Üzleti Etikus Cégek Fóruma

Az üzleti tisztesség és a siker összefüggései

Időpont: 2015. június 04. , Helyszín: Budapest, Hotel President (V. ker. Hold utca 3-5.)
  • Tematika nyomtatása

A cégek üzleti morálja alapvetően a vezető, vezetőség hitvallását, etikai elveit, emberi értékrendszerét tükrözi vissza. Van-e különbség a multinacionális és a családi kis-, középvállalkozások etikai értékrendje között? Lehet-e tudatosan beépíteni a tisztességes emberi értékrendeket a cégbe vagy ez csak a vezetők és az ott dolgozó emberek magukkal hozott magas emberi moralitásán múlik?

Tisztességes árkialakítás, a szerződések és fizetési határidők betartása, a munkavállalók és alvállalkozók kiszolgáltatottságának nem kihasználása, a természet, környezet tisztelete, értékként kezelése, felelősségvállalás a cégtől függő emberi, természeti, társadalmi környezetért, s még sorolhatnánk, mit is értünk etikus üzleti magatartáson. Számon lehet-e már kérni a cégeken termékük, szolgáltatásuk etikusságát? Mondhatja-e magáról egy vállalat, hogy etikus, ha terméke, szolgáltatása károsít embert, állatot, természetet? Emberi, társadalmi értékeket rombol?

Elfogadható-e még az az érv, hogy az etikus üzleti magatartás nem kifizetődő? Egyáltalán hosszú távon melyik a nyerő: tisztességtelen, önző profithajhászás, vagy a tisztességes, emberi, etikus üzletvitel?

Évente egyszer összegyűlnek az üzleti etikus cégek vezetői, valamint a társadalom és az üzleti élet képviselői, hogy ezeket a kérdéseket megvitassák és mások számára is elgondolkodtató, a széles körű megértést segítő válaszokat adjanak.

Üzleti Etikus Cégek Fóruma

Az üzleti tisztesség és a siker összefüggései

 

Időpont: 2015. június 4. 13.00−17.00
Helyszín: Budapest, Hotel President (V. ker. Hold utca 3-5.)

Program

Regisztráció: 12.30−13.00

 A konferencia háziasszonya: Demcsák Mária, a Piac & Profit alapító főszerkesztője, az Üzleti Etikai Díj alapítója

13.00−13.20 Köszöntő: László Ervin filozófus, akadémikus, a Budapest Klub elnöke, az Üzleti Etikai Díj alapítója (skype-előadás)

13.20−15.00

I. dialógus 

A ma már számon kérhető etikus üzleti magatartásmód, gondolkodásmód összetevői, az emberi és üzleti etika, moralitás, tisztesség közös mezsgyéi

Vitaindító előadás: Garaczi Imre egyetemi docens Pannon Egyetem: A megtérülő etika tartalma és gyakorlata

Felkért hozzászólók (10-15 perc)

Radácsi László CSR-szakértő, BGF tudományos főmunkatárs, SmartLab Kft.
Sigray Mária ügyvezető igazgató, Rondo Hullámkartongyártó Kft. ( 2014-es díjazott)
Jakab Roland ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország Kft. (2000-ben díjazott)
Prohászka Ottó ügyvezető igazgató, Tutti Élelmiszeripari Kft. (2014-ben díjazott)
Beleznai Nándor ügyvezető igazgató, Wagner Solar Hungária Kft. (2014-ben díjazott)

Best Practice előadások:

Kopacz Tamás, a Mapei Kft. termelési és minőségirányítási vezetője: Hogyan tanítjuk mi az etikát a munkatársaknak?
Dakó Andrea, a Magnet Magyar Közösségi Bank partnerkapcsolati igazgatója: Út az ösztönös etikusságtól az értékalapú gazdasági működésig.A MagNet Bank elmúlt 20 éve.

Interaktív beszélgetés: A dialógus résztvevői, hozzászólói, kérdezői a konferencia résztvevői, az előadó és a felkért hozzászólók.

15.00−15.30 Kávészünet

15.30−16.40

II. dialógus

Multinacionális, nagyvállalati, középvállalati, kisvállalati, családi vállalati etikai értékrendek. Különbségek, azonosságok, sajátosságok.

 

Vitaindító előadás: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója: Az elmúlt 15 év tapasztalatai az etikai értékrendekről és a fejlődésről a hazai vállalatoknál. Mintegy 400 pályázat és pályázó értékelése. Egy felmérés tanulságai.

Felkért hozzászólók (10-10 perc)

Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, Alphasonic Kft. (2014-es díjazott)
Szabó Lajos ügyvezető igazgató. iData Kft. (2014-ben díjazott)
Kürti Sándor elnök, Kürt Computer Zrt.(2002-ben díjazott)
Dr. Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

Interaktív beszélgetés: A dialógus résztvevői, hozzászólói, kérdezői a konferencia résztvevői, az előadó és a felkért hozzászólók. 

16.40−17.00 Konferenciazáró előadás: Ruzsa Ágota, a SOL Intézet igazgatója: Etika, rendszerszemlélet és a társas intelligencia összefüggései. A jövő vezetői és szervezeti kompetenciái.

A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

Részvételi díj: 10.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi díj

Részvételi díj: 10.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. május 22-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. május 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Hotel President (V. ker. Hold utca 3-5.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
28

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Hosszúsétatér 4-6.

Brandépítés – 2017

okt
12

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet