K+F és Innováció – 2018

A technológiai alapú gazdaság világa

Időpont: 2017. október 25. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Konferencia és kiállítás

Ma már innovativitás nélkül nincs jövője egyetlen szektorban tevékenykedő cégnek sem. Gondolkodásmóddá, a piacon megmaradás tényezőjévé vált a fejlesztés képessége és azonnali megvalósítása, piacra dobása. A kutatás-fejlesztés különálló fellegvárának modellje már a múlté. A K+F, s annak gyakorlati hasznosítási szinterei összeérnek időben és térben.  Nincs már évtizednyi, de évnyi különbség sem az elmélet és gyakorlati hasznosítás között.

A Piac & Profit  harmadik alkalommal rendezi meg a K+F és Innováció című országos konferenciáját. Minden évben összehívjuk az e témáért felelős kormányzati szervezeteket, intézményeket, a K+F-ben, innovációban érdekelt üzleti szereplőket, külön megszólítva a startupokat és a spin-off-okat, valamint az innovátorokat, feltalálókat, a befektetőket és az e célra rendelkezésre álló támogatások, források, pályázatok témagazdáit, információkkal, tanácsokkal rendelkezőket.

Nincs más út a fejlődéshez, csakis az innovativitás!

Hol kapható pénz, támogatás, befektető? Startupoknál terem az innováció?

 

fejlec 728x222

K+F és Innováció – 2018

A technológiai alapú gazdaság világa

A hazai innovációs cégek országos tanácskozása

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
Időpont:  2017. október 25. (szerda), 9.00−15.50

Idén  a konferencia fókuszában:

– Vágtában az  ICT-iparág.  Infokommunikációs technológiai trendek.  Az infokommunikációt uralják az appok és a mesterséges intelligencia. Merre mutatnak a forradalmi változások?

­–  Platform alapú új üzleti modellek. Termék, eszköz nélküli gazdaság kibontakozóban. Rohamosan terjedő új, technológiai alapú gondolkodásmód.

– Élen az autóipari fejlesztések.  Irány az önvezető, az elektromos és az okos autók. Startup-felszívó autóipar.

– A robotok kora. A robotok iránti igény elérte a tömeges méreteket. Ma már a munkaerőhiány problémájának megoldása is a robotikában keresendő.

 

Program

8.30–9.00 Regisztráció

9.10–9.40 Kormányzati támogatás a fejlesztésre, innovációra, annak széles körű elterjesztésére.

Előadó: Monszpart Zsolt innovációs és általános elnökhelyettes, Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH)

9.40–10.10 Innováció: evolúció vagy revolúció? Ipar 4.0.

Előadó: Urbán László alelnök, Magyar Innovációs Szövetség

10.10–10.30 Követhető-e a szellemi tulajdon jogi védelme, a védjegyeztetés intézménye, az innováció jogi támogatása?

Előadó: Luszcz Viktor elnök Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH)

10.30–10.50 Kávészünet

10.50­–11.10 ICT – Infokommunikáció hatalmas fordulatokkal. A technológiai alapú gazdaság. Hová tart a világ?  

Előadó: Vityi Péter alelnök,  IVSZ

11.10–11.30 Autóipar mint húzóágazat  a technológiai fejlesztések élén. Okos, elektromos, önvezető.

Előadó:  Szammer István főszerkesztő-ügyvezető, Autopro.hu

11.30–11.50 Radikálisan újszerű üzleti modellek a platform gazdaságban. “…nem kell félnetek jó lesz..”

Előadó: Dinya László egyetemi tanár, Szegedi Egyetem

11.50–12.10 Robotizált folyamatautomatizálás a szolgáltatásokban. Csak a munkaerőhiány

Előadó: Drótos György, a Corvinus Egyetem Vezetéstudományi Intézetének igazgatója

12.10–12.30 Az innováció, mint gondolkodásmód, alapstratégia.

Előadó: Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Kft.

12.30 – 12.50 A szoftvervédelem jogi aspektusai.

Előadó: Szamosi Katalin irodavezető, partner, elnök, SBGK Ügyvédi Iroda

12.50–13.50 Ebédszünet

13.50–15.40  Fórum

Pénz, tőkebefektetés innovációra, források

13.50–14.10 Nyitóelőadás:

Mely iparágakat, tevékenységeket preferálják a világban és itthon a befektetők. Hol ebben a helye a technológiai fejlesztésnek, a startupoknak, a gyorsan megvalósuló kutatás-fejlesztésnek.

Előadó:  Erdei Sándor, DBH Group elnöke, a HVCA Board tagja

14.10–14.30 Aktuális forráslehetőségek: kockázati tőkealapok, magvető tőke, innovációs pályázatok.

Előadó: Rostás Krisztián vezető fejlesztési tanácsadó, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

14.30­–14.45 A kockázati tőkebevonás mai gyakorlata.

Előadó: Nieder Jenő befektetési igazgató, Portfolion Kockázati Tőkealap-kezelő

14.45­–15.00 A pénzügyi innovációk fogyasztói szemmel.

Előadó: Molnár Zoltán senior kutató, NRC Magyarország

15.00–15.15 Adózási kedvezmények a K+F területén.

Előadó: Jancsa-Pék Judit partner, vezető tanácsadó, LeitnerLeitner

15.15–15.40 Interaktív Fórum az előadókkal  a közönség bevonásával

Akik válaszolnak: Erdei Sándor, Rostás Krisztián, Nieder Jenő, Jancsa-Pék Judit, Molnár Zoltán

 

13.50–15.30

Hol terem az innováció? Startupoknál a kulcs?

13.50–14.10 Vitaindító előadás: Tényleg a startupok vezetik a technológiai fejlődést vagy ez már egy lecsengőben lévő hype? Milyen ökoszisztéma segíti a mai technológiai vállalkozások indítását, fejlődését?

Előadó: Darvas Gergely , a Thalesnano Zrt. társalapítója, a Magyar  Spin-off és Start-up  Egyesület alelnöke

Hozzászólók:

14.10–14.25 Mit tanulhatnak az érett vállalatok a startupoktól? Egy felmérés tanulságai.

Előadó: Kristóf Péter óraadó,  BCE Informatikai Intézet

14.25–14.40 A sharing economy és startupság összefüggései a gyakorlatban.

Előadó: Pataki Gábor elnök, Sharing Economy Szövetség

14.40­–14.55 A befektetők és a startupok szövetsége jogi oldalról. Partnerség, de hogyan?

Előadó: György Ádám ügyvéd, SBGK Ügyvédi Iroda

14.55–15.10 Merre az ipari parkok jövője?

Előadó: Hantos Zoltán elnök, Magyar Tudományos–Technológiai Ipari Parkok Szövetsége

15.10–15.30 Interaktív beszélgetés az előadókkal

 

15.40­–16.40 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Kiállítók és bemutatandó innovációk jelentkezését várjuk!

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag az K+F és Innováció – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 4.500.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft+Áfa!A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 4.500.- + Áfa



  • Kizárólag a K+F és Innováció - 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. október 13-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. október 13-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban*:
Szervezet tevékenységi köre*:
Szervezet létszáma*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
23

Kecskemét, Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Árpád krt. 4.