Okos üzlet

Okos eszközök, megoldások, alkalmazások az üzletvitelben

Időpont: 2014. november 11. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Az okos eszközök (hordozható kütyük) és a hozzájuk tartozó alkalmazások, megoldások nem csak az infokommunikációt és az információszerzést forradalmasítják, hanem az üzletvitelt is. Kövessük együtt a technika, technológia változását, s villámgyorsan építsük be üzletmenetünkbe. Virtualizáljuk az üzleti életünket, használjuk ki annak költségcsökkentő, hatékonyságnövelő hatásait. Hogyan? Előadóink és kiállítóink széles választékot mutatnak és magyarázatot is adnak az üzleti életben hasznosítás lehetőségeiről.

Biztosan tudunk Önnek is újat mondani, mutatni.

Okos üzlet

Okos eszközök, megoldások, alkalmazások az üzletvitelben

Rendezők: A BKIK IX. Bank, Biztosítás Vagyonkezelés Osztály – Piac & Profit

Termék- és szolgáltatásbemutató konferencia és kiállítás

Időpont: 2014. november 11. (kedd) 10.00-14.10

Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Támogató: a BKIK XXVIII. Osztálya

Program:
Regisztráció. 9.30−10.00

10.00−10.30 Milyen okos eszközök, alkalmazások, megoldások hódítottak teret az üzleti életben is? Milyen trendek várhatóak az okos kütyük világában? Mire készüljünk fel fejlesztési döntéseinkben?

Előadó: Frankó Csuba Dea  társ-alapító, üzletfejlesztési igazgató, Kürt Akadémia

10.30−10.50 Gépek forradalma, avagy hogyan fogja életünket és üzletünket átalakítani az M2M.

Előadó: dr. Pete Gábor ügyfélkapcsolati menedzser, Vodafone Magyarország Zrt.  

10.50−11.10 ERP, CRM, archiválás, online-könyvelés.

Előadó: Molnár Ferenc ügyvezető igazgató, Consulo Kft.

11.10−11.30 Okos kütyük a mindennapi életünkben. Eszközök, melyek az informatika segítségével egyszerűbbé teszik az emberek és a cégek életét.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

11.30-11.50 Céges mellékem a mobil telefonom. Okos eszközök jelenléte a vezetékes szolgáltatásban.

Előadó: Laczkó Andrea telekommunikációs értékesítő, QuaesTel Telekommunikációs Kft.

11.50-12.10 Konzultáció és kávészünet

12.10-12.30 A pénztárgép- és bolti rendszerek felhasználóit az üzletvezetésben segítő kütyük. A modern pénztárgépek többet tudnak, mint gondolnánk.

Előadó: Novák Zoltán ügyvezető igazgató, Micra-Metripond Kft.

12.30−12.50 Tudunk vezetni a felhőből? Az első szofisztikált, iparágfüggetlen, felhő alapon is működtethető multi platformos kontrolling szoftver. Eszköz, ami segíti Önt és cégét a vállalati tervezésben és elemzésben.

Előadó: Biczó Nikoletta kontrolling üzletágvezető, Pentatrade Kft.

12.50−13.10 Okos eszközök az energiaköltségek csökkentéséért. Részletes villamosenergia-fogyasztás mérés intelligens végponti méréssel, webes adatgyűjtéssel.

Előadó: Rátkay Gábor stratégiai igazgató, Ecoguards Kft.

13.10−13.50 Konzultáció és ebédszünet

13.50−14.10 „Üzleti Kézfogó” A rendezvényen résztvevő vendégek bemutatkozása szervezett rendszerben, névjegycserével. Üzleti networking. Jelentkezés a programra a regisztrációs asztalnál!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi témái, időpontjai:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014.október 31-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. október 31-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@piacesprofit.hu

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák