Fő a biztonság!

Hasznos tanácsok a cég biztonságos működésének erősítéséhez

Időpont: 2014. október 21. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

A kötelező és azon felüli, tehát a működési kockázatok csökkentése érdekében  időben meghozott biztonsági intézkedések  a cég életét menthetik meg.

A bizonytalan gazdasági környezetben, a rengeteg hatósági előíráson, szabályokon túlmenően kell biztonságba helyezni a céget, a dolgozóinkat, az épületeinket, adatainkat, a vagyonunkat, a pénzünket, és saját magunkat is.

Ha nem érzi biztonságban cégét és magát minden területen, minden hatósággal, külső és belső veszéllyel szemben, akkor sok hasznos információt tudnak önnek mondani felkészült szakértő előadóink.

 

Fő a biztonság!

Hasznos tanácsok a cég biztonságos működésének erősítéséhez

Szakmai konzultáció kkv-vezetők számára
A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyonkezelés Osztály és a Piac & Profit közös rendezvénye

 

Időpont: 2014. október 21. (kedd) 10.00−15.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház (I. ker. Krisztina körút 99.)

Program
Regisztráció 9.30-10.00

10.00−10.40  Objektumbiztonsági tudnivalók. Mire kell gondolni bármilyen épület, iroda, telephely, raktár, üzlethelyiség stb. tervezésekor, építésekor, milyen hatósági előírásoknak kell megfelelni? Az objektumok biztonsága érdekében kötelező és ajánlott megoldások, feladatok.

Előadó: Szabó Lajos okl. biztonságszervező mérnök, a REMOK alapítvány kuratóriumi elnöke

10.40−11.10 Vendéglátói, kereskedelmi célú tevékenységek végzésének alapvető előírásai (élelmiszer-felhasználás; raktározás, tárolás munkahigiénes szabályai; munkaruházat és egyéni védőeszköz alkalmazása stb.) Munkaügyi ellenőrzésnek és ÁNTSZ-előírásoknak megfelelő működés. Amikre nem is gondolnánk.

Előadó: Tóth Attila ügyvezető igazgató, Safe to Save Kft.

11.10−11.50 Vállalati adatokra leselkedő információvédelmi incidensek megelőzése, valamint a magánszféra hatása az üzleti adatvagyon védhetőségére. Fenntartható, magas szintű biztonság megteremtése a vállalat számítógép-hálózatán, külső és belső veszélyforrásokkal szemben.

Előadó: Szabó Loránd értékesítési vezető, CPSC, CSSA, itSun Security Kft.

11.50−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.10−12.30 Hackertámadások és védekezések üzleti szemszögből.

Előadó: Bogár Attila nConnect Hungary, az Alphasonic Kft. információbiztonsági partnere.

12.30−13.00 Jogi és adózási biztonság. Hogyan alakítsuk ki a cégstruktúrát a vagyon védelme érdekében.

Előadó:  Kiss Gábor  nemzetközi adómenedzser, Crystal World Wide Kft.

13.00−13.20 Mit tehetek, ha nem fizet a vevőm? – Biztonságos kintlévőség-kezelés.  Hogy az elvégzett munkánk, kiszámlázott szolgáltatásaink, termékeink ellenértékére biztosan tudjunk számítani.

Előadó: Somodi Bernadett értékesítési vezető, EOS KSI Magyarország Inkasszó Kft.

13.20−13.40  Biztonság és motiváció  Biztosítási megoldások a kis és középvállalkozások működésére leselkedő veszélyek ellen  

Előadó: Hajas Gábor vállalati vagyonbiztosítási igazgató, Generali Biztosító Zrt.

13.40−14.00 Az ügyvezetői tévedés elleni védelem. Az ügyvezetők korlátlan felelősségében levő kockázat kivédése.

Előadó: dr. Illés Ádám, a Peterka & Partners LL.M partnere, magyarországi irodavezetője

14.00−14.40 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.40−15.00 Üzleti kézfogó

A rendezvényen résztvevők bemutatkozása szervezett rendszerben, névjegycserével. Üzleti networking.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi félév további témái, időpontjai:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. A KKV-AKADÉMIA utolsó négy konferenciájára együttes regisztráció esetén jelentős kedvezmény vehető igénybe! Részvételi díj: 10.000 Ft + áfa/rendezvény (összesen 40  ezer forint + áfa) Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy  „utolsó négy konferencia kedvezmény”!

3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014.október 10-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. október 10-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@piacesprofit.hu

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák