5 konverziónövelő tipp webshopoknak

Van az úgynevezett három másodperces teszt: képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:PP archív

1. Átlátható, a termékre fókuszáló dizájn

A minimál ez esetben örök trend! A zsúfolt oldal megosztja a vevő figyelmét. Átlátható szerkezetre és kiváló termékfotókra van szükség. Vagyis elég nagyokra, hogy akár a részleteket is pontosan meg lehessen nézni, bemutassa a lehetséges variációkat (például többféle színt), s az előnyös tulajdonságokat emeli ki.(Kutatások szerint ugyanis elsősorban a kényelem számít az online vásárlóknak.)

2. Minden a hajtás felett

Az emberek többsége nem görget lefelé egy weboldalon. Vagyis mindennek, ami fontos – különösen az aktivitást igénylő (call-to-action) gomboknak – felül kell lenniük. (A felhasználói élmény növelése ma minden kereskedelmi tevékenység kulcsa. A LogMeIn szakértője ad néhány tippet, amit bárki használhat!)

3. Segítő környezet

Van egy jelenség, amit a „választék okozta bénulásnak” neveznek. Segítsük a vevőt a legjobb termék megtalálásában! Jelenítsük meg az akciókat érthetően és jól láthatóan! Emeljük ki a legnépszerűbb termékeket! Ez esetben nincs olyan, hogy túl direkt.

Itt veszíthetjük el a már biztos vevőt!
A webkereskedelem legfontosabb része a fizetési folyamat: végül is itt költik el a pénzüket az addig csak reménybeli vásárlók. A fizetési lehetőségek átgondolására azonban sok webáruház-tulajdonos nem fordít kellő figyelmet. Pedig ha itt valami gond van, kárba veszett minden korábbi erőfeszítésünk, amivel látogatót szereztünk, számára releváns terméket ajánlottunk megfelelő áron, és rávettük, hogy itt és most vásárolja is meg.
4. Bizalomépítő bemutatkozás

Ha vannak ismert partnereink, mutassuk meg őket! A bizonyítványok, logók és elismerések is segítenek. Fontos az is, hogy mindenhol jól láthatóan helyezzük el az elérhetőségeinket! Telefonszám és e-mail cím a bizalomépítéshez is kell, és azért is, hogy esetleges kérdéseire rögtön választ kapjon a vevő. Egy másik vevő véleménye pedig mindig többet ér, mint ha önmagunkat dicsérnénk. Motiválhatjuk a korábbi vásárlókat apró ajándékokkal vagy kedvezményekkel, hogy hozzájáruljanak ajánlásuk megjelenítéséhez.

5. Érzékeny pontok

Érdemes kiemelni, hogy nincsenek rejtett költségek a vásárlás során, vagy hogy mennyire egyszerűen küldheti vissza a terméket a vevő, ha mégsem tetszik neki. Annyira részletesen fejtsük ki ezt, amennyire csak a helyünk engedi. Sokkal hatékonyabb továbbá az „ingyenes szállítás 10 ezer forint felett” feltétel, mint az „ingyen szállítás”. A meglepetéseket ugyanis senki nem szereti, különösen akkor, ha a zsebet érintik.

Hogyan nyissunk webáruházat – útmutató 5 egyszerű lépésben
Az internetes értékesítés előnyeiről valószínűleg már mindenki hallott, nem könnyű viszont konkrét segítséget kapni a megvalósításhoz. Ebben próbálunk most segíteni. A Piac&Profit szakértője 5 pontban összefoglalta egy webáruház indításának legfontosabb lépéseit.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo