Infokommunikációnk egy rendszerben

A KKV-AKADÉMIA hatodik őszi rendezvénye

Időpont: 2013. november 12. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Infokommunikációs eszközeinket, szoftvereinket érdemes egy rendszerbe szervezni, s az újabbnál újabb technológiákat használni, mert rengeteg költséget, időt, energiát spórolhatunk meg. A viszonylag új technológiák gyors bevezetésével nagyságrendekkel növelhetjük meg cégünk működésének hatékonyságát. Külső és belső kommunikációnk korszerűbbé, gyorsabbá alakítása miatt ügyfélkapcsolatainkban sokkal eredményesebbek lehetünk.

A rendezvényen a szakemberek olyan megoldásokat ismertetnek, melyekkel forradalmasíthatjuk cégük teljes külső és belső kommunikációs rendszerét, miközben költségeink jelentősen csökkennek.

Infokommunikációnk egy rendszerben

Rengeteg időt és pénzt spórolhatunk 

A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Időpont: 2013. november 12., 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Program:

Regisztráció: 09.30-10.00

10.00-10.30 Hogyan segíthet egy tanácsadó egy költséghatékony IT-kialakításában?
Előadó: Kórász Tamás igazgató, KPMG Magyarország.

10.30-11.00 Legyen saját felhőd! Mik az előnyök és hogyan spórol az informatikában egy magyar vállalat?
Előadó: 
Kiril Kirov ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

11.00-11.30 Microsoft Office 365-ös rendszer használatának előnyei a vállalatoknál. Vége a Windows XP korszaknak
Előadó: Vass Gábor  vállalati és partnerkapcsolati üzletág igazgató, Microsoft Magyarország Kft.

11.30-11.50 Konzultáció és kávészünet

11.50-12.20 Integrált vállalatirányítási rendszer nélkül már nem lehet versenyképesnek maradni. Vállalatirányítás – egykezezéstől a modern vezetőig
Előadó: Poór Károly partnerkapcsolatokért felelős munkatárs, Pannon Szoftver Kft.

12.20-12.50 Fizikális szerver vagy virtualizáció?
Előadó: Madarász Péter szolgáltatás specialista, GTS Hungary Távközlési Kft.

12.50-13.30 Konzultáció és ebédszünet

13.30-14.00 Lásd rendszerben az informatikát! Tudod mi a jól működő informatika 3 alappillére?
Előadó: Dósa Zsolt IT üzemeltetési vezető, Babilon Informatika Rendszerház Kft.

14.00-14.30 Felhő alapú IP-telefonrendszer – akár egy mellékre is
Előadó: Vörös Ákos Senior ICT Solution Sales, Invitel Távközlési Zrt. 

14.30-14.50 Felhőtlen megoldás a Cloud-ban – Seneca. Egy controlling rendszer bemutatása.
Előadó: Balogh Tibor Pentatrade Kft.

14.50-15.20 Gyors és hatékony ügyfélkezelés, avagy videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára
Előadó: Tohai Tibor Polycom Focus Sales, HRP Europe Kft.  

15.20− Konzultáció

15.30− Üzleti kézfogó − a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.) 

Üzleti kézfogó
Figyelem: Új szolgáltatás a Piac & Profit Konferenciáin! A Piac & Profit konferenciái ezentúl nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat adnak át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszik, hogy a konferencián megjelenők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek. Ennek érdekében a Piac & Profit az őszi konferenciáin bevezeti a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését elősegítő “Üzleti kézfogó” programot. Ezentúl már nem csak a hasznos tartalom, hanem a networking-építés miatt is érdemes eljönni a rendezvényeinkre.

 

 

 

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő (Egy cégtől érkező második, harmadik fő 50% kedvezménnyel jöhet)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

A KKV-AKADÉMIA 2013. őszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

 

Részvételi díj

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. november 1-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. november 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)