Drasztikusan átalakul az Adwords!

A Google drasztikusan megváltoztatja az Adwords hirdetések rendszerét. Megszűnik a jobb oldali hirdetési sáv - írta meg az ite.hu. Már megint az organikus találatokra koncentrálók járnak rosszul.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ezzel párhuzamosan a Google a korábbi három hirdetés mellett négy hirdetést is megjelenít az organikus találati lista felett. Az első erre vonatkozó hírek csütörtökön jelentek meg, majd a legnevesebb keresőoptimalizálási portál a Search Engine Land megkeresésére a Google szóvivője is megerősítette a változásokat - írja az ite.hu. A változások minden országban és nyelvben életbe lépnek, azt viszont nem tudni pontosan, hogy mikor. A változtatás február 22-ével indul a hírek szerint. Egyelőre Magyarországon még nem élesedett az új rendszer, de vélhetően erre csak néhány napot kell várnunk.

Az organikus forgalomra koncentrálók számára rossz hír
Mindez azt is jelenti, hogy az organikus találati lista még lejjebb csúszik a találati listán, így ez az organikus forgalomra koncentrálók számára rossz hír.

A változások az asztali gépeken lesznek észlelhetőek. A jobb oldali sávban teljesen megszűnnek a hirdetések, leszámítva a termék listázási hirdetést (angolul PLA – Product Listing Ad). Az organikus találati lista felett a négy hirdetés, a Google szóvivője szerint nem lesz általános, csak azokon a területeken lesz jellemző, ahol nagyon komoly a verseny az egyes kulcsszavakra.

A Google egyébként már 2010 óta kísérletezik a négy hirdetés megjelenítésével – már mi is beszámoltunk erről – és a szóvivő szerint a jövőben is lesznek még kísérletek a találati listán. A változtatásokkal a mobil és asztali gépeken a találati lista hasonlósága tovább növekszik majd.

A jobb olcsóbb is! Kisokos AdWords hirdetéshez
Az AdWords hirdetés vonzó és olcsó lehetőséget jelent a kisvállalkozások számára. Persze csak akkor, ha jól csináljuk! A Piac&Profit KKV-Akadémiáján szakértők segítettek, hogyan írjunk hatékony hirdetést a Google rendszerébe.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo