Befektetéseinkről is telefonon döntünk

Az online vásárlás és banki ügyintézés mellett a megtakarítások során is egyre inkább teret nyerhetnek a webes felületek és telefonos alkalmazások. A hazai befektetők jelzései alapján egyelőre inkább az asztali eszközöket használják ilyen célból, a fejlesztések azonban ezen a területen is az okostelefonok irányába mutatnak – jelezte a K&H.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A dinamikusan növekvő internetes vásárlás és a pénzügyek kényelmes és gyors online vagy mobiltelefonos ügyintézése mellett viszonylag kevés szó esik arról, hogy nemcsak pénzünk elköltésénél, de a megtakarítások kezelésénél is mind nagyobb igény merül fel az internetes megoldásokra. „Tapasztalataink azt mutatják, hogy nemcsak a mobilbank-használók száma növekszik ugrásszerűen, de a megtakarítók is egyre nyitottabbak az okos megoldásokra. A prémium befektetőink többsége már most is használ valamilyen online felületet vagy alkalmazást, amin figyelemmel követheti megtakarításainak alakulását” – tájékoztatott Zobor Zsuzsanna, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója.

Kép: sxc

„A jelenlegi gyakorlat szerint hetente egy alkalommal és leginkább asztali számítógépen vagy laptopon figyelik befektetéseiket a megtakarítók, de megjelent a táblagépek ilyen célú használata is. Az okostelefonok egyelőre a sor végén kullognak, azonban ez ne tévesszen meg senkit. A fogyasztói szokások és a fejlesztések is egyértelműen ezen a területen mutatnak a legdinamikusabb növekedési potenciált” – mondta el Zobor Zsuzsanna.

Digitális armageddon jöhet: brutális mennyiségű az adatforgalom
Ma naponta 60 százalékkal több digitális adatot hozunk létre, mint tíz évvel ezelőtt egy teljes év alatt, ráadásul mindezt több mint negyvenháromszor gyorsabban tudjuk megtenni. A Google adatai alapján s 60 ezerszer keresünk rá valamire, 70 ezer YouTube videót tekintünk meg, 7 ezer tweetet küldünk el, és 800 fotót osztunk meg az Instagramon, összesen közel 50 GB digitális forgalmat generálva – másodpercenként.
Miről szeretnek tudni a befektetők?

„A befektetők visszajelzései alapján úgy látjuk, hogy alapvetően a megtakarítások lejárata és a hozamfizetés érdekli leginkább őket. Emellett főként portfóliójuk időszakos eredményének bemutatására, illetve a várható trendek függvényében javasolt portfólió-összetételre és átalakítási javaslatra tartanak igényt” – részletezte a leggyakoribb befektetői elvárásokat dr. Krizsai János, a K&H lakossági prémium szegmens marketingvezetője.

„Az aktuális igényeken túlmenően arra törekszünk, hogy minden, befektetéshez kapcsolódó és értékpapír-tranzakció művelet online látható és megvalósítható legyen, beleértve a tranzakciók lekérdezését, az időszaki eredmények grafikus nyomon követhetőségét vagy akár a tanácskérési igény jelzését is” – mondta el a szakember.

 

 

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo