EU-pályázatok Fóruma

Fókuszban a 2015-ben megpályázható források

Időpont: 2015. szeptember 24. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Idén 133 uniós pályázatot írtak és írnak még ki, összesen 2700 milliárd forint keretösszegben. Várhatóan túlnyomó többségben lesznek a vissza nem térítendő támogatásokat tartalmazók.Az őszi Fórumon elsősorban a  GINOP és a VEKOP legfrissebb pályázati kiírásairól tudhatunk meg minden fontos részletet. De sok hasznos tudnivaló hangzik el a többi olyan operatív program pályázati kiírásról is, melyek a kkv-kat közvetlenül és közvetve is érintik, érdekeltek azokban (KEHOP, GINOP, TOP, VP).

Fórum keretében a pályázatokról felkészült szakemberek tolmácsolják a legfrissebb információkat és a plenáris és személyes konzultációkon minden kérdésre válaszolnak.

EU-pályázatok Fóruma

Fókuszban a 2015-ben megpályázható források

A BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztálya – Piac & Profit közös rendezvénye

Időpont: 2015. szeptember 24. (csütörtök) 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Program:

9.30−10.00 Regisztráció

10.00−10.30 Széchenyi 2020 a gazdaságfejlesztés érdekében. 2015 az indulás éve.

Előadó: Glattfelder Béla gazdaságszabályozásért felelős államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

10.30−11.00 GINOP. A Gazdaságfejlesztési Operatív Program fejlesztési irányai, a meghirdetett kiírások és az ez évben még várható kiírások tartalma, céliránya. Kiemelt helyen a K+F és az innováció.

Előadó: dr. Szabados Zsuzsa osztályvezető, Nemzetgazdasági Minisztérium GFP IH Kiemelt és Innovációs Támogatási Osztály

11.10−11.30 Regionális Fejlesztési programok (TOP és VEKOP). A Területfejlesztési Operatív Program (TOP) és a Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program aktualitásai. Kik az érdekeltek? TOP működése, infrastruktúrája, a pályázati pénzekhez hozzájutás rendszere.

Előadó: Horváth Csilla, Nemzetgazdasági Minisztérium, Stratégiai Tervezési és Értékelési Főosztály

11.30−12.00 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok

12.00−12.20 Kávészünet

12.20−12.50 Vidékfejlesztési Operatív Program. 1300 milliárd forint, rengeteg támogatott cél. Indulnak a kiírások. Pályázati kisokos. Hogyan pályázzunk? Fejlesztési területek: energia, informatika, innováció, K+F.

Előadó: Lőrincz Krisztián üzletág-igazgató, MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt.

12.50-13.10 Innovációra jelentős támogatás. Mit preferálnak a pályázati kiírások innovációként? Hogyan legyünk pályázóképesek?

Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs tanácsadó Kft.

13.10−13.40 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok

13.40−14.20 Ebédszünet

14.20−14.40 KEHOP. Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Program. A kiírt pályázatok vállalkozási vetületei.

Előadó: Horváth Réka pályázati szakértő, AAI Tender Kft.

14.40−15.00 Az Európai Uniótól közvetlenül elnyerhető támogatások.

Előadó: dr. Wootsch Attila regionális igazgató, Ateknea Solutions Kft.

15.00−15.30 Önerő-finanszírozási problémákra megoldások. (Széchenyi támogatást megelőző hitelről is részletek). A szabad vállalkozási zónák előnyei.

Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs tanácsadó Kft.

15.30−16.00 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok

16.00−16.30 Üzleti kézfogó

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

Figyelem: 2-3 előadás után Interaktív fórum az előadókkal. Kérdésekre válaszok. A kávé- és ebédszünetben személyes konzultáció az előadókkal.

A program változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

A KKV-AKADÉMIA 2015 őszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 6-5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. szeptember 11-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. szeptember 11-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák