Hogyan találjunk új, minőségi üzleti partnereket?

Eredményes üzleti hálózatépítési módszerek a gazdasági válságban (Kkv Akadémia)

Időpont: 2013. január 30. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Egyre szűkülő piacokon új üzleti kapcsolatokra csak új technikával, hozzáállással lehet szert tenni. A régi, jól bevált receptek ma már nem működnek. A világ is megváltozott. A megbízhatóság, biztonság és minőség sokkal nagyobb hangsúllyal van jelen életünkben.

A rendezvény szakértő előadói viszonylag teljes körű képet adnak a vállalkozásvezetőknek a legújabb, hatékony, gyors és minőségi kapcsolatépítési módszerekről, gyakorlatról.

A BKIK IX. és XXVIII. osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Hogyan találjunk új, minőségi üzleti partnereket?

Eredményes üzleti hálózatépítési módszerek a gazdasági válságban

Időpont: 2013. január 30., 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Program:

Délelőtt: A személyes részvételen alapuló üzleti hálózat építése

10.00─10.40

Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal. A jelenlét,  jó fellépés, a szakértelem, a felkészültség, a hírnév szerepe az üzleti kapcsolatok mennyiségében és minőségében.
Előadó:
Ábri Judit executive coach és kommunikációs tanácsadó, Executive Coach Kft.

10.40─10.50 Konzultáció az előadóval

10.50─11.30

Üzleti közösségekhez tartozás, üzleti klubok, találkozók, mint a személyes, bizalmi üzleti  kapcsolatok színtere. Milyen lehetőségek vannak  jelenleg, mik az előnyeik, hogyan lehet maximálisan kihasználni az üzleti közösségeket partnerszerzésre.
Előadó: Mészáros György tréner, Magyar Vállalkozók Üzleti Köre igazgatója

11.30─11.40 Konzultáció az előadóval

11.40─12.00 Kávészünet és konzultáció

12.00─12.40

Szakmai és üzleti rendezvényeken, konferenciákon, kiállításokon való részvétel kihasználása piacépítésre. Szakmai szervezetekben való szerepvállalás előnyös hatása az üzleti kapcsolatokra. Nyilvános Pr-megjelenések.
Előadó: Demcsák Mária
alapító főszerkesztő, Piac & Profit

12.40─12.50 Konzultáció az előadóval

12.50─13.30 Ebédszünet

Délután: A személytelen üzleti kapcsolatok színterei

13.30─14.20

Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten. Hogyan használható a facebook és a linkedin, illetve más közösségi oldalak kapcsolatépítésre? A honlap és az üzleti partnerrel való kommunikáció.
Előadó: Héjj Szilárd online marketingszakértő, MarketingArc.

14.20─14.30 Konzultáció az előadóval

14.30─15.10

A direkt marketing jól használható eszközei. Hogyan kamatoztassuk a DM-ben, a telemarketingben, a személyes és személytelen adatbázisban rejlő előnyöket üzleti partneri körünk bővítésére. Hideghívás, meleghívás. Személyes és ismeretlen adatbázisok megfelelő használata.

Előadó: Pataki Andrea direktkommunikációs szakember, a Kontaktia Kft. ügyvezető igazgatója.

15.10-15.20 Konzultáció az előadóval

15.20-15.40

Új ügyfél nélkül mit érek én?

Előadó: Pinkova László Direct Sales Team Leader,  Bisnode Magyarország Kft.

 

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

A Kkv Akadémia 2013. tavaszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Kedvezményes részvételi díjak:

1.) Három, négy, illetve öt téma együttes megrendelése esetén: 13.000 Ft + áfa /rendezvény

Regisztráció előtt küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s kérjük, jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni:  [email protected]

2.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén: minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Ez esetben a mennyiségi kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódhat!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. január 18-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

 

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. január 18-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

máj
24

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)