Cafeteria és öngondoskodás − 2016

Robbanásszerű változás az igényekben és kínálatban

Időpont: 2016. január 14. , Helyszín: BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Milyen munkaadói, munkavállalói hozzáállások, érdekváltozások várhatóak 2016-ban? − tekintettel az adóváltozásokra, az értékes munkaerő-állomány fogyására, annak megtartására, a hazai nyugdíjrendszer  demográfiai trendek miatt várható távlati megroggyanására?

Nem csak az SZJA 1 %-os csökkenése miatt fordulnak a munkaadók a cafeteriajuttatásokban rejlő, elégedettséget növelő javadalmazási rendszer változtatásához. Már nem csak a költséghatékonyság vezérelheti őket, hanem az értékes munkaerő elvándorlása miatt a jó munkaerő megtartásáért folytatott egyre erősödő verseny is.

Jövőnk rohamos elbizonytalanodása miatt az öngondoskodás tudatosobbá vált, az arra ösztönző lehetőségek  is bővültek. Szaporodnak a kreatív, modern vállalati juttatási rendszerek, a cafeteria kombinálódik a differenciált, egyéni igényre szabott béren kívüli juttatási csomagokkal. A változatos gyakorlatokról felkészült előadóink engednek betekintést!

Cafeteria és öngondoskodás − 2016

Robbanásszerű változás  az igényekben és kínálatban

Konferencia és fórum

A BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztálya – Piac & Profit közös rendezvénye

Időpont: 2016 január 14. csütörtök 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Választási Osztály

 

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 A cafeteria szerepe a 21. században.  Mi van a béren kívüli juttatási előnyökön túl?

Előadó: dr. Trautmann László tanszékvezető: BCE Mikroökonómiai Tanszék

10.30−11.10 Cafeteria  –  a 2016-os szabályok és ezek gyakorlati megvalósítása

Előadó: Fata László cafeteriaszakértő, a Cafeteria Trend magazin főszerkesztője

11.10−11.30  Hatékony cafeteriarendszerek,  elégedett munkavállalók.  Mekkora az optimális cafeteriakeret?

Előadó: Kardos György ügyvezető igazgató, Bonus-Cafeteria Kft.

11.30−11.50 E-trendek a cafeteriaban. Online nyilatkoztatás, elektronikus “pipa” cafeteria egyenleg bárhol, bármikor.

Előadó: Novák Éva senior ügyfélmenedzser, cafeteria szakértő, Nexon Vállalkozási és Kereskedelmi Kft.

11.50−12.10 Konzultációs és kávészünet

12.10-12.30 Magán-egészségbiztosítás Magyarországon. Milyen tények jellemzőek a magyar lakosság egészségügyi állapotára, az egészségügy jelen helyzete, milyen megoldást kínál erre a magán egészségbiztosítás teljes európai lefedettséggel.

Előadó: Kovács András üzletfejlesztési igazgató, Medihelp International Kft.

12.30−12.50 Mégis lesz foglalkoztatói nyugdíjpénztár? Van-e arra esély, hogy az Európában a nyugdíjrendszerek szerves részét képező modell elterjedjen Magyarországon?

Előadó: Mészáros Győző igazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt.

12.50−13.10 Életbiztosítás. Az öngondoskodás új dimenziói.

Előadó: Dr. Farkas András, a Consequit Zrt. értékesítési vezérigazgatója

13.10−13.30 Önkéntes pénztárak, régi forma, új lehetőségek. Változások a járadékszolgáltatásokban, innováció az egészségpénztári piacon. Új csillag az önsegélyező szolgáltatásokat is nyújtó egészségpénztár.

Előadó: dr. Váradi Péter igazgatótanácsi elnök, Prémium Önkéntes Pénztárak

13.30−13.50 Hogyan adható költséghatékonyan még egy kis plusz rekreációs lehetőség a dolgozóknak?  Melyek kapcsolódhatnak a SZÉP kártyához?

ElőadóGál Gábor ügyvezető igazgató, Hotelinfo Kft.

13.50−14.30 Konzultációs és ebédszünet

14.30−15.30 Interaktív fórumbeszélgetés az előadókkal: Spóroljunk, de hogyan, hogy a végén ne fizessünk rá?

Fórumrésztvevők:

Kardos György ügyvezető igazgató, Bonus-Cafeteria Kft.

Kovács András üzletfejlesztési igazgató, Medihelp International Kft.

Novák Éva senior ügyfélmenedzser, cafeteria szakértő, Nexon Vállalkozási és Kereskedelmi Kft.

dr. Trautmann László tanszékvezető: BCE Mikroökonómiai Tanszék

Dr. Váradi Péter igazgatótanácsi elnök, Prémium Önkéntes Pénztárak

15.30−16.00 Üzleti kézfogó. Szervezett üzletember-találkozó az üzleti kapcsolatok építésének szándékával. Névjegycsere, rövid bemutatkozások.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

 

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

 

A KKV-AKADÉMIA következő rendezvénye:

 

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. január 1-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. január 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
23

6000 Kecskemét, Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Árpád krt. 4.

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)