EU-pályázatok – 2014-2020

2015-ben 133 új pályázat indul

Időpont: 2015. április 16. , Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.) 9. terem
  • Tematika nyomtatása

Dömping várható tavasztól az új EU-pályázati kiírásokból. 7 év alatt 12 ezer milliárd forintnyi EU-pályázati forrás talál majd gazdára. Legalább 60 %-a közvetlenül a gazdaságfejlesztést szolgálja, a többi humán és reál infrastruktúra fejlesztésére fordítódik.  A konferencia fókuszában a GINOP, a TOP, a VEKOP, az IKOP, a KEHOP és az EFOP vállalkozásokat, üzleti szektort érintő operatív programjai állnak, de a Vidékfejlesztési Program ismertetésére is sor kerül.

Mire pályázhatunk 2015-ben, mikor és milyen pályázati kiírásokra számíthatunk idén?

Minden, már publikus, tudható információt, választ megadnak felkészült előadóink.

EU-pályázatok – 2014-2020

2015-ben 133 új pályázat indul

 

 A rendezvény VÉGLEGES HELYSZÍNE: 

Budapest, Lurdy Konferencia – és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.) 9. terem

Időpont: 2015. április 16. 10.00−16.00

Regisztráció: 9.30-tól

Program

10.00−10.30 Az Uniós források szerepe a gazdaságfejlesztésben

A 2007-2013-as Uniós költségvetési időszak értékelése, lehívások jelenlegi helyzete, az új 2014-2020-as költségvetési időszak gazdaságfejlesztési lehetőségei.

Előadó: Csepreghy Nándor fejlesztéspolitikai kommunikációért felelős helyettes államtitkár

10.30−11.10 Csaknem 70 pályázat 2015-ben a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretében. Mit nyújt a GINOP a vállalkozásoknak? 

Előadó: Milos Katalin pályázatkezelési főosztályvezető, Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárság (NGM)

11.10−11.50 Operatív Programok, preferált célok a 2014-2020-as támogatási időszakban.A GINOP. a TOP, a VEKOP, az IKOP, a KEHOP és az EFOP idén induló, s a vállalkozásokat is érintő új, induló pályázatairól részletes információk. Hogyan készüljünk a pályázati ciklusra?Néhány hasznos tanács a jó pályázat készítéséhez.

Előadó: Madarász András, Goodwill Consulting Kft.

11.50−12.20 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.20−12.40 Preferált cél az innováció. Az innováció kiemelt fontossága az operatív programokban, a pályázati kiírásokban.

Előadó: Törös Gréta szakmai igazgató, Goodwill Consulting Kft.

12.40−13.10 Az önerő-finanszírozás pénzügyi oldala. Minek kell megfelelni, milyen segítséget tudnak nyújtani a pénzügyi intézmények?

Előadó: Aladics Sándor igazgató, OTP Business

13.10−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.00−16.00  Plenáris konzultáció 3 felvezető témával

14.00−14.15 Jelentős támogatás az informatikai fejlesztésekre. Hogyan fejleszthetjük informatikai rendszerünket pályázati támogatás segítségével?

Előadó: Lehoczky Tibor vezető pályázati tanácsadó GoodWill Consulting Kft.

14.15−14.30 A megújuló energia szerepe a vállalkozások működésében. A várható energetikai pályázatok ismertetése az energiarendszerek hatékonyságának javítása szemszögéből.

Előadó: Baranyák Zoltán vezető energetikai szakmérnök GoodWill Consulting Kft. és Madarász András értékesítési igazgató GoodWill Consulting Kft.

14.30−14.45 Több mint ezer milliárd forint  vidékfejlesztésre. A Vidékfejlesztési Program ismertetése és a pályázatok ismertetése

Előadó: Siető Andrea vezető pályázati tanácsadó, GoodWill Consulting Kft.

Az előadások után plenáris fórum az előadókkal.

A kérdésekre a Goodwill Consulting  előadói, szakemberei, pályázati tanácsadói válaszolnak.

A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk! 

Részvételi díj: 12.000 Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: az egész napos ellátást, (melynek költségét külön tételként tüntetjük fel) valamint az elhangzott prezentációkat.

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, elhangzott prezentációk

A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. április 3-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. április 3-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.) 9. terem

További konferenciák

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)