Piac & marketing

chatbot, facebook, közösségi média, messenger, online marketing, ppc, social media

Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren

piacesprofit.hu

A Facebook az utóbbi időben inkább csökkentette a hirdetés típusok számát, hiszen sok korábbi hirdetést olvasztott össze. Péládul az eseményeket, a rajongógyűjtést és a bejegyzés aktvitást tette be az aktivitások alá. Közben a platformok és a lehetőségek bővültek, megjelent például több hirdetésen belül a Messenger, mint elhelyezés és Messenger, mint célfelület – írja a Közösségi Kalandozások blog.

Tovább olvasom »
buyer persona, kommunikációs csatornák, közösségi média, marketing, social media, ügyfélszolgálat

Ezért fontos a marketing és az ügyfélszolgálat összehangolása

piacesprofit.hu

Ahogy a fogyasztók jelentős tábora a közösségi médián keresztül kommunikál a vállalatokkal, úgy válnak egyre fontosabbá azok a marketingstratégiák, amelyek figyelembe veszik és kihasználják a marketing és az ügyfélszolgálat közötti kapcsolatot. Egy nemrégiben publikált tanulmány szerint a közösségi médiát használó marketingesek 75 százaléka tekinti az ügyfélszolgálatot a közösségi média elsődleges felhasználási módjának. Amíg azonban a marketingesek többsége elismeri, hogy az ügyfélszolgálat a társadalomban való megjelenés egyik fő funkciója, a válaszadóknak mindössze 26 százaléka említette az ügyfélszolgálati szempontokat a közösségimédia-stratégiák vezető elemeként. Az alábbi 8 ok mutatja, miért fontos a marketing és ügyfélszolgálat szoros összehangolása.

Tovább olvasom »
app, bitrise, értékesítési technika, fejlesztés, mobilalkalmazás, mobilapplikáció, startup

Nem magunknak fejlesztünk

Szeicz András

A fiatal fejlesztőkből álló Bitrise szintén fejlesztőknek nyújt szolgáltatást. A magyar startup komoly sikereket ért el nemzetközi szinten, aminek egyik bizonyítéka, hogy olyan partnerekkel büszkélkedhet, mint az Amazon vagy a HipChat.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez
7blog, digitális marketing, kkv, marketing, nagyvállalat, online maraketing, ppc, seo

Ezek voltak 2017 legnagyobb kihívásai marketing területen

piacesprofit.hu

Sokan azt gondolják, hogy egy nagyvállalati digitális marketing a legkönnyebb dolog a világon. Óriási marketing büdzsék, kiszervezett folyamatok, kiépített brand. Milyen nehézség is lenne egy ilyen környezetben? A 7blog megkérdezett 20 nagyvállalati marketing vezetőt arról, hogy mi volt 2017-ben a legnagyobb kihívás számukra a digitális marketing területén.

Tovább olvasom »
budapest airport, Liszt Ferenc Repülőtér, Marokkó, rekord utasforgalom, új járatok

Ennyien még nyáron sem utaztak

piacesprofit.hu

Minden idők legerősebb szeptemberi utasforgalmát rögzítették a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren szeptemberben: 1 247 352 utas érkezett és indult Budapestről. Tavaly még a júliusi csúcsban sem volt sem volt ekkora forgalom a Budapest Airport két terminálján

Tovább olvasom »
brandépítés, branding, etikus cég, kkv konferencia, márkaépítés, önbizalom, személyes márka, y generáció

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Szeicz András

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez

Szakértő partnereink

GÖCZŐ ÁGNES
www.marketingjam.eu
HÉJJ SZILÁRD
MarketingArc
LANGMÁR ZSUZSANNA
www.szovegirasblog.hu
LESKÓ NORBERT, vezérigazgató
MiniCRM Zrt.
www.minicrm.hu
SZALAI KÁROLY
Értékesítés, marketing, tréning
www.salesblogforu.wordpress.com
SZILÁGYI TÍMEA
www.mikromarketing.hu/

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor