Cégvezetési trendek 2015.

Időpont: 2015. április 29. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Más módszerekkel kell már céget vezetni, fejleszteni, szervezni, más gondolkodásmód, vezetési stílus hozza az eredményeket a 21. században. Új értékek, gondolkodásmód jelent meg és terjed a cégek körében. Az új gondolkodásmód más vezetési stílusokat, hitvallásokat, célrendszereket, fontossági sorrendeket, ügyfélkezelést, integráltabb érdekrendszerek szerinti működést, szervezetfejlesztési módszereket, szemléletet, képességeket  követel meg.

Fókuszban a kis- és középvállalatok cégvezetési, menedzselési és szervezetfejlesztési problémái, és az azokra adott jó gyakorlati megoldások, újszerű megközelítések.

Cégvezetési trendek 2015. 

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

 

Időpont: 2015. április 29. (szerda) 10.00-16.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Új értékrendek a cégeknél – 2015.

Értékteremtés ügyfeleknek és tulajdonosoknak. Folyamatos változás, innováció, fejlődésképesség, stakeholderség, együttműködés, win-win, CSR,  zölddé válás stb.

Előadó: Radácsi László tudományos főmunkatárs, Budapesti Gazdasági Főiskola. SmartLab.

10.30−11.00 Az új értékrenddel működő cég vezetőinek intelligenciája, személyiségjellemzői.

Az EQ szerepének felértékelődése, a csapat fontosságának központba helyezése, az általános vezetői kompetenciák, szakértelem mellett a sikerhez  nélkülözhetetlen softképességek (hitrendszer, motiválási képesség, kommunikáció, kapcsolatépítés, bevonás, törődés stb.)

Előadó: Novák Ágnes coach, konfliktuskezelési tanácsadó

11.00−11.20 Változásképesség, változáskényszer, fejlődésképesség, fejlődéskényszer.

A felgyorsult idő és történések kezelése, a folyamatos változás képességének beépítése a cég működésébe, a vezető és menedzsment alkalmazkodása a változásokhoz, az innovációs képesség kifejlesztése, alapműködésbe építése.

Előadó: Piroska Tímea felnőttképzési szakértő, Antener Kft.

11.20−11.40 Szervezetfejlesztés, menedzselés 21. századi módszerekkel a kkv-knál.

Interim menedzsment: a szervezetfejlesztés motorja, eszköze és megvalósítója.

Előadó: dr. Tóth Tamás ügyvezető partner, Interim Management Resourcing Kft.

11.40−12-00 A vezetőt segítő informatikai háttér.

A gyors és jó döntéshozatalhoz szükséges technikai segítségek, melyek az egyre növekvő adat- és információdömpinget hatékonyan összegzik, válogatják és elemzik.

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

12.00−12.30 Konzultáció és kávészünet

12.30−12.50 Egy sikeres cég vezetőjének hitvallása, vezetői értékrendje.

Előadó: Markovich Béla ügyvezető igazgató, Mapei Kft.

12.50−13.20 A férfi és a női vezetők eltérő előnyös tulajdonságai, viselkedési kultúrájuk, vezetői eszköztáruk.

A női és a férfi értékek érvényre juttatása, az előnyök tudatos érvényesítése a cégeknél.

Előadó: dr. Valló Ágnes tréner, terapeuta 

13.20−13.40 Amikor a házaspár együtt vezeti a céget.

Sok családi vállalkozás, akár kicsi, akár nagy életében jelentős feladata a munka és a családi élet különválasztása. Hogyan lehet ezt sikeresen megoldani?

Előadó: Molnár Éva Business and Life Coach

13.40−14.00 Generációváltás a kkv szektorban.

Magyarországon, az üzleti életben most érkeztünk el az első generációváltáshoz. A generációváltás összetettsége miatt nem véletlen, hogy a cégvezetők gyakran halogatják a cég tudatos átadását. Nincs általános recept, csak a személyre szabott megoldások vezetnek eredményre.

Előadó: Kaszás Péter tulajdonos, Human Map Vezetéslélektani és Képességfejlesztő Intézet

14.00−14.40 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.40−15.10 Szervezeti modellek a 21. században.

Új szervezeti modellek:  a szervezet átalakításának modern, hatékonyságnövelő útjai, előnyeik, működésük hatása a vállalat eredményeire.

Előadó: Farkas Judit ügyvezető, szervezetpszichológus, PsyOn Üzleti Hatás Menedzsment

15.10−15.30  A gyorsuló idő és a megváltozott gazdasági környezet hatásainak az egyéni és szervezeti szintű kezelése

Egyéni kiegyensúlyozottság – Szervezeti hatékonyság

Előadó: Faragó István ügyvezető igazgató, Alternatíva Tanácsadó Csoport Kft.

15.30−15.50 A tanuló szervezet, vállalat ismérvei, előnyei

Hogyan válik egy tanuló szervezet közösséggé? A közösséggé vált tanuló vállalatok előnyei: megnő az intelligenciaszint és az innovációképesség.

Előadó: Ruzsa Ágota, a SOL Intézet Hungary igazgatója

15.50−16.10 Személyiségismeret – a sikeres (üzleti) élet alapja

A karakterológia alkalmazásának létjogosultsága az üzleti életben. Hogyan válik az elmélet gyakorlattá? Mi a sikeres emberi (és üzleti) kapcsolatok kulcsa?

Előadó: Szafner Zsuzsanna személyiség-kódfejtő, karakter elemző, Super Sense Kft.

16.10−16.30 Konzultáció az előadókkal

16.20−16.40 Üzleti kézfogó

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. április 17-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. április 17-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
23

6000 Kecskemét, Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Árpád krt. 4.

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)