Social Media – Változás!!!

Gyökeres változások a legjobb értékesítési felületeken

Időpont: 2018. február 15. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Változás. Változás. Változás. Egy pillanat alatt új fogyasztói szokások, új kommunikációs divat, új árak, új piaci előnyök, új közösségi oldalak keletkeztek.

Ha nem napról napra követjük a változásokat, könnyen meglepődhetünk, hogy a tegnapi jól bevált marketinggyakorlatunk már nem működik. Miért? Mit kell azonnal másképp csinálnunk, hogy ne maradjunk le a közösségi oldalak adta üzleti és marketing előnyökről.

A rohamosan keletkező újdonságokat, új social média használati módszereket a legjobb szakértők segítségével ismét, összefoglaljuk. Azonnal hasznosítható új információkat, módszereket adunk át!

Mert a  közösségi média még mindig tartja a legjobb értékesítési felület pozícióját!

Social media fejlec_800x210

Social Media – Változás!!!

Gyökeres változások a legjobb értékesítési felületeken

 

Időpont: 2018. február 15. csütörtök, 9.30­–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

 

Tekintsd át szakértőinkkel az újdonságokat, és változtass azonnal!

Early Bird kedvezményel indul a Piac & Profit nagyon népszerű konferenciája

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, Linkedin, bloggolás, chatmarketing, és még …

 

Kiemelt témák

Van élet a facebookon túl?

Hirdetések máshol is. Hol, mennyiért, milyen hatékonysággal?

Az új generáció „irodalma”. Újkori léleknemesítés.

Hallgassuk le a netet! Új pozitív és negatív reakciók.

A nyerő videohirdetések alapszabályai. A call-to-action fontossága.

A YouToube és az üzlet. A Pamkutya sikerességének titka.

,A még mindig népszerű podcastok. A jó történet, a tartalom mindent visz.

Merre tart az Instagram?

Instagram-marketing. A jó üzleti profil.

Hashtag-választás okosan.

Képek és tartalom felhasználása tilos! Trollkodás? Jogi akadályok.

Milyen ma a profi blogposzt?

Fedezzük fel együtt a hasznos platformokat!

Linkedin felfutóban. Újdonságok az üzleti szereplők oldalán.

Chatmarketing és értékesítés chatplatformokon – Snapchat, Viber, Whatsapp.

A Messenger mint önálló üzleti felület felfutása.

Ne a nyitóoldaladdal törődj! Hová jönnek az olvasók?

Felkért előadóink

Lévai Richárd (RG Stúdió), Szántó Péter (SpringTab), Vida Eszter (Sentione), Farkas Zsolt (7Digits), dr. Horváth Katalin (Sár és Társai), Benkő Lilla (Special Effects Media), Bonyhádi Gábor (MMSZ), Bártfai Balázs (Netlight Consulting), Novák Ferenc (Neo Interactive), Boroznaki Gergő (Crane), és még sokan mások…..

 

Early Bird kedvezménnyel indulunk!

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel 14 000 Ft+áfa helyett 12 000 Ft+áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

A KKV-AKADÉMIA 5 konferenciájára együttes jelentkezés rendkívüli kedvezménnyel!

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel 14 000 Ft+áfa helyett 12 000 Ft+áfa.


A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

A KKV-AKADÉMIA 5 konferenciájára együttes jelentkezés rendkívüli kedvezménnyel!



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. február 2-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. február 2-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban*:
Szervezet tevékenységi köre*:
Szervezet létszáma*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?*
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

A nyerő csapat

feb
01

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Pénz, de honnan?

feb
08

Miskolc, Hotel Pannonia Konferenciaterme (3525 Miskolc, Kossuth utca 2.)