Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2017

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

Időpont: 2017. április 27. , Helyszín: Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
  • Tematika nyomtatása

Mit hoz a jövő a fejlődés orientált, stabil közép- és kisvállalatoknak? Milyen kihívásokra kell jó válaszokat találni 2017-ben?  A cégvezetők idei csúcstalálkozóján a döntéshozók áttekintik a legújabb nemzetközi és hazai üzleti, befektetési, szervezetfejlesztési, cégvezetési trendeket, megosztják egymással cégvezetési gyakorlatukat. Az országos találkozó egyben jó lehetőség az üzleti kapcsolatok bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.

fejlec_800x210 cegvez csucs

Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2017

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

 

Helyszín: Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
Időpont: 2017. április 27. (csütörtök), 9.00−16.20

VÁRJUK A CÉGVEZETŐK 2017-es CSÚCSTALÁLKOZÓJÁN!

Azonnal használható tudással és új üzleti kapcsolatokkal tér haza!

Fővédnök: Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke

 

Keynote Speakerek:

Erdei Sándor, Kovács Árpád, Kováts Péter, Kürti Sándor, Oszkó Péter, Serényi János

Program:

Regisztráció: 8.30­–9.00

9.00­–9.30 „Okos embernek a nagyapja ültet diófát!” A brand és a tradíciók.

Előadó: Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

9.30­–10.00 Nemzetközi és hazai innovációs trendek. Az innovativitás hozadéka.

Előadó: Oszkó Péter OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter

10.00–10.30 Hazai és nemzetközi befektetési trendek.

Előadó: Erdei Sándor, a DBH Goup alapító-vezérigazgatója

10.30­–11.00 Konzultáció és kávészünet

11.00­–11.20 Gazdasági, piaci, iparági trendek.

Előadó: Kovács Árpád elnök, Költségvetési Tanács

11.20­–11.40 Ön még csak vezető vagy személyes márka is?

Előadó: Serényi János, a Mc Cann Erickson Budapest  alapítója

11.40–12.00 Lehet, hogy a te céged is innovatív, csak nem úgy hívod? Innováció a gyakorlatban.

Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.

12.00­–12.20 Az üzleti siker a szervezeten belül kezdődik.

Előadó: Kováts Péter az Invitech Solutions középvállalati igazgatója

12.20­–12.40 Pályázati jelen és pályázati (?) jövő. Mire számíthatnak pályázati szempontból a vállalkozások 2017-ben és az azt követő időszakban.

Előadó: Harsányi Gábor ügyvezető igazgató, tulajdonos, Goodwill Consulting

12.40­–13.30 Konzultáció és Ebédszünet (büféebéd)

13.30­–13.50 Segítség! Növekszünk!

Előadó: Tóth Tamás ügyvezető igazgató, Opten Kft.

13.50­–14.10 Az új kihívás: a minőségi és mennyiségi munkakerőhiány.

Előadó: Toldi Gábor partner, Social Talent

14.10–14.30 Ki fog nálad dolgozni? Ember szkennelve?

Előadó: Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.

14.30–14.50 ” Hogy ne legyen munkaerőhiány az Ön cégénél. Egy sikeres példa bemutatása.”

Előadó: Tokár Péter ügyvezető igazgató, Tesk csoport

14.50–15.05 IGAZMONDÓ TÜKÖR, avagy  céginformációs eszköztár azonnali döntésekhez.  

Előadó: Ézsiás Tünde,  Key Account Manager, Opten Kft.

15.05–15.20 Az üzletvitelt segítő új technológiákról. Appok, mint szolgáltatásbővítők.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

 

 

15.20–16.20 Különprogram:  Piac & Profit Klub Networking – az üzleti kapcsolatokért

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója.

A tematika változtatás jogát fenntartjuk!

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

..

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 29.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet
  • svédasztalos ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja 16.000 Ft+Áfa.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

Részvételi díj

Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.

 

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet

  • svédasztalos ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja 16.000 Ft+Áfa.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. április 14-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. április 14-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]u

Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

máj
24

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)