Minden eladó!

Szemléletváltás az értékesítési módszerekben

Időpont: 2015. szeptember 10. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Az ügyfélközpontúság már nem elegendő ismérve a jó értékesítőnek. Ma az ügyfélismeretre akár pszichológusként képes, az ügyfélből felkészült, annak minden problémájára választ adó, segítő, együttműködő értékesítési szakember a nyerő.

Az új gondolkodásmód, képességek, technikák tanulhatóak!

Értékesítési szakember előadóink áttekintést nyújtanak kkv-vezetőknek, hogyan alakítsák át a mai világ követelményeinek megfelelően értékesítési munkatársaik szemléletét, felkészültségét.

Minden eladó!

Szemléletváltás az értékesítési módszerekben

A BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztálya – Piac & Profit

Időpont: 2015. szeptember 10. 10.00−16.00 (csütörtök)
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (I. ker.)

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Neuromarketing tippek a vásárlók meggyőzésére – Roger Dooley „Az agyukra megyünk!” című könyve alapján (Kiadja: Invicta Books).

Előadó: Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

10.30−11.00 A sales-es és a pszichológia. A jó emberismeret nélkülözhetetlen a sikerhez. Ügyfélismereti útmutató.

Előadó: Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

11.00−11.30 Az értékesítők titkos lelki élete, avagy hogyan hozzuk ki értékesítőinkből a maximumot?

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach, Boom Solution Kft.

11.30−12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00−12.20 Hol az ügyfél? Hogyan találjuk meg / érjük el hatékonyan ügyfeleinket? Módszerek és praktikák a gyors és eredményes ügyfélszerzéshez, potenciális ügyfélkör kialakításához.

Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.

12.20−12.40 A megfelelő értékesítési attitűd, avagy miért csökken egy idő után az értékesítők teljesítménye és motivációja. Hogyan alakítsuk át a negatív beidegződéseket sikerorientált személyes hatékonysággá?

Előadó: Darmó Magdolna szakmai ügyvezető igazgató, Consilium Humán Erőforrás Kft.

12.40−13.00 Értékesítő kollégák életpálya-modelljének hatékony menedzselése.

Előadó:  Korycki Adrienn ügyvezető Salio Személyzeti Tanácsadó Kft.

13.00−13.20 A jó CRM: amikor már nem te vadászol az ügyfelekre.

Előadó: Juhász Attila stratégiai tanácsadó, MiniCRM  Zrt.

13.20−14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00−14.20 Lead-generálás a mai magyar piacon. Hol vannak a potenciális vevők, hogyan keltsük fel az érdeklődésüket?

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach, Boom Solution Kft.

14.20−14.40 Ne veszítsünk értékes lead-eket!

Előadó: Dancsevics Tibor ügyvezető igazgató, Adertis Kft.

14.40−15.00 Tegye fel cégét a webre! Miként támogatja az értékesítést egy jól felépített, megszerkesztett céges oldal.

Előadó: Pocsaji Zoltán IT piac-bevezetési szakértő,Magyar Telekom Nyrt.

15.00−15.20 Akciózás és az árakHogyan tálaljuk az árakat, hogy előnyös legyen?

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft. www.marketingszoveg.com  

15.20−15.40 Konzultáció az előadókkal

15.30−16.00 Üzleti Kézfogó

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt!  Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

A KKV-AKADÉMIA 2015 őszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Az összes 7 témára együttes regisztráció 84.000 Ft+áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 63.000 Ft + áfa (9.000 Ft + áfa/rendezvény). 

3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 6-5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. augusztus 28-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. július 28-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
28

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Hosszúsétatér 4-6.

Brandépítés – 2017

okt
12

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet