Keresőoptimalizálási tanácsok cikkek


SEOzseni: keresőoptimalizálás, online marketing és weboldal készítés webapp

SEOzseni: keresőoptimalizálás, online marketing és weboldal készítés webapp 

Vállalkozásunk sikerét biztosítja a keresőoptimalizálás.
A SEO halott?

A SEO halott? 

A SEO halott. Keresőoptimalizálással kapcsolatban talán ez az a klisé, ami a legtöbbször elhangzik. Ha ez így van, akkor mi, SEO-sok számtalan cég zombi gyermekeit neveljük. És egész jó felnőttek lesznek belőlük – írja Minorics Dávid, SEO szakértő.
2018-as SEO-trendek: mire érdemes készülni és mire nem?

2018-as SEO-trendek: mire érdemes készülni és mire nem? 

Mind fontosabb szerepet tölt be a keresőoptimalizálás, azaz a SEO a cégek marketingtevékenységében, azonban a keresők algoritmusainak változásaihoz állandóan alkalmazkodni kell. Szakértőnk, Papp Gábor segítségével megmutatjuk, mire lesz érdemes ügyelni 2018-ban.
Hogyan válasszunk SEO tanácsadót?

Hogyan válasszunk SEO tanácsadót? 

Szeretné, hogy valóban több látogató érkezzen a keresőkből a weboldalára? A SEO is egy szakma, vagyis ha valódi eredményekre vágyik, szakemberre lesz szüksége. De hogy válasszuk ki?
Linkgyűjtemények: 5 szempont a megfelelő kiválasztásához

Linkgyűjtemények: 5 szempont a megfelelő kiválasztásához 

Sokszor hallani, hogy a linkgyűjtő oldalak kora lejárt, már nem érdemes ezekre építeni a keresőoptimalizálást. Szakértőnk szerint viszont nem mindegy, milyen oldalról van szó pontosan.
Most már nem luxus a biztonság, hanem követelmény

Most már nem luxus a biztonság, hanem követelmény 

Kisebb forgalmat és kevesebb vevőt hozhat a vállalkozásoknak a Chrome és a Firefox újítása. Mostantól ugyanis feltűnően figyelmeztet a két böngésző a nem biztonságos weblapokra. A Google a keresésekben is háttrébb sorolódnak az ilyen oldalak.
3 SEO tévhit, amit a Google akar elhitetni velünk

3 SEO tévhit, amit a Google akar elhitetni velünk 

A keresőoptimalizálással minden neten jelen lévő vállalkozásnak foglalkoznia kell és annyi különböző jónak hangzó tanáccsal találkozni, hogy nehéz eldönteni, mi az igaz - és még a Goolge sem mindig segít. Szakértőnk segít eloszlatni három tévhitet.
Büntet a felugró ablakokért a Google

Büntet a felugró ablakokért a Google 

A Google hivatalos blogoldalán jelentette be, hogy 2017. január 10-én új algoritmikus büntetést vezet be azon mobil weboldalak esetén, amelyek túlzott mértékben használnak felugró ablakokat.
Félnek a SEO-tól az amerikaiak?

Félnek a SEO-tól az amerikaiak? 

Míg Európában és Magyarországon egyre több keresőmarketinggel (Search Engine Optimization- rövidítve: SEO) foglalkozó szakemberre van szükség, addig Amerikában pont itt spórolnak a vállalatok.
Így lehet mobilbarát a weblapunk

Így lehet mobilbarát a weblapunk 

A friss kutatások szerint már nem csak a fiatalok, de az ötvenes korosztály is szívesen böngész mobilról. Percek kérdése, hogy áttörjön a mobilos vásárlás is, ráadásul a Google is díjazza - nem kérdés tehát, hogy szükség van mobilbarát weboldalra. Kérdés, milyen legyen.

A 7 legjobb SEO tipp 2016-ban 

A keresőoptimalizálás minden neten jelenlévő cég számára fontos, de a webes értékesítés során még inkább. Az új elvek szerint már nem elég a kulcsszavakra, vagy a szöveg-kép arányra figyelni. Szakértő segít, mi jöhet be!

Láthatatlanság a csalás jutalma 

Sok szó esik arról, hogyan javíthatunk az oldalunk helyezésén a keresési listákban, hogyan kerüljünk minél előbbre például a Google-ban. De fontos, hogy ne csábítson el a „sötét oldal”. Egyszerűen nem éri meg.

A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban 

A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.

Újra felülírja a SEO-szabályokat a Google? 

A Google újra arra készül, hogy felforgassa a találati listák megjelenését. Az elmúlt hetekben számos hír és hivatalos közlés látott napvilágot, ami a keresőóriás algoritmusának újabb változtatásait helyezi kilátásba – ezeket gyűjtötte össze a kulcsszo.hu.

Nem jönnek a látogatók? Ez lehet a háttérben! 

Sajnos gyakran előfordul, hogy egy-egy céges weboldal Google-ból érkező forgalma egyik-napról a másikra megfeleződik. Mi állhat a háttérben? Erre kerestük a választ.

Már a SEO sem csodafegyver? 

A közösségi oldalak térhódításával és a fogyasztói szokások megváltozásával bizony már a keresőoptimalizálás sem az a csodafegyver, ami valaha volt. Már sok esetben ugyanis nem az a nyerő, aki a lista tetején trónol.

Így nem éri kellemetlen meglepetés a költözés után 

Egy céget költöztetni nemcsak nagy feladat, hanem kockázat is, hiszen nem biztos, hogy az ügyfelek az új üzlethelyiséget is megtalálják. A digitális korszakban pedig már nem elég egy táblát kitenni a régi boltra az új cím elérhetőségeivel: az online világban is jeleznünk kell, hogy máshol keressenek.

Elbuknak a hazai márkák a Google tesztjén 

Április 21-én érkezik a Google új mobil algoritmusa, ami megintcsak felülírja a keresőoptimalizálást. Hogy milyen felkészületlenek a magyar vállalatok, az jól látszik abból, hogy egy kutatás szerint a hazai nagy márkaoldalak többsége elbukik a Google új tesztjén.

Előnybe kerülnek a mobilbarát weboldalak 

Igen fontos bejelentést tett a Google miszerint április 21-től megváltozik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát weboldalak, emiatt alapvetően megváltozik a találati sorrend is.

Ez kell egy sikeres webáruház kialakításához 

Egy sikeres webshop elindításához szükség van a megfelelő technikai feltételekre, kellő hozzáértésre, elegendő pénzre és időre. Ahhoz, hogy sikeres legyen elengedhetetlen a jó üzleti modell, a márkánk ismertsége és hogy visszatérő vásárlóink legyenek. De hogyan érhetjük mindezt el? Milyen eszközök, módszerek segítségével készíthetünk profitábilis webáruházat?

Webáruházak veszélyben: így büntet a Panda 

Tavaly nyáron és ősszel hazai webáruházak sokasága kapott komoly büntetést, a Google egyik, a keresőoptimalizálók által jól ismert algoritmusától a Panda algoritmustól.

Így kerüljük el a Pingvin haragját 

Megfelelő linkek nélkül egyetlen weboldal sem érhet el jó helyezést a Google keresőjében, ám a linképítés komoly kockázatokat is hordoz. Ismerkedjünk meg a Google Pingvin algoritmusával! Szakértőnk segít, hogy feleljünk meg neki.

Sok magyar oldalnak megkegyelmezett a Pingvin Mikuláskor 

Mikulásra igen komoly változásokat hajtott végre a Google a magyar kereső algoritmusában is. A Pingvin algoritmus sok, korábban büntetett oldalnak kegyelmezett meg.

5 tartalmi baki keresőoptimalizálásnál 

Hiába építjük ügyesen a linkeket, figyelünk a kulcsszavakra, mégis gyakran kárba vész a keresőoptimalizálásba fektetett idő. Pontosabban elvérzik weboldalunk, ha a tartalomról van szó. Íme a leggyakoribb hibák, amiket célszerű elkerülni honlapunk tartalmának feltöltésekor:

A linképítés nem minden avagy mi a keresőoptimalizás lényege? 

A keresőoptimalizálás lépéseit néha félreértik. A végén derül ki, hogy egy csomó idő elment feleslegesen. Egyszerűen megspórolhatjuk a feleslegesen futott köröket. Megúszhatjuk, hogy különböző mértékű büntetés miatt hátrasorolja vagy el is tüntesse oldalainkat a Google.

Miért esett vissza hirtelen a weboldalam látogatottsága? 

A keresőkből érkező forgalom minden céges weboldal számára rendkívül fontos. Olykor azonban előfordul, hogy a látogatottságunk egyik napról a másikra visszaesik. A háttérben a Google büntetései állnak.

A linképítés 3 kulcsa 

Lehetetlen a Google élmezőnyébe kerülni linképítés nélkül. A honlapra hivatkozó és onnan elérhető linkek ugyanis még mindig megmutatják a webhely megbízhatóságát, hitelességét és aktualitását. Ahhoz, hogy weboldalunk megállja a helyét, a honlapunkra hivatkozó linkeknek 4 pontot kell teljesíteniük.

A Google is a biztonságot szereti 

Az SSL tanúsítvány már nem csak a hitelesítésben és az interneten utazó adatok titkosításában segíti a tartalomszolgáltatókat, de a látogatottság és az ismertség növeléséhez is hozzájárul

Így optimalizáljuk weboldalunkat 

Fontos szem előtt tartanunk és a Google mérnökei is azt hangsúlyozzák, hogy a felhasználók számára készüljön a tartalom és ne a keresőmotoroknak. A jó minőségű tartalomra mások is felfigyelnek, és a saját weboldalukon fognak hivatkozni egy-egy linkkel. A jó minőségű tartalom készítésében a következőket érdemes szem előtt tartanunk.

Linképítés: ezért büntet a Google 

A keresőoptimalizáló cégek többsége nagy hangsúlyt fektet a link építésre, de sokan elfelejtik, hogy gyorsan gyarapodó "backlinkek" csak egy bizonyos szintig hatékonyak. Ha ugyanis nem tartunk mértéket, a gyorsan és könnyen jött haszon sokba kerülhet.

Elengedte a pórázról a Pingvint a Google 

Szombaton ismét útjára bocsátotta a Google új algoritmusát, ami a Pingvin nevet viseli. Új weboldalak bukkanhatnak fel keresésekre, és sok webáruház dőlhet be éppen a karácsony időszak előtt.

Google: előnyben a biztonságos weboldalak 

A Google webmester blogjában jelentette be, hogy mostantól a keresőalgoritmusának része lett a biztonságos internetkapcsolat. A HTTPS protokollt használó weboldalak előnyt élveznek a nem biztonságos weboldalakkal szemben

A kisebbeknek kedvez a Google 

Jelentős mértékben módosította a Google kereső-algoritmusát, és ennek hatására számottevően változott a találati lista is. Az adatok szerint a nagy márkák voltak a mostani frissítés vesztesei.

5 makacs SEO tévhit 

Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.

Öt trend, amit idén követnie kell a sikeres online jelenléthez 

Néhány szakember már csak legyint a keresőoptimalizálásra (SEO) pedig az elmúlt évtized céges online csodaszere még nem múlt ki, bár tagadhatatlanul átalakult. Ami eddig megfelelt, az most már nem elég a keresők fejlődésének és a közösségi oldalak előretörésének köszönhetően.

Ha ez bejön, elfelejthetjük a SEO-t 

A világ negyedik legnagyobb keresője, az orosz Yandex, a hétvégén bejelentette, hogy teljesen új alapokra helyezi az internetes keresést. A Google egyelőre küzd azzal a problémával, amin az oroszok elegánsan átlépnek.

Így optimalizálja céges weboldalát! 

A keresőoptimalizálás, vagyis SEO nem egy egyszer elvégzendő feladat, hanem egy először nagyobb időbefektetést igénylő folyamat, ahol folyamatosan kell dolgozni az eredmények javításáért illetve fenntartásáért.

Mostantól teljesen máshogy keres a Google  

A Google bejelentette, hogy teljes mértékben lecserélte keresőalgoritmusát. Hasonló változás 2001-ben történt utoljára. A rangsorolási tényezők jelentős része megmaradt, de új elemek is kerültek az algoritmusba.

Újra kell gondolni a keresőoptimalizálást! 

A hangalapú keresés teljesen újraírhatja a keresőoptimalizálás módszereit. A piac teljesen felbolydulhat, pedig nem kis tételről van szó, csak az Egyesült Államokban 550 milliárd forintot költenek rá.

Indítsuk be saját globális weboldalunkat! 

Többféle stratégia is létezik a weboldal optimalizálására. Az optimalizálási stratégiát azonban nagyban befolyásolja a piac, amelyet célzunk. Az európai vagy amerikai piac esetében teljesen más stratégiát kell követni. Szakértőnk útmutatója tartalmazza az összes hasznos tippet, amelyet tudnunk kell a nemzetközi piac meghódításához!

A jövő internete a kkv-k nagy lehetősége 

A mai folyamatok a jövőben várhatóan sokkal személyesebbé, és önmegvalósítóbbá teszi a világhálót. Ez nem csak a közösségi oldalakat jelenti a fiatalok számára, hanem akár akkv-k is versenyhelyzetbe juthatnak a nagy cégekkel szemben, éppen a specializálódás miatt.

Mire jó a keresőoptimalizálás? 

Most már fent van a cég a neten. Így már jó? Hát, az a rossz hírünk van, hogy nem. Ha megvan a honlap, a céges megjelenés, hátra van valami igazán nagyon fontos: el kell érni, hogy a potenciális vevők és partnerek meg is találjanak az internet elképzelhetetlenül nagy dzsungelében.

7 dolog, amit el kell kerülni a sikeres honlapért 

Ha kemény munkával elértük, hogy a keresők releváns helyen hozzák fel a céges weboldalunkat, kár lenne, ha amikor odataláltak, azonnal vissza is fordulnának valami apróság miatt. Alább újabb 7 hiba, amit elkerülve nőhet az oldalon eltöltött idő.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo