmi vagyonkezelés lehetőségei.

Előadó: dr. Illés István ügyvéd, Réti, Antall & Társai Ügyvédi Iroda PricewaterhouseCoopers Legal

10.30−11.00 Milyen feltételeknek kell megfelelnie a bizalmi vagyonkezeléssel üzletszerűen foglalkozó szervezetnek? Milyen biztosítékok védik a vagyonukat átruházó megbízókat a bizalmi vagyonkezelői szervezettel szemben?

Előadó: dr. Menyhei Ákos, a STEP Hungary elnöke, a Hajdu és Menyhei Ügyvédi Iroda senior partnere

11.00−11.40 Mire lehet használni az üzleti és magánéletben a bizalmi vagyonkezelés lehetőségét? Örökösödéssel, üzletrésztulajdonnal, külföldi tőke idecsábításával, ingatlan-hasznosítással, -adásvétellel, kapcsolt vállalkozással, cégeladással, öngondoskodással stb. kapcsolatos tanácsok, tippek.

Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.10−12.40 Mire figyeljünk a bizalmi vagyonkezelői szerződések megkötésekor? A rugalmasan kezelhető szerződések részletei, a szerződések tartalmi és formai, valamint a biztonságot jelentő jegyeiről.

Előadó: dr. B. Szabó Gábor, a Balogh, B. Szabó, Jean és Társai Ügyvédi Iroda senior partnere.

12.40−13.10 A bizalmi vagyonkezelés adózási és illetékfizetési vonzatai, kötelezettségei, előnyei. Előnyös különbségek, amire érdemes odafigyelni.

Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.

13.10−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.00−14.30Üzleti kézfogó” A rendezvényen résztvevő cégek képviselőinek bemutatkozása szervezett rendszerben. Üzleti networking  program.

A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi félév utolsó témája, időpontja:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014. november 21-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. november 21-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
23

6000 Kecskemét, Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Árpád krt. 4.

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)