GDPR-EU-adatvédelmi rendelet

Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás

Időpont: 2017. december 07. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Nagyon  kevés az idő és nagyon sok a teendő! Azonnal át kell világítani az adatkezelési, adatbiztonsági gyakorlatunkat és szabályzatok tömegét kell gyártanunk. 2018. május 25-én, a GDPR (General Data Protection Regulation), azaz az EU általános adatvédelmi rendelete életbe lépésének pillanatában már készen kell állnunk. Egyetlen hiba, s a hatóságok keményen, az eddigiek többszörösével  szakcionálnak, az adattal rendelkezők pedig tömegesen perelhetnek.

A GDPR minden céget érint, ahol  személyes adatokat kezelnek (munkavállalóké is az), online tevékenységet folytatnak, bármilyen céllal adatbázisokkal dolgoznak. A papíron levő adatok is ide tartoznak.

Ideje felfognunk, mivel jár az új törvényeknek megfelelés! Könnyen meglehet, hogy át kell alakítanunk a teljes adatbázis-kezelési technikai rendszerünket, át kell értékelnünk ügyfélkapcsolatunk és marketingünk gyakorlatát? Be kell zárnunk az eddig eredményes marketingkommunikációnkat működtethetetlen szabályrendszerekbe és búcsút kell mondanunk a digitális, közösségi világ szabadságának?

A konkrét, azonnali teendőkről  a legjobb szakemberek adnak gyakorlati tanácsokat.

Figyelem! Helyszínváltozás!

A rendkívül nagy érdeklődés miatt a konferencia helyszíne megváltozott! 

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

fejlec_728-220 eu adatvedelemr

GDPR ­– EU-adatvédelmi rendelet

Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás

 

Tanácsadás, konzultáció kkv-döntéshozók számára

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Időpont: 2017. december 7. (csütörtök) 9.30–16.00

Ne halogassuk a felkészülést! Minden cég érintett.

Sok pénzünkbe kerülhet a késlekedés!

Program

9.00–9.30 Regisztráció

9.30–10.00 A GDPR – az EU Általános Adatvédelmi Rendelete az üzleti szektor szemszögéből. ­Büntetések, szankciók.

Előadó: Dr. Árvay Viktor osztályvezető, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

10.00­–10.20 Mi a hazai érvényes szabályozás ( Infotörvény) és a GDPR közötti eltérés? A GDPR egyes témaköröket tagállami hatáskörbe rendelt. Hol tart e a 20 %-nyi rendelet megalkotása?

Előadó: Dr. Kéri Ádám üzletágvezető ügyvéd KRS Ügyvédi Iroda

10.20­–10.40 Hogyan oldjuk meg az üzleti célú adatok biztonságos kezelését? A törvényes adatkezelés informatikai biztosítékai. ­

Előadó: Hirsch Gábor IVSZ IT biztonsági munkacsoport vezetője

10.40­–11.00  Nem csak az online, a papíralapú adatokra is ugyanúgy vonatkozik a GDPR. A hazai iratkezelési helyzet a GDPR tükrében.

Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kft.

11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.20–11.40 Felkészülés a GDPR-nek megfelelésre. Cégek adatvédelmi kockázatának minimalizálása költséghatékonyan.

Előadó: Hámor Endre a Kürt Zrt. Adatvédelmi Kompetencia Központ vezetője

11.40–12.00 Pillanatfelvétel – most itt állunk! Mit mérjünk fel cégünk gyakorlatában?

Előadó: Kuti Anita információbiztonsági szakértő, p2m Informatika Kft.

12.00–12.30 Hogyan lehet az adatbázisokon, ügyfélkapcsolatokon, social medián keresztüli értékesítést és marketinget törvényesen, de hatékonyan végezni?

Előadó: Keszey Gábor adatvédelmi szakértő, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda

12.30–12.50 Félig tele a pohár.  Lehetőségek és kihívások a DM-hírlevél és az adatvezérelt marketing számára.

Előadó: Dr. Halász Bálint ügyvéd,  a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség

12.50–13.10 Másolatvédelem. A papír alapú hekkelés megakadályozása. Az adatkezelés új korszaka.­ ­

Előadó: Gilincsek Szabolcs GDPR tanácsadó, auditor, DPO, Euro-Profil Kft.

13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–14.10 Adatkezelés a munkaviszonyban. Változó szabályok, új kihívások.

Előadó: Dr. Csenterics András LL.M adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Antall, Várszegi és Társai Ügyvédi iroda, PwC Legal

14.10–14.25 Mikor és mely cégnek kell adatvédelmi tisztviselőt alkalmaznia? ­

Előadó:  dr. Párkányi Rita ügyvéd, KCG Partners Ügyvédi Társulás

14.25–14.45 A GDPR-ben lévő óriási reputációnövelési lehetőség.

Előadó: Sztaniszláv András, az MPRSZ alelnöke

14.45– 15.00  Adatvédelmi felelősségbiztosítás – megnyugtató megoldás a felkészült cégek számára.

Előadó: Kiss Viktor ügyvezető igazgató,  Dr. Risk Kft.

15.00–15.15  IT-megoldások, a technológia válasza az új törvényi megfelelésre.

Előadó: Angyal Adrián IT biztonsági és adatvédelmi felelős, Capgemini Magyarország Kft.

15.15.­16.00 Interaktív Fórum az előadókkal

Kérdéskörök:

Adatok folyamatos törlése, felülvizsgálata, az adat birtokosának hozzájárulása. Hogyan kivitelezhető?

– Bármikor, bármilyen adatról bizonyítanunk kell, hogy az adatok feldolgozásához az adott személy a jogszabályban előírt módon hozzájárult. Hogyan? Visszamenőleg is?

–Munkahelyeken szökik ki az információ. Adatok védelme belül. Vizuális hacker veszélyeztetettség. Mit tegyünk ellene?

Kérdések, válaszok

Válaszadó előadók: dr. Kéri Ádám, Kuti Anita, Kiss Viktor, Sztaniszláv András, dr. Párkányi Rita, Halász Bálint, Hirsch Gábor, Kreutz László, Gilincsek Szabolcs, Keszey Gábor.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Még kedvezményes áron regisztrálhat!

 

_______________________________________________________________________________________

1. A rendezvény részvételi díja early bird kedvezménnyel november 27-ig 14.000 Ft+áfa helyett: 12.000 Ft + áfa.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj


_______________________________________________________________________________________


1. A rendezvény részvételi díja early bird kedvezménnyel november 27-ig 14.000 Ft+áfa helyett: 12.000 Ft + áfa.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. november 24-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. november 24-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban*:
Szervezet tevékenységi köre*:
Szervezet létszáma*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?*
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)