Brit–Magyar Üzleti Fórum

Időpont: 2015. október 08. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Folytatódik a tavaly nagy sikerrel elindított Brit−Magyar Üzleti Fórum. Idén is teljes körű áttekintést adunk a hazai kis- és középvállalatoknak a jól működő, erős, igényes és sokoldalú keresletet támasztó Egyesült Királyság országai piacának szinte korlátlan lehetőségeiről. Előadóink részletesen tájékoztatnak, hasznos tapasztalatokat osztanak meg a kedvező adózási, jogi környezetről, a vállalkozásbarát szabályozásról, a britekkel kereskedés rendkívül széles spektrumáról. Bemutatjuk a kereskedelem előmozdításáért létrehozott pénzügyi segítség itthoni és brit infrastruktúráját is.

A fórumon lehetőség nyílik a személyes és plenáris konzultációra is a brit piac jó ismerőivel.

.

Brit–Magyar Üzleti Fórum

A BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztálya – Piac & Profit közös rendezvénye

Társrendező: BKIK Brit Szakmai Osztály

 

Időpont: 2015. október 8. (csütörtök) 9.30-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Program:

Regisztráció: 9.00−9.30

9.30−9.40 BKIK – Piac és Profit köszöntő: Demcsák Lajos kiadói igazgató, Piac és Profit

9.40−10.10 A brit-magyar kereskedelmi kapcsolatok fellendítése érdekében, a hazai kis- és középvállalkozások külpiacra jutásának elősegítéséért hozott kormányzati intézkedések, infrastuktúrák.

Előadó: Piszter Csaba főosztályvezető-helyettes, Külgazdasági és Külügyminisztérium

10.10−10.30 Magyarországi KKV-k lehetőségei a brit vállalkozások üzleti partnereként. A Brit Kereskedelmi Központ és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara szolgáltatásai.

Előadó: Polonyi Hajnalka British Business Centre Deputy Manager, Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara

10.30−10.50 Milyen támogatást kapnak a KKV-k Nagy-Britanniában? Milyen segítő, támogató infrastruktúrát vehet igénybe odakinn egy hazai kkv?

Előadó: Karolina Szymanek befektetési szakértő, UKTI Inward Investment

10.50−11.20 A brit adózási és szabályozási környezet, adómértékek, adminisztrációs kötelezettségek.

Előadó: Szabó Éva adóügyi képviselő EVLA Ltd.

11.20−11.40 Személyes konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40−12.00 A Magyar Nemzeti Kereskedőház szolgáltatásai a kkv-k külkereskedelmének segítésére.

Előadó: Apró Adriennbelföldi akvizíciós divízióvezető, Magyar Nemzeti Kereskedőház

12.00−12.20 Gyakorlati útmutató a brit piacra lépéshez a britektől.

Előadó: Martin Williams ügyvezető, European Business Solutions (EBS)

12.20-12.40 Megalapozás és hódítás a korlátlan lehetőségek földjén. Cégalapítás, élet Angliában: körülmények, tradíciók. helyi sajátosságok, a megfelelő hely kiválasztása. Az üzletkezdés feltételei és lehetőségei.

Előadó: Laczkó Gyula ügyvezető igazgató Netnor Consulting Ltd.

12.40−13.00 Kamarai segítség a brit piaci sikerekhez.

Előadó: Keszthelyi Péter a BKIK Brit Szakmai Osztályának elnöke

13.00−13.20 Az üzleti nyelv tudásának előnyei a UK-ban.

Előadó: Piroska Tímea felnőttképzési szakértő, Antener Kft.

13.20−13.40 Nemzetközi bankszámlanyitás – exportőröknek

Előadó: Tani László vezető tanácsadó, Vállalati megoldások és e-csatornák, K&H Bank

13.40−14.20 Személyes konzultáció az előadókkal, ebédszünet 

14.20−16.00 Interaktív fórum

Hasznos tanácsok a brit piaci sikerek érdekében

A fórum résztvevői:

Szabó Éva adóügyi képviselő, EVLA Ltd.

Karolina Szymanek befektetési szakértő, UKTI

Laczkó Gyula ügyvezető, Netnor Consulting Ltd.

Martin Williams ügyvezető, EBS

Ferenczi Viktor ügyvezető, Figaro London

16.00-16.20 „Üzleti Kézfogó” −  a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.)

Az angol nyelvű előadások megértését tolmács segíti.

Regisztrálok a rendezvényre

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt!  Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

A KKV-AKADÉMIA 2015 őszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:   

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. szeptember 25-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. szeptember 25-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
23

6000 Kecskemét, Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Árpád krt. 4.

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)