Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

Időpont: 2017. szeptember 07. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Social Media, ahol a látvány, a személyesség, az érzelmekre hatás mindent visz. A fiatalokat már csak ott szólíthatjuk meg. Minden ügyfél, vevő benne van a közösségben. A közösségi média a legjobb értékesítési felületté vált. Csak tudni kell a titkot!

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, Linkedin, Snapchat, bloggolás, chatbot, SEO-zás stb. Melyiket hogyan, mire használjuk, ha bevételnövelésben, márka- és kapcsolatépítésben gondolkodunk?

Az online közösségi terekre optimalizált marketingről exkluzív, a legfrissebb tudások a legjobb szakemberektől! Kis- közép és nagyvállalati döntéshozóknak, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereknek.

A legjobb szakértők, a legjobb hang és képtechnika!

Helyváltoztatás! A hatalmas mozinézőtérben neked is van még hely!

Figyelem! A rendkívül nagy érdeklődés miatt a konferencia helyszíne megváltozott! 

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

fejlec_800x210 social kep+logo+kkv+cim

Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

Piac & Profit Konferencia

 

Időpont: 2017. szeptember 7. csütörtök, 10.00­–15.20
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Program

Regisztráció: 9.30–­10.00

10.10–10.30 A közösségi média szerepe az internetes értékesítésben. Változó trendek az e-kereskedelemben.

Előadó: Kulcsár István Róbert, ShopRenter

10. 30­–11.10 Eredményes eladás a közösségi médiában – hatékony hirdetési trükkök a Facebookon és azon túl.

Előadó: Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.

11.10­–11.40 A legsikeresebb vállalatok példái. Mit kell tenni, hogy elérjük üzleti céljainkat a social mediában? (A World Employer Branding Day 2017 színpadán nagy sikert aratott magyar social employer branding esettanulmány.)

Előadók: Horváth Ádám chief sparkle officer és Zvezdovics Anita chief fizz officer, Brandfizz Employer Branding

11.40­–12.00 A Messenger mint önálló üzleti felület. Chatbottal is.

Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting Kft.

12.00–12.20 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.20­–12.40 Az erős márkától vásárolnak. Hogyan építsünk erős márkát közösségi felületeken?

Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

12.40­–13.00 A tartalommarketing előnyei a B2B-ban. Hanyatlik a bloggolás?

Előadó: Juhász György a DIMSZ tartalommarketing tagozatának elnöke, Tartalomgyár Kft.

13.00–13.20 Chatmarketing – Érdemes figyelni a Viberre!

Előadó: Novák Ferenc business unit leader, Neo Interactive

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–14.20 Izgalmasan, változatosan posztolni! Jó kommunikáció hirdetéssel megtámogatva!

Előadó: Müller-Váczi Lívia, RG Stúdió Kft.

14.20–14.40 #Hashtag. Hogyan kell jól hastagelni?

Előadó: Farkas Zsolt 7 Digits Growth Marketing Ügynökség

14.40–15.00 Milyen a nyerő látvány (video, fotó, körítés) a Facebook-on, a Youtube-on és az Instagramon?

Előadó: Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde PR

15.00­–15.20 Az ügyfél  hűségének megszerzése remarketinggel. Ügyfélélmény a közösségi oldalakon.

Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Media

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

_______________________________________________________________________________________

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa/rendezvény.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

_______________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA  konferenciái 2017. II. félévben

5 konferenciára kedvezményes áron jelentkezhet!!!!

Social Média – 2017 – Szeptember 7. (csütörtök)   – 14 000 + áfa

A növekedés csapdái – 2017 – Szeptember 14. (csütörtök)  – 18 000 Ft + áfa  + ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft + áfa) !

Szervezetfejlesztés – Szeptember 21.  (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

Brandépítés – Október 12. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

EU-adatvédelmi rendelet – December 7. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

A konferenciák szinopszisa a konferenciát megelőző öt héttel lesz elérhető!

KKV Akadémia alapcsomag ára 5 konferenciára : 74 000 Ft+Áfa  helyett

Kedvezményes csomagáraink  (early-early bird!!!):

5 konferenciára együttes regisztráció ára: 60.000 Ft + áfa +ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft+áfa)

4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra

Részvételi díj

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa/rendezvény.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.


gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________



KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata


5 konferenciára együttes regisztráció ára: 60.000 Ft + áfa +ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft+áfa)

4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra



Részvételi feltételek

 

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. augusztus 25-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. augusztus 25-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Értékesítés – 2018

jan
18

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)