Válság okozta „kreatív” értékesítési technikák. Válságmarketing

A KKV-AKADÉMIA negyedik őszi rendezvénye

Időpont: 2013. október 15. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Árengedmény, kupon, vásárlói közösségek, „Ingyenbiznisz”? Tudjon meg többet a válságban is működő kreatív értékesítési technikákról a BKIK és a Piac & Profit közös rendezvényén!

Az elmúlt években számos új „kreatív” értékesítési technika született, s vált népszerűvé a kkv-k körében, pusztán a válság okozta piacszűkülés miatt. Elszaporodtak a kuponok, a vásárlói közösségek, a gyűjtőkártyák, kedvezmények, árengedmények. A rendezvényen bemutatunk szinte minden újdonságot, melyek a piacon ma működnek.

Válság okozta „kreatív” értékesítési technikák

Válságmarketing

A BKIK IX. Banki, Biztosítási Osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Időpont: 2013. október 15. 10.00−16.00
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

A rendezvényt támogatja: a BKIK XXVIII. Osztálya

Program:

9.30−10.00  Regisztráció

10.00−10.50 Kreatív értékesítési technikák. Újdonságok a kereskedelmi fogásokban. Kedvezmények előnyei, hátrányai. Hogyan őrízhető meg az érték, ha  folyamatosan kedvezmények adására kényszerülünk?
Előadók: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group, Szalai Károly marketingkoordinátor, tréner, Cardo Kft.

10.50−11.20 Válságmarketing VS közösségi média.
Előadó: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

11.20−11.40 Konzultáció az előadókkal  és kávészünet

11.40−12.10 Kuponkereskedelem beemelése a kereskedelempolitikába. Mit hoz, mire jó, mik a hátrányai? A vásárlói közösségek (kuponoldalak stb.) értelme, haszna és hátránya az üzletvitelünkben.
Előadó: Kovács Gergely, Kupon Birodalom

12.10−12.40 Kedvezménygyűjtő kártyák, mint vásárlást serkentő eszközök.
Előadó: Galisz Tamás ügyvezető, G-Mentor Kft. Itthon otthon van Kártya

12.40−13.40 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
(benne 20 perc Üzleti kézfogó)

13.40−14.10 A digitális ingyenbiznisz.Ingyenességen alapuló üzleti modellek a digitális világban- melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
Előadó: Kepecs Iván ügyvezető, marketInvent social média ügynökség.

14.10−14.30 Ügyfél-lojalitás növelése ügyfélhűségi programmal. Új ügyfél engagement és a customer experience növelése az online technológiákkal. A 3. generációs chat.
Előadó: Stekl László független gazdasági és változásmenedzsment szakértő.

14.30−14.50 Hogyan építsünk pretotípust? Menj biztosra, hogy megfelelő terméket vagy szolgáltatást készítesz, mielőtt még elkészíted!
Előadó: Bonyhádi Gábor alapító, MarkMyProfessor.com, Lamirez.com

14.50−15.10  Igyál sokkal több kávét − azaz a személyes találkozók és élő közösségek ereje a marketingben.
Előadó: Hűvös Ágnes stratégiai tanácsadó, Megoldás.Most

15.10−15.20 Barterkereskedelem, mint megoldás, ha nincs pénzünk.
Előadó:Demcsák Mária ügyvezető igazgató, Piac & Profit

15.20− Konzultáció az előadókkal

15.40− Üzleti kézfogó − a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.) Kétszer 20-20 perc a programon belül (ebédszünetben és a rendezvény végén).

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő (Egy cégtől érkező második, harmadik fő 50% kedvezménnyel jöhet)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

 

Üzleti kézfogó
Figyelem: Új szolgáltatás a Piac & Profit Konferenciáin! A Piac & Profit konferenciái ezentúl nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat adnak át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszik, hogy a konferencián megjelenők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek. Ennek érdekében a Piac & Profit az őszi konferenciáin bevezeti a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését elősegítő “Üzleti kézfogó” programot. Ezentúl már nem csak a hasznos tartalom, hanem a networking-építés miatt is érdemes eljönni a rendezvényeinkre.

 

A KKV-AKADÉMIA 2013. őszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

Kedvezményes részvételi díjak:

1.) A részvételi díj 13.000.- + áfa/rendezvény

2.) 3 vagy több téma együttes megrendelése esetén a kedvezményes ár: 10.000 Ft + áfa /rendezvény

A regisztráció ebben az esetben rendhagyó, ne a honlapon jelentkezzen, kérjük küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni:  [email protected]

3.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén (ugyanazon rendezvényre érkező második, harmadik fő): minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak fél áron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi, gyorsasági kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódnak!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

 

Részvételi díj

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. október 4-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. október 4-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

máj
24

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)