Munkaerő – 2017

Munkáltatók országos konferenciája

Időpont: 2017. február 23. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
  • Tematika nyomtatása

A munkáltatók országos konferenciájának fókuszában: a bérnövekedésből és munkaerőhiányból fakadó problémák, valamint az arra adható jó válaszok állnak.

A konferencián külön networking program várja az üzleti kapcsolatok bővítésében érdekelt döntéshozókat.

 

Munkaerő fejléc

Munkaerő – 2017

Munkáltatók országos konferenciája

Fókuszban a bérnövekedés és a munkaerőhiány

Rendezők: BKIK – Piac & Profit

Időpont: 2017. február 23., csütörtök 09.30–15.20
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya szakmai támogatásával.

Program

9.00−9.30 Regisztráció

9.30−10.00 Munkaerő-piaci helyzet – 2017. A munkaerőhiány okozta problémák a versenyszektorban. A kormány és az üzleti szektor válaszai a megoldásra.

Előadó: dr. Simon Attila István a Nemzetgazdasági Minisztérium munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkára

10.00−10.20 Új trendek a munkaerő-keresésben és –megtartásban.

Előadó: Szűts Ildikó az OHE elnöke, a NEXpont Kft. ügyvezető igazgatója

10.20−10.40 A kis céget még a fluktuáció is húzza: hogyan küzdjünk meg a legjobb munkavállalókért KKV-ként.

Előadó: Csikós Nagy Katalin ügyvezető igazgató, HR Evolution

10.40−11.00 Merre tart a munkaerőpiac? Milyen a  rugalmas munkaerő? A digitalizációs átalakulás, a social media kezelése.

Előadó: Toldi Gábor, a Social Talent partnere

11.00−11.30 Kávészünet

11.30−11.50 Ahol szívesen dolgoznak az emberek. A bevonás, a boldog munkavégzés, az innováció, a változásképesség, a flow megteremtésének receptje.

Előadó: dr. Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

11.50−12.10 Forgatókönyvek munkaerőhiány esetére. Munkaviszony létesítése, megszüntetése munkaidő-beosztási módok, tippek.

Előadó: dr. Kéri Ádám ügyvéd/NILO-tag, Kovács Réti Szegheő ügyvédi iroda

12.10-12.30 VEKOP 8.11 Út a munkaerőpiacra. Létszámbővítés esetén, munkaadóknak bértámogatás/bérköltség támogatás.

Előadó: Szabolcsi Viktor projektmenedzser, Pest Megyei Kormányhivatal

12.30-12.50 A munkaerő kiválasztásban használatos tesztek, illetve kiválasztási szoftverek.

Előadó: Darmó Magdolna – szakmai ügyvezető igazgató – Consilium HR

12.50−13.10 Mi van, ha nincs elég jelentkező? Garantáltan működő online toborzási technikák!

 Elődó: Nagy Gábor tulajdonos, OnlineToborzás.hu

 13.10−14.00 Ebédszünet

I. Terem

A legjobb embert a legjobb helyre! Kiválasztás és megtartás

14.00−14.20 Megfelelő embert a megfelelő munkahelyre! Hogyan találjuk meg és válasszuk ki a legjobban hozzánk illőt?

Előadó:  Sóti Anett társalapító, Dreamjobs

14.20−14.40 Munkaerő-krízis. Válságra megoldások a gyakorlatból. Rugalmas foglalkoztatás.

Előadó: Cserey Miklós szervezetfejlesztő (a Szervezetfejlesztők Magyarországi Társaságának elnöke),  IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft.

14.40−15.00 Össztársadalmi érdek a „Fordulat nyugdíj ügyben”. Munkaerő-megtartás az öngondoskodás ösztönzésével.

 Előadó: dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ (Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének) elnöke

15.00−15.20 A munkaerő-kiválasztás és -megtartás legújabb módszerei, technikái. Megfelelő embert a megfelelő helyre! Kompetenciák, alkalmasság, képességek, készségek felismerésének módszerei.

Előadó: Vinkó Bence ügyvezető igazgató, EPAM Systems

II. Terem

A munkáltató eszköztára 2017-ben

14.00−14.20 Újdonságok a munkaerő motiválásában . Korosztályok, cégbrand, képzés, bér. Az elkötelezettség elérése.

Előadók: Venesz-Kormos Judit, az Elkötelezettség üzletág vezetője és György Máté, a Legjobb Munkahely Felmérés projektvezetője, Aon Hewitt Magyarország

14.20−14.40 A munkáltatót segítő eszköztár: hosszú távú videó marketing stratégia.

Előadó: Trib Gergő ügyvezető igazgató, Totalsight

14.40−15.00 Munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai.  Sikeres hazai és nemzetközi példák.

Előadó: Vadász Attila ügyvezető igazgató, TcT Group

 

15.30−16.30 Különprogram

 

gomb_regisztralokarendezvenyre_uj

..

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking program hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

  • Kizárólag a Munkaerő – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

Részvételi feltételek

Konferencia regisztráció


Részvételi díj 18.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:




  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

  • Kizárólag a Munkaerő – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
    Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________


1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. február 10-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. február 10-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

dec
14

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)