Munkaerőhiány – 2018

Ne a cégbezárást válasszuk!

Időpont: 2018. március 08. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Átcsábítják a munkavállalóit? A konkurenciája bérversenybe kezdett? Elhatalmasodtak a bérköltségei? Teljesítményemelkedés nincs mögötte? Megrendelést kénytelen lemondani, mert nincs munkaerő? Az új munkatársak jönnek-mennek, s ön egyre többet dolgozik?

Ismeri a következő válaszokat: béremelés, új munkaerő felvétele, régi megbecsülése, képzés, motiváció erősítése, kényeztető, kényelmes munkahellyé válás, új toborzási technikák kipróbálása, robotok beemelése?

Mindent kipróbált már?

A hatékonyabb munkavégzés számos technológiáját, módszereit, szemléleteket is? Lehet, hogy itt nagyobb tartalékok vannak, mint hinnénk! A hazai munkaerő kihasználtsága átlagosan 47 %. A németeké 85%. Rosszul szervezett gyártási folyamatok, tervezésnélküliség, a teljesítménymérések, kontrolling hiánya és más egyéb miatt évi 106 munkanapot dobunk ki az ablakon.

Nap mint nap rengeteg új válasz születik. A Piac & Profit konferenciáján az előadók átadják a cégek döntéshozóinak a legeredményesebbeket. Mindenki talál közöttük azonnal hasznosítható megoldásokat a napi munkaerő-problémájára!

fejlec_800x210

Munkaerőhiány – 2018

Ne a cégbezárást válasszuk!

 

Időpont: 2018. március 8. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

 

Felejtsük el a teljesítménnyel nem alátámasztott béremelés rossz válaszát!

Azonnal használható megoldások, új válaszok a gyakorlatból.

Ma éjfélig még kedvezményes regisztráció!

 

Program:

Regisztráció: 09.00 ­–9.30

9.40–10.00 Munkaerőpiaci krízis. Kormányzati válaszok, segítségek.

Előadó: Dr. Simon Attila István munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

10.00–10.20 Hiányszakmák, hiányágazatok, a bérek elszabadulásának trendjei

Előadó: Vértes András vezérigazgató, GKI Gazdaságkutató Zrt.

10.20–10.40 Munkaadóknak bér- és bérköltség-támogatás.

Előadó: Dr. Varga Katalin projektvezető Pest Megyei Kormányhivatal

10.40–11.00 Új trendek a munkaerő-keresésben, megtartásban.

Előadó: Szűts Ildikó elnök, OHE

11.00–11.20 A megtartás újmódi technikái generációs szemszögből is.

Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, master tréner és tanácsadó, Develor Zrt.

11.20–11.40 Hogyan válaszoljunk a munkaerő-piaci kihívásokra? HR-tippek egy nagyvállalattól.

Előadó: Kovács Viktor Zalán KKV Marketingigazgató, K&H Bank

11.40–12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00–12.20 Vállalatvezetők toborzási kézikönyve, avagy a dolgozók nélkül nem megy!

Előadó:  Toldi Gábor partner, Social Talent

12.20–12.40 Fluktuáció, motiválatlanság? Béren kívüli juttatás, mint munkaerő-megtartó tényező.

Előadó: Pászthory Andrea értékesítési vezető, Edenred Magyarország

12.40–13.00 Vezetői attitűdváltozás a munkaerő megtartása érdekében – mérés, beavatkozás – gyakorlati példák!

Előadó: Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.

13.00–13.15 Működő online toborzási módszerek 2018-ban. 

Előadó:  Nagy Gábor online toborzási specialista, OnlineToborzás.hu

13.15–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–14.10 A márkaépítés szerepe a munkaerővonzásban.

Előadó: Lakatos Zsófia elnök, Magyar PR Szövetség

14.10–14.30 Létezik csodafegyver a munkaerőhiány ellen?

Előadó: Dr. Tomka Barnabás ügyvezető, HRO Hungary Kft.

14.30–14.50 A hatékonytalan munkavégzés kegyetlen tényei. Hol folyik el a béráldozat?

Előadó: Polló László ügyvezető, Effectys

14.50–15.10 A kkv-k munkaszervezése a gyakorlatban, avagy egy ember több szerepben.

Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető, p2m Consulting Kft.

15.10–15.30 Munkaszerződési tanácsok munkaerőhiányos időkben.        

Előadó: Kéri Ádám ügyvéd/NILO-tag

15.30–15.45 Rejtett munkaerő-tartalék a munkahelyi stressz csökkentésével.

Előadó: Hegedűs Márta ügyvezető igazgató, CMC – minősített vezetési tanácsadó, Homo Regius Tanácsadó Iroda

15.45–16.05 Hűségbónusz és megtartó programok a gyakorlatban

Előadó: Léport László fejlesztési projektmenedzser, Quantis Consulting Zrt.

16.05–16.30 Konzultáció az előadókkal

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!


Ma éjfélig még kedvezményes regisztráció!


Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel 14 000 Ft+áfa helyett 12 000 Ft+áfa.

 

 

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Dupla early bird  kedvezmény!

A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA  és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.

Több konferenciára együttes regisztrációról részletek

 

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel 14.000 Ft+Áfa helyett 12.000 Ft+Áfa.


A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. február 23-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. február 23-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban*:
Szervezet tevékenységi köre*:
Szervezet létszáma*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?*
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Munkaerőhiány – 2018

már
08

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)