Tartalommarketing

A jó tartalom mindent visz

Időpont: 2014. december 16. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

A mai világban már csak tartalommal lehet eladni bármit. A termékek, szolgáltatások tulajdonságainak ismertetése, jól hangzó szlogenek, akciók önmagukban már nem keltik fel a potenciális vásárló, ügyfél figyelmét. Tartalom kell, ami megérinti a célcsoport értelmét, érzelmét, elkötelezettségét, ami személyesen szól hozzá, s valamiféle reakcióra készteti, azonosulást, kötődést vált ki belőle. A modern marketing ezt hívja tartalommarketingnek.

Az év legnagyobb marketingsikerei a jó tartalomhoz kötődnek. A weben tarol, a Social Mediában a siker alapfeltétele. Hogyan kell eredményes tartalmat létrehozni, milyen eszköztár áll a vállalkozás rendelkezésére?

Tanuljuk meg a tartalommarketinget a gyakorlatban már bizonyított legjobbaktól. Használjuk üzleti célokra a benne rejlő határtalan lehetőséget.

Tartalommarketing

A jó tartalom mindent visz

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodási Osztály – Piac & Profit konferencia

Támogatja: a BKIK XXVIII. Osztály

Időpont: 2014. december 16. (kedd) 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Regisztráció: 9.30−10.00
Program 10.00−16.00

Program

10.00−10.30 Tartalomjog. Saját és átvett tartalom jogszabályi vonatkozásai. Szerzői jog és marketing.
Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai Ügyvédi Iroda

10.30−10.50 Mi a tartalommarketing? A tartalommarketing fogalma, magyarázata, eredményei, mi tartozik a tartalommarketing címszó alá.
Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft. www.marketingszoveg.com

10.50−11.10 Mitől lesz vonzó az üzeneted, a honlapod, a céged?
Előadó: Nagy Barna ügyvezető,  stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

11.10−11.30 Lead-generálás tartalommarketinggel, értékesítési technikák.
Előadó: Oberfrank Zoltán marketing és értékesítési szakértő, coach. Boom Solution Kft

11.30−11.55 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

11.55−12.15 Blogírás, szakmai blogírás eredményesen.
Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató,  Kreatív Kontroll Kft. www.marketingszoveg.com

12.15−12.35 A hírlevélírás fortélyai. Hogyan lehet a hírlevél iránti érdeklődést fenntartani jó tartalommal?
Előadó: Némethi Erika Marketingszöveg.hu

12.35−12.55 Jó gyakorlat 8+2 tipp a tuti hírlevélért. 10 szempont, amit be kell tartani, hogy üssön a hírlevél.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

12.55−13.15 Tartalommarketing a Google AdWords-ben – hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak.
Előadó: Szaladják Linda Google AdWords hirdetési specialista, online marketing szakértő, www.marketingkezdoknek.hu

13.15−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.00−14.20 Infotainment, azaz hogyan adjuk át üzleti  információinkat gyorsan és érthetően. Videók és Youtube.
Előadó: Kolesár Krisztián CEO, Visionary 7 Ügynökség

14.20−14.40 Vírusmarketing, gerillamarketing. Megosztással terjed a tartalom.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

14.40−15.00 A tartalombarát WordPress – a praktikus választás.
Előadó: D. Bikfalvi Moni WordPress szakértő, Pagony Multimédia Stúdió

15.00−15.20 Hogyan kell eredményesen posztolni a facebook-on? Optimális bejegyzéskomponálás a Facebook-on. Bejegyzések szövegezése, a call-to-action és a megfelelő képméretek megválasztása, valamint az időzítés szerepe.
Előadó: Klausz Melinda  közösségi médiaspecialista

15.20−15.40 Szakértői státusz építése. A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élet-halál harcot vívnak. Hogyan tudjuk ezt a pozíciót felépíteni?

Előadó: Langmár Zsuzsa üzleti kommunikációs szakértő, szövegírásblog.hu

15.40−16.00 Konzultáció az előadókkal

15.50−16.20 „Üzleti kézfogó” A résztvevők szervezet bemutatkozása egymásnak névjegycserével. Üzleti networking.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014. december 5-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. december 5-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
28

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Hosszúsétatér 4-6.

Brandépítés – 2017

okt
12

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet