A növekedés csapdái – 2017

A gyorsan növekvő vállalatok éves tanácskozása

Időpont: 2017. szeptember 14. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
  • Tematika nyomtatása

Segítség! Növekszünk! S mindezt 2017-ben, a rohamos technológiaváltás, a közösségi létezés, a munkaerőhiány világában. A növekedés öröm és gond és veszély is egyszerre. A cég gyors növekedésével lépést tartva változtatni szervezetet, vezetést, munkastílust, technológiát, gondolkodásmódot, cégkultúrát, transzparenciát – nagy kihívást jelent. Hogyan és miben változtassunk gyorsabban, mint a fejlődésünk tempója? A legújabb szemléletek, tudások, gyakorlatok A Növekedés csapdái”   2017-es konferencián!!!

Várjuk a gyorsan fejlődő kisvállalatok, a középvállalatba éppen átforduló, a közepesből hirtelen nagyvállalati méretekbe növő cégek vezetőit, döntéshozóit. A konferencia előadói maguk is vállalatvezetők, a téma legjobb szakértői, akik megosztják tapasztalataikat, ismereteiket, módszereiket.

Részletes tematika, gazdag tartalom, remek előadók!

Early Bird kedvezmény szeptember 4-ig!

 

 

View of a Businessman in front of a wall thinking about possibilities facing a business growing up - business concept

A növekedés csapdái – 2017

A gyorsan növekvő vállalatok  éves tanácskozása

 

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 14. csütörtök. 9.00−17.30

A konferencia témái, meghívott előadók:

Növekedési kilátások. Kormányzati gazdaságpolitikai irányvonalak, fejlesztési tervek, programok.

Előadó: Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

Arra növekedjünk, amerre a világ halad. De merre?

Előadó: Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

Új szemlélet, más attitűd – A „teremtő vezetés”, a 21. század cégeire optimalizálva. ­ ­

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

Organikus vagy felvásárlásokkal történő cégnövekedés.

Előadó: Kővágó János ügyvezető igazgató, Grandt Thornton Corporate Finance Kft.

Piaci trendek és konkurencia figyelése, a technológiai fejlődés követése.

Előadó: egyeztetés alatt

Az okos adatok szerepe a nyereséges növekedésben.

Előadó: Keleti József Country Manager, Bisnode Magyarország Kft.

Az erős tempó kordában tartásának titka.

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.

Növekedés új piacok meghódításával.

Előadó: Gyurácz Németh Iván partner, M27 ABSOLVO Consulting

Növekedjünk innovációval! Vegyük át a startupos módszereket! ­

Előadó: Szigeti Attila operatív vezető, Drukka Startup Stúdió

Ha kidől az alapító. Cégutódlás. Leváltani magunkat.

Előadó: Virágh Rajmund cégutódlás specialista, Hammel & Hochreiter I. C. Kft.

Céggyakorlatok 

Beszélgetős bemutatkozások

A növekedés ellensége a munkaerőhiány. Hogyan küzd meg vele a Ghibli, aki közben Kínát összekötötte Európával?

Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.

Családdal munkamegosztásban. Nagy piaci ugrás felvásárlással, fejlesztéssel, brandépítéssel.

Gyaraki József ügy vezető igazgató, Regio Kft.

Családi örökség új generációs utódok kezében.

Horváthné Borsodi Mónika ügyvezető igazgató, Borsodi Műhely Kft.

A beszélgetést vezeti: Demcsák Mária

 

Ügyfélkommunikáció, brandépítés, értékesítés  a világhálón, ami nélkül már nincs növekedés.

Előadó egyeztetés alatt

Transzparencia, üzleti elismerések, minősítések, jó brand. Mi köze mindennek a növekedéshez?

Előadó egyeztetés alatt

A nagyot ugrás feltételei: innováció, pénz, új menedzsment, szervezet, módszerváltás.

Előadó egyeztetés alatt

Hol vannak a jó munkatársad a munkaerőhiányos időkben?

Előadó egyeztetés alatt

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Early Bird kedvezmény szeptember 4-ig!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa helyett Early bird kedvezménnyel szeptember 4-ig 14.000 Ft+Áfa!

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag A növekedés csapdái – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

REGISZTRÁCIÓ
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)

..

____________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA  konferenciái 2017. II. félévben

5 konferenciára kedvezményes áron jelentkezhet!!!!

Social Média – 2017 – Szeptember 7. (csütörtök)   – 14 000 + áfa

A növekedés csapdái – 2017 – Szeptember 14. (csütörtök)  – 18 000 Ft + áfa  + ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft + áfa) !

Szervezetfejlesztés – Szeptember 21.  (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

Brandépítés – Október 12. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

EU-adatvédelmi rendelet – December 7. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

A konferenciák szinapszisa a konferenciát megelőző öt héttel lesz elérhető!

KKV Akadémia alapcsomag ára 5 konferenciára : 74 000 Ft+Áfa  helyett

Kedvezményes csomagáraink  (early-early bird!!!):

5 konferenciára együttes regisztráció ára: 60.000 Ft + áfa +ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft+áfa)

4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel szeptember 4-ig 14.000 Ft+Áfa!

A részvételi díj tartalmazza:




  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

  • Kizárólag a Növekedés - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
REGISZTÁCIÓ
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)

________________________________



KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata


5 konferenciára együttes regisztráció ára: 60.000 Ft + áfa +ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft+áfa)

4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. szeptember 1-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. szeptember 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban*:
Szervezet tevékenységi köre*:
Szervezet létszáma*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?*
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Social Media – 2017

sze
07

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet