Ketyeg az adatbomba!

Adatközpontú szép új világ

Időpont: 2017. február 16. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
  • Tematika nyomtatása

A mobilitás, a felhő, a Dolgok Internete (IoT), és a big data átírja a cégek jövőjét is.  Az adatközpontú világnak köszönhetően gyorsabban, pontosabban és kiterjesztettebben működhetünk. De az adatbiztonság és az adatvédelem kérdését is borzasztóan komolyan kell vennünk. Kiszolgáltatottabbak vagyunk az adatlopásnak, kiberbűnözésnek. Keressük meg sürgősen a szervezési és technológiai válaszokat az adatvédelmi és adatkezelési kihívásokra, amelyek cégünk mindennapi működését fenyegetik. 

Készüljünk fel időben a 2018-ban életbe lépő EU Általános Adatvédelmi Rendeletére! Ha nem jól és nem időben lépünk, súlyos szankciókra számíthatunk.

A konferencián gyakorlati tudást szerezhetünk a legbiztonságosabb, legjobb adatkezelésekről, s adatvédelemről a 2018-tól hatályos uniós adatvédelmi rendelet tükrében.

 

 

fejlec_800x210 kkv_cimnelkul_bkik

 

Ketyeg az adatbomba!

Adatközpontú szép új világ

Rendezők: BKIK – Piac & Profit

Időpont: 2017. február 16. csütörtök 10.00–15.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya szakmai támogatásával

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30  Adatközpontú szép új világ. Hogyan változtatja meg az életünket az adatboom?

Előadó: Frischmann Gábor vezető tanácsadó, Vialto Consulting Kft.

10.30–11.00 Védd az adataidat! Mi minden történt és történhet? Sztorik az áldozatokról, összedőlésekről.

Előadó: Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

11.00− 11.30 Jön az új EU adatvédelmi rendelet, készüljünk fel rá!  Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete. A jelenlegi törvény és az új rendelet közti különbségek. Szigorítások, szankciók

Előadódr. Keszey Gábor szakértő, ügyvéd, dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda

11.30−11.50 A dolgok internete. Az IOT piaci lehetőségei a világban és Magyarországon. Hogyan készüljünk fel az IOT térhódítására?

Előadó: Szabó Zsolt IT igazgató, INFOBEX Kft.

11.50−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.10−12.30 Adatvesztés kontra üzletmenet – a kiberbiztonság hatásai a vállalatok működésére.

Előadó:  Kálovics Tamás – menedzser, EY Magyarország

12.30−12.50 Vigyázat, ellophatják a fontos cégadatokat! A vírusirtó csak az első lépés?

Előadó: Gilincsek Szabolcs sales reprezentative, Crosssec Solutions Kft.

12.50−13.10 Adatintegritás mint szolgáltatás.

Előadó: Szilágyi László Innovation Program Manager, Ericsson Magyarország Kft.

13.10−13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50−14.10 Mi az a big data? Hogyan használjuk ki az előnyeit?

Előadó: Földi Tamás ügyvezető igazgató, Starschema Kft.

14.10−14.30 Készüljünk fel az M2M-re!  Tanácsok vállalati informatikai rendszerünk átalakításához, az egymással kommunikáló gépek világának megteremtéséhez.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

14.30−14.50 Célozzunk okosan   – Adatvagyon szerepe értékesítési folyamatokban.

Előadó: Pertics Richárd céginformációs vezető, Opten Informatikai Kft.

14.50−15.10 Intelligens irodai képalkotó munkaállomások – dokumentum-, adat- és információ-biztonsági kihívások.

Előadó: Fejérváry-Gaál Balázs Product Business Developer, Canon Hungára Kft.

15.10−15.30 A kibertérben nincs teljes körű technikai megoldás a támadók ellen vagy az adatvédelem kezelésére. Hogyan válhat a szervezet és a munkatársak éretté a kihívások kezelésére?

Előadó: Hargitai László kibervédelmi tanácsadó, KPMG

15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.40−16.10 Üzleti kézfogó. Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A szünetekben személyes konzultációs lehetőség az előadókkal!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + Áfa
gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

_______________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA 2017 tavaszi félév hátralévő témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:


1. február 16. csütörtök: Ketyeg az adatbomba!
2. március 2. csütörtök: Osztrák-Magyar Üzleti Fórum
3. március 23. csütörtök: Értékesítés −2017
4. április 13. csütörtök: Kulcs az Y-generációhoz
5. június 8. csütörtök: Sharing economy     
6. június 22. csütörtök: Cégmarketing – 2017

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.

3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 6-5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a [email protected] email címen jelezze felénk részvételi szándékát a rendezvények megjelölésével (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

6. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

.

Részvételi díj

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.


2. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).


3. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).


4. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).


FONTOS! Amennyiben 6-5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a [email protected] email címen jelezze felénk részvételi szándékát a rendezvények megjelölésével (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).


5. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prez



Részvételi feltételek

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________


1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. február 3-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. február 3-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák