Értékesítés a weben. A webáruház új trendjei

A KKV-AKADÉMIA hatodik rendezvénye

Időpont: 2014. április 17. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Folytatjuk a továbbképzést a webáruház, webkereskedelem témájában. Rohamos mértékben térnek át a hazai cégek, kereskedők a webes felületen való értékesítésre.  A vásárlóközönség  folyamatosan növekvő része már szívesebben „tér be” a virtuális boltokba, mint az igaziba. Ma már nem lehet piaci versenyben maradni saját webáruház nélkül. A leggyorsabban fejlődő webáruházak egyre gyorsabb, hatékonyabb, bravúrosabb webértékesítési technikákkal, felületekkel, értékesítési trükkökkel, vevőcsalogató és megtartó technikákkal rukkolnak elő. A facebook-on való jelenlét is új távlatokat kapott.

Ismerje meg és azonnal kövesse a legújabb trendeket! Csak így maradhat versenyben! A KKV-AKADÉMIA előadói ebben segítenek.

Értékesítés a weben

A webáruház új trendjei

A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyongazdálkodás Osztálya és a Piac & Profit közös rendezvénye

 

A rendezvényt támogatja: a BKIK XXVIII. osztálya

Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Időpont: 2014. április 17. (csütörtök) 10.00-16.00

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.45 Webáruházak és a marketing. Az e-kereskedelem új trendjei. Milyen webáruházat építsünk 2014-ben? Webáruház-forgalomnövelés  Facebookkal. Hogyan építsünk, szegmentáljuk és növeljünk adatbázist?  Miért szükséges egy webshop folyamatos fejlesztése?
Előadó: Lukács Ádám József online marketingspecialista, Hinora Marketing Group.

10.45−11.05 E-számlázni muszáj – de nem mindegy, hogyan!
Előadó: Stygár László szolgáltatásfejlesztési igazgató, Számlázz.hu

11.05−11.25 e-Futárszolgálat. Hogyan alkalmazkodik a logisztikai szolgáltató az online világ megváltozott igényeihez?
Előadó: Szabó Ákos ügyfélszolgálati vezető, trans-o-flex  Hungary Kft. 

11.25−11.50 Konzultáció és kávészünet

11.50−12.10 Megtalál!  Megtetszik! Megvesz? Ha már megtalálnak a weben, s azonnal vásárolni szeretnének, megtehetik-e? Az online impulzus alapú vásárlás támogatása.
Előadó: Váradi János Country Manager, PayU Hungary Kft.

12.10−12.30 Mumusok és mumusölők. Az EU 1169/2011 rendelete,  ami ez év december végétől él, rettegésben tartja a webkereskedőket és a beszállítóikat. Hogyan tegyünk eleget az elvárásoknak?
Előadó: Kétszeri Dávid  üzletkapcsolati igazgató, GS1 Magyarország Nonprofit Zrt.

12.30−12.50 E-kereskedelmi trendek 2014-ben
Előadó: Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, WebShop-Experts Kft.

12.50−13.30 Konzultáció és ebéd

13.30−14.10 Kereskedelem vs. e-kereskedelem = adózás vs. e-adózás? Adózási és számviteli buktatók az e-kereskedelemben.
Előadó: Kalocsai Zsolt Managing Partner, CEO, RSM DTM Hungary Zrt.

14.10−14.40 A B2B e-kereskedelem sajátosságai.
Előadó: Dimitrova Dessislava cégvezető, Alphasonic Kft.

14.40−15.10 A mobil és webes változások hatása a webkereskedelemre.
Előadó: Kis Ervin Egon elnök,  SZEK.org

15.10− 15.30 Az okos webshop titkai. CorinCloud önműködő értékesítés.
Előadó: Pető Róbert ügyvezető, internetmarketing szakértő,  Quickstudio Group.

 15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.40−16.00 Üzleti kézfogó – a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.)

A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk! 

A részvételi díj: 13.000 Ft + áfa
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi. 

A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

 

 

Részvételi díj

A részvételi díj: 13.000 Ft + áfa/fő

A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014. április 4-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. április 4-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
28

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Hosszúsétatér 4-6.

Brandépítés – 2017

okt
12

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet