Social Media – 2016

Vegyünk részt a világjátékban!

Időpont: 2016. április 21. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

A Social Media változása évről évre rohamos tempójú. Egyetlen cég sem engedheti meg magának azonban, hogy ne vegyen részt ebben a világjátékban, s ne használja ki azok marketingelőnyeit.  A sikeres, a cégnek bevételt, hírnevet hozó socialmedia-használat egyre több szakértelmet, de ami ennél is fontosabb, sajátos gondolkodásmódot, kommunikációt követel meg. Sok jó szakember áll a vállalatvezetők rendelkezésére, akik segítenek. De a Social Media világát, abban rejlő lehetőségeket nekünk, vállaltvezetőknek is meg kell értenünk, be kell integrálnunk a cég életébe.

Az eredmény a marketingszakemberek és a cégvezetők együttműködésével valósulhat csak meg. Ismerjük meg a konferencián a legújabb trendeket, a sajátos működési mechanizmust, s alkalmazzuk a legfrissebb tudást!

KKV-bubi2016-800-pix_72dpi PP jo+bkik

Social Media – 2016

Vegyünk részt a világjátékban!

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2016. április 21. (csütörtök) 10.00−15.10
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

REGISZTRÁCIÓ

Program:
Regisztráció: 9.30−10.00 

10.00−10.30 A Facebook újdonsága – a reakciógomb. Az érzelmekről kapott információk felhasználásának területei.

Előadó: Lévai Richárd közösségi marketingspecialista

10.30−10.50 A Google+ és a SEO-trendek összefüggései. Saját üzleti érdekeink összehangolása a Google üzleti számításaival.

Előadó: Szinte Lóránd SEO-szakértő, Profitonline

10.50−11.10 Az élő, aktív közösség felhasználása üzletépítésre. A remarketing új fordulói.

Előadó: Klausz Melinda közösségi médiaspecialista, Klausz Social Group

11.10−11.30 Márkaépítés közösségi média segítségével.

Előadó: Bonyhádi Gábor tulajdonos, MarkMyProfessor.com

11.30−11.50 Konzultációs az előadókkal és kávészünet

11.50−12.10 Hogyan éri meg hirdetni a közösségi médiában? Számoljunk és figyeljünk. A hatékony pénzköltés titka a jó szövegezés. Eredménye a magas konverzió.

Előadó: Verdes János szakértő, Phoenix WEB Kft.

12.10−12.30 Linkedin: több mint 700 ezer magyar felhasználó! Miért? Érdemes használnunk? Mire, hogyan?

Előadó: Bánki Tamás DrLinkedin

12.30−12.50 Az aktivitás optimalizálása, a személyesség megjelenítése az üzleti felületeken. Esettanulmányok.

Előadó: Szántó Péter alapító partner, @ SpringTab.com // Productivity Hacker, @ Szanto.co

12.50−13.10 Új kommunikációs stílus a Social Mediában. A nyerő közösségi üzleti nyelv.

Előadó:Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde Group  

13.10−13.30 A kommentek szerepe a cég marketingjében. Irányítható-e és hogyan a cég megítélése, a like-olók szeretetének megnyerése?

Előadó: Nagy Barna ügyvezető, stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10−14.30 A látvány, a képek, videók szerepe, használatuk fortélyai.

Előadó: Sallai Gábor ügyvezető igazgató, E-Content Solutions Kft.

14.30−14.50  Adatbázis-építés a Social Media segítségével. A tudatos vásárlói bázis paraméterei. Használati utasítás.

Előadó: Kocsis Márk  üzletágvezető, MTT Media

14.50−15. 10 A mobilalkalmazások, mint az üzleti életben egyre fontosabb szerepet betöltő eszközök. Az okostelefonokra szánt alkalmazások iránt folyamatosan nő az üzleti szereplők igénye: az appok egyszerűsíthetik az értékesítést, javíthatják az ügyfélkiszolgálást, növelhetik az ügyfélelégedettséget.

Eladó: Horváth Zoltán ügyvezető igazgató, PlixApp Informatikai Kft.

15.10−15.30 Konzultáció az előadókkal

15.20−15.50 Üzleti kézfogó. A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével)

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

REGISZTRÁCIÓ

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. április 8-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. április 8-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

máj
24

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)