Személyre szabott értékesítés személytelenül

A legújabb sikeres technikák, kommunikációk

Időpont: 2016. szeptember 08. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
  • Tematika nyomtatása

A Social Media és a hírlevél-, adatbázis-kommunikáció adta lehetőségek gyökeres szemlélet- és technológiaváltást hoztak az értékesítésben. Nagyon sok áru eladásában a személyes beszélgetésre, találkozásra alapozó sales-esek eredményessége messze elmarad az egyszerre több, nagyobb tömegeket megszólítóétól. De csak akkor, ha a személytelen tömegelérésben megvalósítjuk a személyességet. Tudjuk ugyanis, hogy az ügyfélre ráhangolódó, a cégre testreszabott ajánlatok ma a nyerők. Hogyan valósítható meg a személyesség a személytelenség eszközeivel?

A legjobb szakemberektől és a legsikeresebb esetekből megtudhatjuk, hogyan kell az ügyfélhez közel kerülni, meggyőzni, hitelességünket átadni, érzelmeikre hangolódni és megszerezni és megtartani. A konferencián a legjobb sales-esek adják át gyakorlati tudásukat, tapasztalataikat  kkv-vezetőknek és  sales-es kollégáknak.

Személyre szabott értékesítés személytelenül

A legújabb sikeres technikák, kommunikációk

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Időpont: 2016. szeptember 8. csütörtök, 10.00−15.50
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Program:
Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.20 A Google AdWords hirdetési lehetőségek és személyessé tétel. A remarketing lehetőségek kihasználásának új megoldásai.

Előadó: Szaladják Linda Google Adwords hirdetési specialista, online marketing szakértő

10.20−10.40 Hogyan lesz a honlap-látogatókból vásárló, megrendelő, üzleti kapcsolat?

Előadó: Göcző Ágnes ügyvezető, Marketing Jam Kft.

10.40−11.00 Tartalommarketing a személytelen személyes értékesítés szolgálatában. Hogyan használhatóak eredményesen az akciók és árengedmények?

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

11.00−11.20 Adatbázis, hírlevél stílusának személyessé tétele. Adatbázis-fejlesztés értékesítési céllal? A hírlevél üzletszerzésre használatának titkai. Milyen a jó személyes hírlevél, üzenet? A túl sok és a túl kevés információ csapdái. Hol az optimális mérték? Példák, esetek, sikeres megoldások.

Előadó: Dely Gábor termékfejlesztési vezető, d-code Kft., DIMSZ E-mail marketing tagozati elnök

11.20−11.40 Használhatóak-e a hagyományos hirdetések személyes üzenetekre? A legújabb hirdetési stílusok, formák, megoldások.

Előadó: Varga Dániel portfolióigazgató, ADS Interactive

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.10−12.30 Hogyan adjunk el érzéseket személytelen eszközökkel? Hogyan tartsuk fenn az érzelmi alapú kötődéseket? Jól bevált módszerek, megoldások az örömszerzésre és az érdeklődés felkeltésére.

Előadó: Zeisky Ákos esszencialista, ESSENTIA (www.alegjobbat.hu)

12.30−12.50 A telemarketing kulisszatitkai – avagy hogyan lesz sikeres még ma is?

Előadó: Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, call center szakértő, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.

12.50−13.10 Hogyan konvertáljunk érdeklődőből vásárlót, majd törzsvásárlót az email marketing segítségével?

Előadó: Kálmán Tamás ügyvezető igazgató, Wanadis Kft. – Maileon email marketing

13.10−13.30 Viselkedés és vásárlási ciklus szerinti digitális stratégiák Facebook és Google hálózatán. Hogyan javítható a vállalkozás online elérése, márkája, értékesítése?

Előadó: Kocsis Márk igazgató, MTT Media

13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.10−14.30 A Facebook-értékesítés sikerének titka és praktikái. Hogyan használják a legsikeresebbek az FB-t? Új lehetőségek és változások az FB-n. Like-ból forintot! Az interaktivitás megteremtése és annak felhasználása vevőszerzésre.

Előadó: Talabos Viktória a kasszarobbantó Facebook oldalak specialistája

14.30−14.50 A jó ügyfél megtalálásának technikái. Hogyan lehet a vevőkről információkat szerezni a személyes megszólításra, ha nem ismerjük őket, nem találkoztunk soha velük?

Előadó: Ézsiás Tünde key account manager, Opten Informatikai Kft.

14.50−15.10 A pontos, részletes, összetett adatelemzés fortélyai. Hogyan tudhatunk meg mindent az ügyfelekről?

Előadó: Árvai Péter tulajdonos, Aquarius Hand

15.10−15.30 A mobilos weboptimalizálás és az értékesítésnövelés. Óriási mértékben megugrott az okostelefonról vásárlók száma. Hogyan hozzuk ki ennek előnyét?

Előadó: Sepsey Barna ügyvezető, The Pitch Online marketing blog (www.thepitch.hu)

15.30−15.50 Mi a szerepe a látványnak, design-nak, a színeknek, a csomagolásnak az eredményes eladásban?

Előadó: Varga Ferenc creative director, Brandcontrol

 

 15.50−16.10 konzultáció az előadókkal

16.00−16.30 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

 

A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

1. Szeptember 8. csütörtök – Személyre szabott értékesítés személytelenül
2. Szeptember 22. csütörtök – A növekedés csapdái
3. Október 6. csütörtök – 2016. Küzdelem a munkaerőért
4. Október 20. csütörtök – A jó vállalati és vezetői PR
5. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum  
6. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
7. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma

rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Az összes 7 témára együttes regisztráció 84.000 Ft+áfa. 
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 63.000 Ft + áfa (9.000 Ft + áfa/rendezvény). 

3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

6. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Részvételi díj

 

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

REGISZTRÁCIÓ


A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel.

Részvételi feltételek

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Az összes 7 témára együttes regisztráció 84.000 Ft+áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 63.000 Ft + áfa (9.000 Ft + áfa/rendezvény). 

3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

6. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!

7. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

8. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

9. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

10. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. augusztus 26-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

11. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

12. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

13. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatju

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. augusztus 26-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

máj
24

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)