Ügyfélélmény a 21. században

Új technikák, módszerek az elégedett ügyfélért

Időpont: 2017. október 05. , Helyszín: Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.
  • Tematika nyomtatása

A sikeres cég elsődleges „terméke”az ügyfélélmény. A bevételek ötödét is veszítheti a cég egy év alatt, ha nem kiemelten kezeli az ügyfeleit, ha minden munkatársa, a szervezet egésze nincs átitatva az ügyfelek szolgálatával, az ügyfél elégedettségére törekvéssel. A technológia rohamos fejlődése, a fogyasztók tudatosodása és a piaci verseny élesedése miatt elsődleges stratégiai feladattá vált az ügyfélélmény folyamatos fejlesztése.

Hogyan fokozzuk folyamatosan ügyfeleink élményszintjét, hogyan érjük el hűségüket, elégedettségüket ma a 21. században?

Várjuk az ügyfélközpontúság fontosságát felismerő cégek vezetőit, akik meg szeretnék ismerni a legújabb, azonnal hasznosítható gondolkodásmódot, technikákat, módszereket. Mert tudják, hogy ez a versenyképesség megőrzésének kulcsa.

A minden sejtjében ügyfélcentrikus vállalat a nyerő!

Gazdag tartalom, Early bird kedvezmény és Gundel-konyha!

600x200

Ügyfélélmény a 21. században

Új technikák, módszerek az elégedett ügyfélért

 

Helyszín:  Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.

Időpont: 2017. október 5. (csütörtök)  9.00 ­– 17.30

 

Program

Regisztráció: 8.30–­9.00

9.10–9.40 Ügyfélélmény a 21. században. Trendek, gyökeres gondolkodásmód-, szemléletváltás.

 Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor

9.40–10.10 Ügyfélszolgálat fénysebességre kapcsolva.

 Előadó: Reisz Róbert áruházigazgató, SelfSell.hu

10.10–10.30 Az ügyfélélmény folyamatos növelésének bevált eszköztára.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója

10.30­–10.50 Ügyfélút-tervezés. A felismeréstől az álomügyfélig.

 Előadó: Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor

 

10.50–11.10 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Az ügyfélélmény helye a cég stratégiájában.

 Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

11.10–11.30 Konzultáció és kávészünet

11.30–11.40 Ügyfélélmény felülnézetből.

Előadó: Berényi Attila ügyvezető/partner, Xperion Kft.

11.40–12.00 Új technológiák uralta ügyfélszolgálat, ügyfélkezelés. Személyesség automatizálva.

Előadó: Huszics György elnök, DIMSZ (felkérés alatt)

 12.00–12.20 Ügyfelekről adatszerzés.

Előadó: Keleti József Country manager, Bisnode Magyarország Kft.

12.20­–12.40 Az ügyfél érzelmi kötődésének pszichológiája.

Előadó: Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

12.40–13.20 Konzultáció és ebédszünet (büféebéd, Gundel-konyha)

13.20–13.35 Ahány ügyfél, annyi weboldal. Személyre szabottan.

Előadó: Szántó Péter alapító, Springtab

13.35–13.50 Érzelmi kötődés a social media segítségével.

 Előadó: Klausz Melinda socila media specialista, kozossegi-media.com

13.50–14.10 A nélkülözhetetlen munkatársi elkötelezettség elérésének titka.

Előadó: Lovas Zoltán cégvezető, Nexon

14.10–14.30 A jó panasz- és problémakezelés mindent visz.

Előadó: Vizi Bea ügyvezető igazgató, Gordon & TA Oktatásszervező és Tanácsadó Kft.

14.30–15.30 Best Practice-ek és új technológiák bemutatkoznak:

14.30–14.45 Ügyfélélmény digitalizációval.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.

14.45–15.00 Gamification. Szeretünk játszani. ­Sárosi Róbert alapító, ügyvezető Duelbox – Event gamification

15.00–15.15 Lojális és hosszú távú kapcsolat kialakítása az ügyféllel .­Csirmaz Nándor senior tanácsadó, Develor

15.15–15.25 Hogyan találjuk meg a legmegfelelőbb személyiségű munkatársat?  – Ocskay Márta Country Manager Hungary & Austria, CNA Executive Search Hungary Kft.

15.30–16.30 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Early Bird kedvezmény szeptember 25-ig!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa helyett Early bird kedvezménnyel szeptember 25-ig 14.000 Ft+Áfa!

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag az Ügyfélélmény a 21. században konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel szeptember 25-ig 14.000 Ft+Áfa!A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa



  • Kizárólag az Ügyfélélmény a 21. században konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. szeptember 22-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. szeptember 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban*:
Szervezet tevékenységi köre*:
Szervezet létszáma*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?*
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
28

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Hosszúsétatér 4-6.

Brandépítés – 2017

okt
12

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet