Webáruházi trendek – 2016

Új nyerő kereskedelmi és marketingtechnikák

Időpont: 2016. február 18. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Már nem az a kérdés, hogy kell-e webáruházat üzemeltetni 2016-ban, hanem az, hogyan tudjuk a rohamos tempójú változásokat, újdonságokat követni. A B2C és B2B egyre nagyobb része tevődik át a webre, a webkereskedelem rohamos térnyerése mellett egyre nagyobb a webáruházak közötti verseny. Aki nem veszi át szinte azonnal a legújabb technológiákat, marketingfogásokat, ügyfélkezelési és értékesítési módszereket, nagyon gyorsan lemarad a versenyben.

A webes ügyfél hűtlen fajta. Gyorsan vált, ha nem szolgálják ki gyorsan, könnyen, kényelmesen, ha nem keresik a kedvét, nem becsülik meg a hűségét, nem teszik elé az újdonságokat úgy, ahogyan ő szereti.

Ismerje meg a legújabb webáruházi trendeket a legjobb szakemberek segítségével!

Webáruházi trendek – 2016
Új  nyerő kereskedelmi és marketingtechnikák
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2016. február 18. 9.30−16.10
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:
Regisztráció:  9.00-9.30

9.30−9.50 E-kereskedelmi trendek 2016. Átfogó értékelés a várható piaci, technológiai, marketing és értékesítési változásokról, ügyfél-igényekről.
Előadó: Kulcsár István Róbert WebShop Experts

9.50−10.10 Új értékesítési marketingtechnikák a webáruházak forgalmának növelése érdekében. Hírlevél, adatbázis, ügyfélkezelés, weboldal, akciók, kosérérték-növelési technikák stb.
Előadó: Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Goup

10.10−10.30 Social Media marketingtrendek. Dinamikus termékhirdetések a Facebookon. 15 Ft-os CPC, 10%-os CTR és ROI pozitív eladás a Facebookon. Hogyan használható a dinamikus termék-remarketing hatékonyan?
Előadó: Kocsis Márk  üzletágvezető, MTT Media

10.30−10.50 Webkereskedelem és az öncélú reklám elkülönítése. A reklámadózás szabályainak megfelelés pontosítása. Lehet, hogy nem is tudjuk, hogy reklámadó-alannyá vált a webáruházunk?
Előadó: dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd, infokommunikációs szakjogász, Szilágyi és Világosi Ügyvédi Iroda

10.50−11.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

11.10−11.30 E-kereskedelem avagy a B2C kiszolgálás és a logisztika házasítása .  A vevőkiszolgálás egyszerűsödése és gyorsulása. Áruátvételi újdonságok. A népszerű megoldás titka.
Előadó:  Varga Bálint  marketing és értékesítési részlegvezető, Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft.

11.30−11.50 Újdonságok a webmarketingben, melyek jól használhatóak a webáruházak piaci versenyében. Ismertségnövelés, hitelesség elérése, jó hírnév szerzése, márkanév építése.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető,  stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

11.50−12.10 A vevőkiszolgálás új módszerei. A nyerő ügyfélkezelések bemutatása, hatásuk, előnyeik elemzése. Mit szeret az ügyfél? Mit tegyünk a megtartásukért?
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

12.10−12.30 Automatizált értékesítési modell – a XXI. század legújabb vevőszerző módszerei.
Előadó: Veres Attila ügyvezető igazgató,Veres és Társa Kft.

12.30−12.50 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.50−13.10 Amiről gyakran elfeledkezünk: a hatékony panaszkezelés folyamata.  A vásárlói észrevételek kezelése meghatározó az ügyfeleink megtartásában.
Előadó: Csordás Imre kereskedelmi igazgató, Click On Hungary Kft.

13.10-13.30 Webáruházak e-számlázási gyakorlata.
Előadó: Kiss Gábor üzleti elemző, Billzone.eu – N-Ware Kft.

13.30-13.50 E-számla küldése, befogadása a XXI. század követelményeinek megfelelően. Milyen előnyöket rejt ez a rendszer?
Előadó: Sághy Balázs senior sales manager, First Businesspost Kft. – Central Europe

13.50-14.10 Az online fizetési rendszerek szerepe a vevőszerzésben
Előadó: Al-Absi Gáber Seif – üzletfejlesztési és értékesítési vezető – OTP Mobil Kft.

14.10-14.50 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.50-15.10 Webshopdizájn-trendek. A jó, a szép, a hasznos, a minőségi és a hatásos.
Előadó: Varga Ferenc kreatív igazgató, Brandcontrol

15.10−15.30 A jól működő informatikai rendszer. A zökkenőmentes ügyfélkiszolgálás (és minden számítógépes munka) technikai feltételei.
Előadó: Tóth Tamás ügyvezető, Capella Informatika Kft.

15.30−15.50 Hogyan érjünk el nagyobb konverziót személyre szabással? Growth hack trükkök és az adat alapú stratégia lényege.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab // Szanto.co

15.50-16.10 Közösségi média ügyfél-, konfliktus-, panasz-és nyereményjáték-menedzsment a gyakorlatban.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista

 16.10−16.30 Konzultáció az előadókkal

16.20−16.50 Üzleti kézfogó. A résztvevők számára networking-program, üzleti célú ismerkedés szervezett rendszerben.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

 

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. február 5-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. február 5-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
28

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Hosszúsétatér 4-6.

Brandépítés – 2017

okt
12

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet