Céggondok, céges variációk

Időpont: 2015. október 21. , Helyszín: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A cégek növekedése, a tulajdonosok piachoz igazodó stratégiaváltása miatt számos esetben a cégformához, szervezethez, tulajdonosi megosztásokhoz is hozzá kell nyúlni, s a céloknak megfelelő optimális döntéseket meg kell hozni.  Melyik növekedésorientált kkv életében nem voltak még a cég alapjainak megváltoztatását igénylő szituációk? Melyik változtatás milyen előnyökkel és költségekkel jár? Cégutódlás, cégeladás, cégfeltőkésítés, szétválás, egyesülés, leányvállalatok létrehozása külföldön, a holdingformáció létjogosultsága, telephelyek létesítése itthon és külföldön? Mit tegyünk? A válaszokat az üzletvitel és a költséghatékonyság szempontjából kell megadni.

Nemzetközi és hazai jogban, adózásban, szervezetfejlesztésben jártas szakértőink a konferencián hasznos információkat, tanácsokat adnak egyéni problémákra is. 

Céggondok, céges variációk

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

 

Helyszín: BCM Kereskedelmi és Konferencia Központ, Szentmihályi út 171.
Időpont: 2015. október 21. szerda, 10.00−15.30

A konferenciát támogatja: a BKIK XXVIII. Osztálya

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Cégutódlás. Kire hagyjuk rá a céget? A cégtől megválás megvalósításának  jogi, szervezeti, működési és érzelmi feltételei.

Előadó: dr. Menyhei Ákos, Primus Trust Bizalmi Vagyonkezelő Zrt

10.30−11.10 Külföldön terjeszkedés. Leányvállalatok létrehozásának előnyei, miért legyünk multik? Mi értelme a cég központjának áthelyezésére más országba. A holding szervezeti forma alkalmazásának előnyei, értelme külföldi jelenlét esetén.

Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.

11.10−11.25 Adózási , pénzügyi és jogi biztonság elérése nem hazai környezetben. Szakértői hálózatok használatának előnyei.

Előadó: Wessely Vilmos ügyvezető igazgató, Audit Network Hungary

11.25−11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.50−12.10 A  menedzsment erőforrások fontossága a hatékonyság növelés, cégutódlás, cégeladás, külföldi leányvállalatok létrehozása kapcsán.

Előadó: Borai Tamás igazgató, Dr. Pendl és Dr. Piswanger Kft , az Interim Management Resourcing Kft. partnere

12.10−12.40 Cégeink szétdarabolása és egyesítése. Milyen jogi formák állnak rendelkezésünkre a hazai, illetve külföldi társasági jogokban? Melyiknek mikor van értelme, haszna, melyek az üzleti következményeik?

Előadó: Fehér Péter ügyvezető igazgató, International Mergers & Acquisitions

12.40−13.10 Cégeladás. Mikor adjuk el a céget, hogyan, kinek, mennyiért. A cégeladás feltételei a vevő és az eladó szemszögéből.

Előadó: Siklósi Zoltán vezérigazgató, Invescom Corporate Finance

13.10−13.30 Követeléskezelés. „Mit tegyek, ha nem fizet a partnerem?”.

Előadó: Laczkó Hajnalka kereskedelmi üzletágvezető, Intrum Justitia

13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00−14.30 Cégfeltőkésítés. A cégfeltőkésítésnek mikor van értelme, milyen adózási, szervezetfejlesztési, befektetési igények merülhetnek fel? Hogyan és mivel lehet befektetőt találni?

Előadó: Sárándi Ákos Partner, Invescom Corporate Finance

14.30−14.50 Működésmenedzselés. A szakma mögött a szervezet. A növekedés okozta tipikus működésfejlesztési kérdések és az azokra adható válaszok.

Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető tanácsadó, p2m Consulting Kft.

14.50−15.10 Vigyázz, kivel kötsz üzletet! Céginformációs adatbázisokban levő információk használatának előnyei.

Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.

15.10−15.30 Telephely-létesítés. Mikor, miért érdemes telephelyeket létesíteni külföldön és itthon?Adózási, jogi, gazdálkodási, hatékonysági és egyéb előnyök.

Előadó: Szlávnits László ügyvéd, Szlávnits Ügyvédi iroda

15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.40− 16.10 Üzleti kézfogó – a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.)

Regisztrálok a rendezvényre

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt!  Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

A KKV-AKADÉMIA 2015 őszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

  • Céggondok, céges variációk (október 21. szerda)     
  • Német–Magyar Üzleti Fórum (november 5. csütörtök)                  
  • Sok a stressz és a konfliktus? (november 24. kedd)
  • Az üzlethozó hírlevél titka (december 16. szerda)

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

 

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. október 9-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. október 9-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

További konferenciák